מדריך הקניות שלך ל-K-Beauty

כשקונים את מוצרי היופי הטובים ביותר ב-אוסטרליה, טיפוח העור הקוריאני הוא מהטובים ביותר, אבל קשה למצוא. רבים מוצרי K-beauty הם חביבי הצוות כאן ב- Beauty Affairs עבור המרכיבים היעילים והנוסחאות הייחודיות! אבל מה הופך מותגים כמו Dr Jart+ ו-Dr Jart+ ו-[_0127_1]2_5][_0127_0_2_5][_0]בכל העולם לפופולריים כל כך? ענה על כל השאלות שלך, בנוסף קרא את המדריך שלנו לטיפוח עור קוריאני כאן!

מזור היופי הזה מבית Dr Jart+ מאזן את הקו בין איפור וטיפוח העור, ומעניק כיסוי לעור בנוסחה מזינה.

מה זה K-Beauty?

K-beauty הוא קיצור של "קוריאנית ביוטי" ומתייחס למוצרי קוסמטיקה וטיפוח עור מתוצרת מותגים קוריאניים. K-beauty הוא יותר מסתם סוג של מוצר; בהשוואה לתקני טיפוח העור המערביים, הגישה הקוריאנית שונה במקצת. 

לדוגמה, במדינות מערביות, אנו נוטים לראות בטונר שלב נוסף של ניקוי והבהרה של העור. במותגי טיפוח רבים של K-beauty, טונר הוא מוצר אידיאלי להוספת לחות נוספת ולחות; זה לא נועד לנקות את העור עוד יותר. 

טיפוח העור הקוריאני מתמקד פחות בחומרים פעילים כמו רטינול, חומצה גליקולית וויטמין C. סביר יותר שתראה מרכיבים כגון Centella Asiatica[_7_5_7_1][2_0127_0][2] _0127_5_0], Mucin שבלול, ומרכיבים מותססים פרוביוטיים כמוקד טיפוח העור הקוריאני. באוסטרליה, אתה יכול לקנות את מיטב ה-K-Beauty הטוב ביותר כאן ב- Beauty Affairs!

תחליב זה של מותג היוקרה Sulwhasoo מחדיר לעור לחות קלת משקל ואת היתרונות האנטי-אייג'ינג של תמציות צמחים טבעיות לעור זוהר וגוון אחיד.

למה K-Beauty כל כך פופולרי?

טיפוח העור הקוריאני באוסטרליה צובר פופולריות הודות לנוסחאות יעילות וייחודיות שלא תמצאו בהכרח ממותגי היופי המערביים הרגילים. בסקר עולמי במדינות רבות, 35% מהמשיבים הסכימו ש-K-beauty פופולרי בקרב הציבור הרחב ושמוצרים מבוקשים מאוד. 

אז למה לקנות טיפוח קוריאני? למה כל כך הרבה אנשים אוהבים את המוצרים האלה? יש כמה סיבות לכך שהמוצרים האלה כל כך פופולריים, הן בדרום קוריאה והן בכל העולם. הנה כמה סיבות מהירות לנסות את K-beauty!

מסכת עיניים חילזון של TonyMoly Intense Care זהב היא הבחירה המושלמת לעיניים עייפות ונפוחות. נוסחת לחות אינטנסיבית מחליקה באופן מיידי קווים עדינים בעוד מרכיבים פעילים מחליקים את שקיות העיניים ומטשטשים עיגולים שחורים.

אידיאלי לעור רגיש

מכיוון שמוצרי טיפוח קוריאניים ממוקדים פחות פעילים, יש פחות סיכוי שהם יגרמו לגירוי ויגרום לקילוף יתר. המשמעות היא שבעלי עור נוטה לאדמומיות וגירוי בגלל יותר מדי פעילים בשגרה יכולים לנשום לרווחה באמצעות מוצרי טיפוח אלה!

Dr Jart+ Cicapair Cream מטפח את העור בעוצמה של Centella Asiatica. קרם חידוש זה מושלם להרגעת עור מגורה ולהרחקת אדמומיות עתידית הודות למרכיבים לתיקון מחסומי לחות.

הטכנולוגיה והחידושים העדכניים ביותר

דרום קוריאה היא הבית של חדשנות טיפוח העור. אחרי הכל, זה מקום הולדתם של מוצרי טיפוח עיקריים רבים שבהם אנו משתמשים בשגרת היופי שלנו: קרמי bb, בסיס כרית ואפילו מסכות סדינים[_0127_1_7._5][_5_3] קניות עבור טיפוח עור קוריאני פירושו שתרכוש את החידושים האחרונים בטיפוח העור!

מסכת דוגמנות גומי חדשנית זו חודרת למרקם העור עמוק יותר מאשר מסיכת סדינים כדי לספק חומרים פעילים בעלי עוצמה גבוהה. כל מסכת פנים קוריאנית טרייה שחודרת את פני העור כדי לספק במהירות וביעילות את היתרונות שהעור שלך זקוק לו ביותר.

גישה הוליסטית לטיפוח העור

למרות שמותגי K-beauty יכולים להשתנות במרכיבים שהם בוחרים ובנקודות המחיר, ממחיר סביר ועד יוקרתי, יש להם דבר אחד במשותף: גישה הוליסטית לטיפול בעור שלך. 

טיפוח העור הקוריאני מתייחס לעור שלך בכללותו, לא רק לדאגת עור בודדת כמו מותגים מערביים רבים. על ידי הבטחת כל הצרכים של העור שלך מסופקים - לחות, הגנה והזנה - מוצרי K-beauty עוזרים להבטיח שהעור שלך בריא יותר ולכן נראה טוב יותר לאורך זמן. 

הטונר פועל על ידי שיפור גמישות העור, מיצוק והרמת העור, דהיית קמטים וסימני הזדקנות, והשבת הזוהר הצעיר שלו. הנוסחה קלת המשקל והספיגה המהירה שלו משאירה שכבה רכה של לחות הממצקת ומנמנמת את העור עם גימור לחות.

מהם המרכיבים הטובים ביותר לטיפוח העור הקוריאני?

מכיוון שתעשיית היופי הקוריאנית היא כל כך מתקדמת, מוצרי טיפוח אלה מנוסחים לעתים קרובות עם מרכיבים טבעיים שלעולם לא היינו מוצאים במוצרים מערביים טיפוסיים. הנה סקירה קצרה של כמה ממרכיבי הטיפוח המפורסמים ביותר בטיפוח העור הקוריאני ובדיוק מה עושה אותם כל כך נהדרים עבור העור.

חילזון מוסין

זה יכול להדהים רבים, אבל מוצין של שבלול הפך למרכיב נרדף לטיפוח העור שהפך למרכיב נרדף לטיפוח העור. למוצין שבלול יש יתרונות לחות להפליא, משפר באופן מיידי את רמות המים בעור ומפחית גירוי. זה גם יכול להחליק זמנית את מראה הקמטים עם לחות אינטנסיבית.

TonyMoly Intense Care Gold 24K Snail Toner אינו טונר רגיל - טונר בסגנון אמפולה זה מספק יתרונות עצומים לעור שלך הודות לאחוז גבוה של פילטרט להפרשת חלזונות מלחלח במיוחד בשילוב עם ניאצינמיד, חומצה היאלורונית, סרמידים ועוד. עור זוהר. 

תמצית ג'ינסנג

ג'ינסנג היא תמצית צמחית שנמצאת בקווי טיפוח יוקרתיים רבים בקוריאה. It's a staple ingredient in many Sulwhasoo and History of Whoo products because it's באמת אחד ממרכיבי האנטי אייג'ינג הטבעיים הטובים ביותר. 


מחקרים מצאו שג'ינסנג יכול להבהיר כתמים כהים לעור זוהר וצעיר. זה גם יכול להפחית דלקת - זה חשוב יותר ממה שאתה עשוי לחשוב לאנטי אייג'ינג! 

מחקרים אחרונים אישרו קשר בין דלקת כרונית לקמטים מוקדמים. גישה הוליסטית זו מבטיחה כי בריאות העור מטופלת מכל הזוויות עבור עור שנשאר בעל מראה צעיר לאורך זמן.

תמצית אמא חרצית Chilhyangpalbaeksan ועשבי תיבול קוריאניים מסורתיים, תחליב אנטי-אייג'ינג זה מסייע לשמור על עור תוסס, זוהר, חלק כמשי ומטופל.

Centella Asiatica

תמצית צמחית טבעית נוספת, צמח זה ונגזרותיו מופיעים לעתים קרובות כ"Cica ברשימת שמות המוצרים והמרכיבים. נקרא גם Gotu Kola, מרכיב זה לטיפוח העור הוא עוד חומר רב עוצמה לעור בריא. Centella Asiatica ידועה בעיקר בזכות כוחות ההרגעה שלה, אבל גירוי מרגיע הוא לא התועלת היחידה שיש לה לעור.

מרכיב טבעי זה עשיר בנוגדי חמצון, שעוזר להגן על העור מפני רדיקלים חופשיים הגורמים לקמטים מוקדמים.

Dr Jart+ Cicapair Calming Mask היא מסכה המסייעת בלחות עמוקה ומרגיעה עור יבש ורגיש. הוא מנוסח עם Centella Asiatica, המסייע לשחזר עור רגיש/פגום על ידי הרגעה ותיקון של מחסום העור. 

איפה לקנות טיפוח עור קוריאני באוסטרליה?

בכל הנוגע ל-K-Beauty, אוסטרליה יש לנו מזל שיש לנו! ב- Beauty Affairs, המגוון שלנו התרחב לכלול את הטובים ביותר בקוסמטיקה הקוריאנית. קנו את Dr Jart+, Sulwhasoo ועוד כאן ב- Beauty Affairs. שנה את העור שלך עם המוצרים המזינים והיעילים האלה!

לחלופין, אם אינך בטוח היכן להתחיל עם שגרת טיפוח, נסה את חידון ניתוח העור שלנו. תוכל לזהות את סוג העור שלך ולקבל שגרה חינם המותאמת לסוג העור שלך. 

מוצרים שהוזכרו:

  • Dr Jart+ מזור ליופי מזין שחור תווית
  • תחליב מבהיר Sulwhasoo Snowise
  • TonyMoly Intense Care זהב מסכת עיניים חילזון
  • Dr Jart+ Cicapair™ קרם טייגר גראס
  • Dr Jart+ Shake & מסכה מרגיעה גומי של Shoot
  • ההיסטוריה של מאזן לחות חיוני של Whoo Gongjinhyang
  • טונר Tonymoly Intense Care Gold 24K שבלולים
  • ההיסטוריה של Whoo Gongjinhyang Seol תחליב לבן קורן
  • מסיכת הרגעה של Dr Jart+ Cicapair
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום