כיצד להסיר בקלות ציפורניים אקריליק & לק ג 'ל: טיפים העליונים

כולנו הגענו להאמין למיתוס שאקריליק וג 'לים הם רעים לציפורניים הטבעיים שלך, אבל זה רק המחיר לשלם עבור מסמרים טובים.

זה לא יכול להיות רחוק יותר מאשר האמת! מוצרים אלה לא מטבעם מזיק לצלחת הציפורן-זה מה שמכשיר מניקור קורא את הציפורניים שלנו, דרך אגב.

מה למעשה נזק לציפורניים שלנו הוא יישום לא תקין והסרה. כפי שאתה תמיד צריך את הציפורניים שלך נעשה על ידי טכנאי ציפורניים מאומן מקצועי, פוסט בבלוג זה יכסה איך להסיר בבטחה ציפורניים אקריליק לק ג 'ל לק בבית כאשר אתה פשוט לא יכול להגיע לסלון להסרת.

אולי שמעת טיפים כגון שימוש בחוט דנטלי כדי להסיר ציפורניים אקריליק-זה לא ענק, ואם אתה כבר קילוף את האקריליק שלך, זה יכול להיות למה הציפורניים שלך כל כך חלשים ופגומים לאחר מכן. הנה המדריך שלנו להסרת acrylics בבטחה!

Londontown kur Nourishing Cuticle OilLondontown kur Nurishing Cuticle Oil
Londontown kur מזין שמן לציפורן הוא חייב להיות ערכת מניקור בבית שלך. זה מזין שמן לציפורן מסייע לרכך את cuticles יבשים, מניעת תלייה וציפורניים לחות מבפנים.

כיצד הסרת לא נכונה של אקריליק וג 'ל לק נזק לציפורניים?

כאשר מוצר כגון: ג 'ל מופעל, אבקת אקריליק, או אפילו sns אבקת מוחל על מיטות הציפורן שלך, הוא מתמזג עם השכבות העליונות של הציפורניים שלך. זה מה שעושה את המוצרים האלה כל כך מצוינים עבור זמן ללבוש מורחב, במיוחד בהשוואה מסורתיים לק לכה.

שיטת ההסרה הנכונה היא קריטי כדי לשמור על הציפורניים שלך חזק ובריא. קטיף מסמרים אקריליים וג 'ל הוא הדרך מספר אחת כדי להבטיח נזק ציפורניים לאחר אקריליק! להלן שיטות סטנדרטיות טכניקות של מסמר מאומן להשתמש כדי להסיר ג 'ל לק, אקריליק, מניעת נזק לציפורניים טבעיים שלך.

Londontown kur זכוכית קובץ מסמר מושלם מעצב את הציפורניים כדי להיראות טרי מסלון. קובץ ייחודי זה הוא חלק יותר וקשה פחות על הציפורניים, הפחתת התפוררות ותמיכה בצמיחת הציפורן בריאה!

דרכים להסיר אקריליק וללק ג 'ל

טכנאי ציפורניים מוסמך יש עבודה חיונית-מלבד מה שהופך את הציפורניים שלך להיראות טוב, כמובן! כשזה מגיע לרענן שלך מניקור , הם מומחים להסרת ג 'ל בטוח כדי להבטיח כי הציפורניים שלך חזקים, בריאים, ומוכנים למניקור הבא שלך.

כאשר נעשה את הדרך הנכונה, שתי טכניקות אלה צריך להשאיר את הציפורניים שלך בריא וחזק-לא חלש וקילוף. בואו נעבור על שתי השיטות הנפוצות ביותר להסרת אקריליק וג 'ל.

הגשה אקרילית וג 'ל כבוי

הטכניקה הזו היא אחת שאנחנו חושבים שצריך להשאיר לאנשי המקצוע-תסמכו עלינו. בעת הגשת לק ג 'ל או אקריליק כבוי, הציפורן שלך מאומן לעשות זאת כראוי וללא נזק לציפורניים שלך.

סביר להניח שהם ישתמשו במקדח אלקטרוני, כלי פנטסטי בידיו של איש מקצוע מיומן אבל לא צריך לשמש אף אחד אחר. בעת הסרת השימוש בשיטה זו, הציפורן שלך טק תעבוד להסיר שכבות של אקריליק וג 'ל מבלי לפגוע בציפורניים שלך.

Londontown ג 'ל פיסול בסיס מעיל יש builder בבקבוק נוסחה, מושלם ליצירת המושלם ג' ל מניקור בבית. נוסחה זו היא מושלמת ליצירת הרחבות או תיקון ציפורניים שבורות.

השריית אקריליק וג 'ל ללק עם אצטון

השיטה השנייה היא שריה עם אצטון. אצטון שובר את ג 'ל אקריליק, מה שהופך את הציפורניים אקריליק קל לגרד את צלחת הציפורן עם מקל כתום. טכניקה זו כרוכה בדרך כלל באמצעות tinfoil או קטעי וידאו מקצועיים, אשר מחזיקים אצטון ספוג אצטון ספוג לציפורניים שלך, להבטיח כי אצטון נשאר במגע עם הציפורניים מספיק זמן כדי להתחיל את תהליך ההסרה.

אני יכול להסיר ג 'ל לק בבית?

כן, אתה יכול להסיר ג 'ל לק בבית על ידי השריית אותו עם אצטון. זוהי אותה השיטה שבה אתה יכול להשתמש כדי להסיר acrylics; הנה תהליך צעד אחר צעד כדי לעשות זאת בבטחה, להגן על הציפורניים שלך.

צבע ג 'ל londonטאון הוא צבע ג' ל עמיד לשבב לק שנמשך במשך 3 שבועות של ללבוש ללא רבב! זוהי נוסחת ג 'ל נכון, ודורש מנורה uv או הוביל לרפא מניקור מבריק, נראה מקצועי.

כיצד להסיר בקלות אקריליק וללק ג 'ל בבית

תצטרך קובץ ציפורניים, מסיר לק אצטון (סוג שאינו אצטון לא יעבוד), מקלות כתום, כדורים כותנה, צמר גפן.

1) לחצוף משטח מבריק של הציפורניים שלך

דפיקות את המעיל העליון מבריק מקל על אצטון כדי להשרות את האקריליקים או לק ג 'ל עם אצטון. כל מה שאתה צריך לעשות הם רק כמה מסריחים עד משטח הציפורן שלך הוא מט ולא מבריק יותר מהמעיל העליון.

2) להשרות ציפורניים עם אצטון

מה שהופך את התהליך לקלה יותר הוא חיתוך של כותנה מראש לרבעים וטינפויל לריבועים. לאחר החלת את אצטון-ספוג כותנה לציפורניים ועוטף עם נייר כסף, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחכות 15-20 דקות.

זה יכול להיות מפתה בשלב זה כדי להגיע עבור מסיר לק ללא אצטון, אבל זה לא מנוסח לעבוד גם נגד לק אקריליק וג 'ל. אחרי הכל, אקריליק וג 'ל הם מוצרים ברמה מקצועית, צריך את המוצרים הנכונים כדי להסיר כראוי!

אתה יכול גם להתפתות לדלג על שימוש בתקליפים או להשרות אותם; אני ממליץ בחום שלא להתעלם מהם, מכיוון שהם עוזרים למנוע מהאצטון להתאדות במקום להמיס את ג 'ל.

להחזיר את החיים כדי ציפורניים פגום, שבירות עם londontown kur משחזרת. עיסוי cuticles ומסמרים פעמיים עד שלוש בשבוע, הנוסחה הנכונה מסייעת לחזק את הציפורניים מבפנים, הפחתת העברה ומניעת שבירה.

3) בעדינות לגרד אקריליק או ג 'ל עם מקל כתום

אחרי 15-20 דקות, אתה יכול לבדוק כמה ג 'לים שלך מומס באמצעות מקל הכתום שלך. אם זה מגרד בקלות, להמשיך הלאה אל המסמר הבא. אם הוא עדיין מחובר בעקשנות, שים את הכותנה, לסכל את הכותנה, לסכל חזרה, ומחכה לעוד 10 דקות.

לעולם לא להכריח כל אקריליק או ג 'ל את הציפורניים-זה מושך שכבות של צלחת הציפורן שלך, משאיר אותם פילינג, דק, פגום.

4) לשטוף & לחות הידיים שלך

לאחר בזהירות הסרת אקריליק וג 'ל מהציפורניים שלך, זה חיוני לשטוף את שאריות אצטון. רחץ את הידיים שלך עם מטפח שטיפת ידיים , או בשביל חוויה יותר דמוית ספא, השתמש לשפשף על הידיים שלך כדי להשאיר אותם מרגיש סופר רך לאחר מכן.

מעקב עם קרם ידיים כדי לשחזר לחות לידיים וציפורניים-אצטון יכול להיות ייבוש מאוד-ולהשתמש בשמן לציפורן על הציפורניים שלך כדי לתמוך בצמיחה בריאה.

אם הציפורניים שלך עדיין מרגיש קצת פגיע, כמה שכבות של מחזק הציפורן ועיסויים שמן לציפורניים יכולים לעזור לתמוך בציפורניים שלך בין מניקור.

Londontown kur לקבל טוב התאוששות הציפורן הוא טיפול אינטנסיבי עבור מסמרים פגום אקריליק וג 'ל. זה כולל מחסום מגן תוך כדי מחדיר את הציפורניים עם חומרים מזינים כגון panthenol ושמן ראשד בערב כדי להחזיר את הציפורניים לחיים.

כיצד להסיר acrylics וג 'לים בבית: נקודות מפתח

טכניקה מוכחת בסלון של השריית ציפורניים אקריליק וג 'לים עם אצטון היא הדרך הקלה והבטוחה ביותר להסיר אקריליק מן הציפורניים. לאחר הסרת, הציפורניים ניתן לחדש ולתמך עם טיפולי ציפורניים כגון חומרים משמנים ומטיקולה.

המוצרים שהוזכרו:

  • Londontown kur מזין שמן לציפורן
  • קובץ מסמר זכוכית londontown kur
  • ג 'ל לונדונטאון פיסול מעיל בסיס
  • צבע ג 'ל לונדונטאון
  • Londontown kur קרם מסמר משקם
  • londontown קור לקבל התאוששות מסמר טוב
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום