10 מוצרי יופי נקיים לנסות באוסטרליה

מוצרי יופי נקיים - מה הרעש בהם?

מסיבות שונות, מותגים רבים בוחרים ליצור מוצרים יעילים שנופלים תחת התווית 'נקי'. בדרך כלל, הם נמנעים מחומרים משמרים מסורתיים וריחות מלאכותיים לטובת מרכיבים טבעיים לעור בריא וזוהר.

Try Before You Buy

המשותף ביניהם הוא בחירה קפדנית של מרכיבים באיכות גבוהה שמספקים תוצאות יעילות מבלי לעלות לעור ולכדור הארץ בטווח הארוך. 

בעוד מומחים בתעשייה מזכירים לנו ש'יופי נקי' זה לא מונח מוסדר, אנו יכולים לראות מדוע המוצרים האלה מושכים - אם הפורמולות נוצרות עם מרכיבים טבעיים והן יעילות באותה מידה, למה לא לנסות אותן?

מוצרי יופי נקיים באוסטרליה

איפה אתה יכול למצוא מוצרי יופי נקיים כאן באוסטרליה? למרבה המזל, יש לנו כמה מותגים פנטסטיים תוצרת בית לבחירה. ריכזנו את הבחירות המובילות שלנו ממותגי טיפוח אוסטרליים כמו Grown Alchemist, , , , , [0127_5_1][0127_5_1][0_0]_2_1][0_1]_2_1][0_1]_5_1][0127_5_1] , ו-INIKA אורגני כדי להביא לך את בחירות האיפור והטיפוח הנקיות האלה![5_12]

iKOU תזונתי + קרם לילה נגד גיל

בכל הנוגע להרחקת סימני הזדקנות מוקדמים, ישנה קבוצה אחת של מרכיבים שחובה להגיע אליהם: נוגדי חמצון[_0127_0] קרם לילה זה מבית iKOU מועשר באחד מנוגדי החמצון החזקים ביותר, המופיעים באופן טבעי: אסטקסנטין. 

אסטקסנטין שייך למשפחת הקרוטנואידים של נוגדי החמצון, הכוללת בטא-קרוטנים כמו אלה המצויים ב-שמן ורדים[5_3_5][5_0127_0] אסטקסנטין קיים באופן טבעי באצות אדומות (הגורם לצבעה המוכר) ובסלמון. ככל שאתה יודע יותר! 

כנוגד חמצון טבעי רב עוצמה, אסטקסנטין הוא אחד המרכיבים הטובים ביותר שתוכלו לסמוך עליהם כדי לסלק רדיקלים חופשיים ולמנוע מהם לגרום נזק בצורת קמטים וגוון עור לא אחיד.

iKOU Nutrient + Age-Defying Night Creme ממלא את העור בתערובת עוצמתית של נוגדי חמצון. אסטקסנטין, אחד מהקרוטנואידים החזקים ביותר המופיעים באופן טבעי, עובד קשה כדי לתקן ושיקום העור.

iKOU Pure Results טקס טיפוח עור אורגני

אם אתה סקרן לגבי יופי נקי, סט טיפוח העור הזה בן שבעה חלקים מ-iKOU מכיל את כל מה שאתה צריך. שגרת הטיפוח בערכה זו מכסה את השגרה שלך מתחילתה ועד סופה, החל מתכשיר ניקוי עם כל מה שביניהם, מפילינג ועד לסרום, וכלה בקרם לחות ושמן פנים. 

על ידי הכללת כל מוצרי טיפוח העור הנמכרים ביותר של iKOU, הסט הזה נותן לך התחלה מצוינת בתחום היופי הנקי.

סט טיפוח זה מבית iKOU מביא את כל המוצרים הטובים ביותר שלהם במקום אחד. שבעה מהמוצרים הטובים ביותר שלהם יוצרים שגרת יופי שלמה כדי להבטיח שהעור שלך יישאר זוהר וזוהר - לא עייף ומשעמם. 

iKOU בוסטר סרום ויטמין A

מועשר במקור טבעי של ויטמין A - אחד הוויטמינים הטובים ביותר לאנטי אייג'ינג - סרום שמן זה הוא פריט חובה לעור בוגר. המרקם העשיר, המבוסס על שמן, מחליק את העור באופן מיידי, מונע יובש וגורם לעור להרגיש גמיש להפליא.

נוצר מתערובת של שמנים עשירים בנוגדי חמצון, סרום בוסטר ויטמין A של iKOU עושה יותר מאשר לגרום לעור להרגיש רך על פני השטח. נוגדי החמצון והוויטמינים עוזרים לעודד חידוש תאי, כמו גם למזער את ההשפעות של רדיקלים חופשיים הגורמים לקמטים. 

iKOU ויטמין A בוסטר סרום הוא שמן פנים מחליק ומזין שממלא את העור בלחות ומרכך קמטים. מועשר בשמן זרעי בנקסיה, למרכיב טבעי זה לטיפוח העור יש יכולות אנטי-אייג'ינג עוצמתיות ושיקום לעור.

טונר מאזן אלכימאי גדל

טונרים מיועדים ליותר מסתם לטאטא את כל חלקיקי האיפור הנשארים על העור! הם יכולים להעניק שכבה נוספת של טיפוח עור מרגיע ומעניק לחות כדי להגביר את שגרת הטיפוח שלך. 

טונר זה מ-Grown Alchemist מנוסח עם תערובת עוצמתית של מרכיבים טבעיים לטיפוח העור. הראשון ברשימה הוא אלוורה - רבים מאיתנו מכירים את זה כצמח שאליו אנו פונים לאחר כוויות שמש. ובכן, זה מסיבה טובה. אלוורה מרגיעה לעור, עוזרת להפחית אדמומיות ולהגן על העור שלך עם כוחות נוגדי חמצון.  

תמצית קמומיל וג'ינסנג הם מרכיבים מרגיעים טבעיים נוספים בטונר זה שמאזנים ומטפחים את העור, מה שהופך אותו לטונר טבעי חובה לכל סוגי העור. 

טונר זה מבית Grown Alchemist הוא אידיאלי להפחתת אדמומיות ואיזון לחות העור, מבטיח שהעור שלך בריא ומתחזק מפני גורמי לחץ חיצוניים. 

קרם יום מגודל Alchemist Hydra-Repair

היום הקטיפתי הזה קרם לחות מבית Grown Alchemist מעודד מרכיבים טבעיים ומאוזנים לעור. מועשר בשמנים טבעיים בצורת שמן קמליה ושמן חוחובה, קרם יום Grown Alchemist Hydra-Repair משתמש בפיטסטרולים המצויים בשמנים אלה כדי להחליק ולהעניק לחות לעור באופן מיידי.

שמן זרעי ענבים, עשיר ברזברטרול, עוטף את העור ועוזר להמריץ את רמות הקולגן. הנוסחה האפקטיבית הטבעית של קרם הלחות הזה מושלמת לתחילת מסע אנטי-אייג'ינג היופי הנקי שלך. 

קרם הלחות הזה מבית Grown Alchemist מחליק ומטפח את העור, מעניק לו יתרונות טיפוח תוך מתן בסיס קטיפתי מושלם לאיפור. נוגדי חמצון, טריגליצרידים וסכרידים פועלים להזנת העור מבפנים. 

סרום לתיקון גיל של אלכימאי גדל

כאשר מדובר במאבק טבעי בסימני ההזדקנות, המרכיבים הטובים ביותר לחפש הם ביו-פפטידים[5_012]. סרום אנטי אייג'ינג זה מבית Grown Alchemists רותם את הכוח של פפטידים יעילים באופן טבעי כדי לעורר את העור בצורה נכונה.

באופן ספציפי, הסרום הזה מקטין את עוצמת ונפח הקמטים העמוקים הודות לכמה פפטידים שונים ממקור טבעי. פפטידים אלו מאותתים לעור כיצד להתנהג, מגבירים את ייצור הקולגן ומפחיתים את הופעת הקמטים לעור צעיר וזוהר יותר.

סרום הפפטידים החזק הזה מבית Grown Alchemist הוא אידיאלי לצמצום מראה הקמטים עם נוסחת יופי נקייה. סרום אנטי אייג'ינג זה הוא פריט חובה לעור בוגר ולהתמודדות עם קמטים קיימים בשגרת הטיפוח שלך!

ערכת מרשם לבריאות העור של אלכימאי גדל

אם אתה מחפש לטבול את הבוהן שלך בעולם היופי הנקי אבל לא יודע מאיפה להתחיל, ערכת ארבעה חלקים זו עשויה להיות מה שאתה מחפש. ערכת מרשם לבריאות העור של Grown Alchemist כוללת את כל מה שאתה צריך מלכתחילה; תכשיר ניקוי, פילינג, מסכה וקרם לחות. 

כל אחת מהנוסחאות של מוצרים אלה נחקרה בקפידה כדי לשלב את מיטב המרכיבים הטבעיים עם מדע אמיתי ליופי מעשי ונקי.

Grown Alchemist Skin Health Prescription Kit מעדן את העור בכוחם של פילינג אנזימים וסופגת עודפי שמנים לפנים הודות למסכת הבהרה עדינה במיוחד. ערכת רבי המכר של Grown Alchemist חושפת את הזוהר האמיתי של העור שלך הודות לנוסחאות מעשיות, שמקורן באופן טבעי.

ברונזר מינרלי רופף אורגני של INIKA

יופי נקי הוא לא רק טיפוח עור; נוסחאות איפור גם עוצבו מחדש כדי להיות ידידותיות יותר לעור! הברונזר המינרלי הטחון דק במיוחד זה כולל רשימת רכיבים מינימלית הכוללת רק מרכיבים ממקור טבעי כדי להכניס חום לעור שלך.

ברונזר זה מ-INIKA נטול טלק בגאווה, מה שהופך אותו למוצר טוב יותר עבור העור שלך ו לא צפוי לגרום לפלאשבק בתמונות!

ברונזר מינרלי רופף אורגני של INIKA מביא זוהר רענן מחוף הים לעור שלך הודות לנוסחה מינרלית רכה במיוחד שמחליפה את העור בצורה מושלמת.

קרם יום לחידוש פיטופוס אורגני של INIKA

קרם יום עשיר ומחדש זה מבית INIKA הוא אידיאלי לטפח את העור שלך ולהחדרת המרכיבים הטבעיים הטובים ביותר. ללא מוצרים מן החי, חומרים משמרים וריחות מלאכותיים, INIKA Organic Phytofuse Renew קרם יום הוא קרם לחות טבעי לשעות היום ששווה את משקלו בזהב. 

הוא משלב תערובת של חמאת שיאה, שמן ורדים ושמן ארגן עם נוגדי חמצון טבעיים כדי ליצור קרם לחות מזין שלא רק נועל את הלחות בעור שלך. זה עוזר לשמור על בריאות העור האופטימלית עבור זוהר מואר מבפנים לאורך זמן.

INIKA Organic Phytofuse Renew Cream הוא קרם יום ממלא, אנטי-אייג'ינג המושלם לנחם עור יבש ובו בזמן מגן על העור מפני רדיקלים חופשיים מזיקים עם הכוח של נוגדי חמצון.

INIKA לשפתיים בגוון אורגני

אוקיי, מי לא אוהב מוצר רב תכליתי? שפתון INIKA בגוון זה מושלם לשכלול שפתיים ללא מאמץ מבלי להזדקק למריחה זהירה בתחזוקה גבוהה של שפתון בפיגמנט מלא.

בנוסף, נוסחת היופי הנקייה מזינה ומרככת את השפתיים, ומותירה אותן רכות וללא עור מתקלף וסדוק.

INIKA אורגני לשפתיים באלם בגוון מוסיף שטיפה טהורה של צבע לשפתיים למראה משולב ללא מאמץ. זמין בשלושה גוונים מחמיאים, שפתון כהה זה יהיה עיקר התיק החדש שלך.
Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום