קמטים: סוגים, סיבות וטיפולים

האם קמטים אתה מרגיש מודאג ומתוסכל? זה נכון שקמטים-קווים עדינים, תלמים עמוקים, או שילוב של שניהם-הם ללא ספק סימני הזדקנות על העור שלך.

עם זאת, יש הרבה דרכים להילחם במלחמה על קמטים לנקוט צעדים פרואקטיביים כדי להפחית את המראה שלהם ולאט את התפתחותם. בפוסט הזה בבלוג, נחקור הכל מהסיבות של קמטים לסוגים שונים וטיפולים זמינים כך שתוכל לקבל את העור בחזרה בצורה!

Types of static and dynamic wrinkles explained

סוגי קמטים

קמטים הם קווים קטנים ומבעינים שמופיעים באורח קסום ככל שאנו מזדקן. בעוד הם אולי נראים כמו חלק בלתי נמנע של מתבגרים, יש דרכים שאנחנו יכולים להילחם במלחמה על קמטים. ראשית, חשוב לדעת כי ישנם שני סוגים עיקריים של קמטים: סטטי ודינמי.

קמטים סטטיים נגרמים על ידי אובדן גמישות וקולגן בעור שלנו, והם בדרך כלל נמצאים באזורים החווים את החשיפה לשמש ביותר או תנועות פנים חוזרות ונשנות.

קמטים דינמיים, מצד שני, תוצאה של הבעות פנים ותנועה והם נמצאים באזורים כמו המצח, בין הגבות, וסביב הפה.

לדעת את סוגי קמטים יש לך יכול לעזור לקבוע את אפשרויות הטיפול הטובות ביותר, אשר יכול לנוע בין טוב קרם נגד קמטים וסרומים לטיפולי פנים מיוחדים ואף פרוצדורות פולשניות כמו בוטוקס או חומרי מילוי עורי.

טיפ מהיר-אחד הקרמים האהובים שלנו-הלחימה הקמטים האהובים עלינו הוא קרם מיצוק הצהרתי. זה מנוסח עם נוגד חמצון חזק, קואנזים Q10 , זה עוזר לרכך את הסימנים של קמטים.

Declare Q10 Firming Cream

הכריז על קרם מיצוק של Q10

קרם זה מסייע להפחית את הופעת הנזק הנגרם כתוצאה מפעולת הרדיקלים החופשיים ומונע הופעת הזדקנות מוקדמת של העור.

לחץ לקנות

קמטים סטטיים

ישנם סוגים שונים של קמטים, אבל קמטים סטטיים הם הנפוצים ביותר. קמטים אלה נגרמים על ידי אובדן גמישות בעור, אשר יכול לקרות עקב סיבות שונות, כגון נזק uv, עישון או אפילו גנטיקה.

המפתח הוא מציאת הטיפול הנכון לצרכים שלך ודבוק לשגרת טיפוח טובה. עם קצת מאמץ והתמדה, אתה יכול לנצח את הקרב נגד קמטים ולשמור על העור שלך צעיר זוהר.

אובדן גמישות קשורה ישירות לרמות קולגן בעור. מחקרים מצאו כי עד 90% אובדן קולגן נגרם על ידי נזקי שמש-אם זו לא סיבה טובה מספיק כדי להישאר מחוץ לשמש, אני לא יודע מה זה!

למרבה המזל, שפע של טיפולים זמינים לעזור להילחם במלחמה על קמטים. בעוד קרם אנטי וסרום הם אפשרויות פופולריות, טיפולים קוסמטיים כגון היפו וטיפולים מקצועיים אחרים יכולים לעזור להפחית את המראה של קמטים על ידי עידוד ייצור קולגן. אחד המרכיבים הטובים ביותר עבור זה רטינול-ולכן סרום רטינול כמו עור דינמי דרמאלוגיקה העור הדינמי דרמאלוגיקה הוא חובה.

Dermalogica דינמי עור רטינול סרום

סרום אנטי אייג'ינג עטור פרסים זה מבית Dermalogica מרחיק ביעילות קמטים מוקדמים וכתמי גיל הודות לנוסחה עשירה ברטינול.

לחץ לקנות

הגורמים קמטים סטטיים

קמטים סטטיים הם קווים עקשנים שנוצרו עקב תהליך ההזדקנות הטבעי והחשיפה ממושכת לשמש. בניגוד קמטים דינמיים, אשר מופיעים כאשר אתה עושה הבעות פנים, קמטים סטטיים גלויים גם כאשר הפנים שלך הוא במנוחה.


לעיתים קרובות הם מופיעים באזורים בהם העור דק יותר, כגון פינות העיניים, הפה והמצח. קמטים סטטיים נוצרים בעיקר בשל ירידה בייצור קולגן ואלסטין בעור, אשר הם חלבונים חיוניים לשמירה על העור שלך וגמיש.

גורמים אחרים התורמים להיווצרות קמטים סטטיים כוללים גנטיקה, עישון וגורמים סביבתיים כגון זיהום. על ידי הבנה את סיבות השורש של סטטי קמטים, אתה יכול טוב יותר להכין כדי להפחית איך הם נראים עם הנכון טיפולים לטיפוח העור שגרה.

באופן קבוע באמצעות מוצר skincare עם ויטמין c יכול לעזור להפחית את המראה של קמטים. בחירה מצוינת היא ה-8 c-טטרה העין, נוסחה ממוקדת אשר מטפלת בקמטים באזור העין.

בינוני 8 c-טטרה עין

עם הנוסחה קלת המשקל והספיגה המהירה שלה, ה-C-Tetra Eye מושלמת לכל סוגי העור וניתן להשתמש בה גם בבוקר וגם בלילה כדי לעזור להפחית את המראה של קמטוטים, קמטים ועיגולים שחורים.

לחץ לקנות

דוגמאות של קמטים סטטיים

כשאנחנו מתבגרים, קמטים הם בלתי נמנעים בשינוי הגוף שלנו. קמטים סטטיים הם רק אחד סוגים רבים של קמטים אנחנו יכולים לצפות לראות.

קמטים אלה מתרחשים עקב אובדן קולגן ואלסטין, מה שגורם לו להיות פחות גמיש. דוגמאות של קמטים סטטיים כוללים קמטים המצח וקווי צוואר אנכיים. קמטים סטטיים הוא בעצם כל שורה שמופיעה מבלי שתצטרך ליצור פנים!

בניגוד קמטים דינמיים הנגרמים על ידי תנועות פנים, קמטים סטטיים נראים גם כאשר הפנים שלנו במנוחה. אזורים נפוצים בהם קמטים סטטיים כוללים את המצח, סביב העיניים ועל הלחיים.

מוצרי טיפוח העור העליון לקמטים סטטיים

קמטים סטטיים הם דאגה נפוצה עבור כל מי שרוצה לשמור על עור צעיר ובריא. סוגים אלה של קמטים שונים של קמטים דינמיים, כי הם נגרמים על ידי גורמים סביבתיים כמו נזקי שמש וזיהום, בניגוד להבעות פנים חוזרות.

למרבה המזל, העליון רבים הרמה ומיצוק מוצרי טיפוח העור יכולים לעזור להילחם קמטים סטטיים! אחד אהוב הוא דרמאלוגיקה biolumin-c ג 'ל, אנטי-הזדקנות, קרם לחות ללא שמן. הוא מועשר בוויטמין C כדי לעודד את ייצור הקולגן הטבעי של העור ולהפחית את המראה של קמטים סטטיים.

המראה של קמטים סטטי יכול גם להיות מופחת באופן זמני עם חומצה היאלורונית. זה מרכיב skincare חזק זה בליטות העור עם הידרציה, בקצרה מחליק את המראה של קמטים.

מוצר skincare המשלב את היתרונות של רטינול וחומצה היאלורונית לקמטים הוא מדש 8 קריסטל 1.

בינוני 8 ברשתית 1

נוסחה עם רשתית, צורה מתקדמת יותר של ויטמין A מאשר רטינול מסורתי, סרום זה הוכח קלינית כמהירות פי 11 ופי 2.8 יעילה יותר בהפחתת קמטוטים וקמטים.

לחץ לקנות

טיפול לא כירורגי לקמטים סטטיים

אם אתם מחפשים פתרון לקמטים ללא ניתוח, טיפולים לא כירורגיים יכולים להיות התשובה. קמטים סטטיים, הנגרמים על ידי אובדן קולגן וגמישות, ניתן לטפל בהליכים שאינם פולשניים.

לפני הסתמכות על חומרי מילוי, ניתן לעודד את העור שלך ליצור יותר קולגן עם נהלים מקצועיים כגון היפו , טיפול אולטרא-כירורגי אשר מגביר את ייצור הקולגן. בזמן שהם לוקחים יותר זמן להופיע, תוצאות ההיפו להימשך זמן רב יותר ויש להם מראה טבעי יותר!

קמטים דינמיים

קמטים דינמיים הם חלק טבעי של הזדקנות, אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים לנסות להילחם בהם. קמטים אלה נגרמים בדרך כלל על ידי הבעות פנים חוזרות ונשנות, כגון כריעה או מחייך, כי לאורך זמן, יוצרים קמטים כגון קווי צחוק. בעוד הם עשויים להוסיף אופי לפנים שלנו, מספר טיפולים זמינים כדי לעזור להפחית את המראה שלהם.

כמה אפשרויות פופולריות כוללות זריקות בוטוקס, אשר משתקת באופן זמני את השרירים, להחליק את העור, או מילוי כמו juvederm, אשר מעלה את האזור כדי להפחית את המראה של קמטים. עם זאת, הזרקה הם לא כל-סוף-כל טיפול קמטים!

חשוב לציין כי סוגים שונים של קמטים דורשים גישות שונות, אז ייעוץ עם רופא עור או skincare מקצועי יכול לעזור לקבוע את המסלול הטוב ביותר של הפעולה. עם הטיפולים הנכונים ושגרת טיפוח טיפוח טוב, אתה תהיה בדרך שלך כדי להכות את המלחמה על קמטים!

הגורמים קמטים דינמיים

קמטים דינמיים נגרמים על ידי תנועה מתמדת של שרירי הפנים המתכווץ בזמן שאנו מבטאים רגשות כמו מחייכים, צוחקים, וזועף. הקווים הדינמיים האלה, הידועים גם כקווי ביטוי, הופכים להיות בולטים יותר ככל שאנו מזדקן. בזמן שאנחנו לא יכולים להפסיק לחלוטין את התנועות האלה, אנחנו יכולים לנקוט צעדים כדי להפחית את ההשפעה שלהם על העור שלנו.

דוגמאות של קמטים דינמיים

הם אומרים שהצחוק הוא התרופה הטובה ביותר, אבל מה לגבי האפקטים שלו? קמטים דינמיים, הידועים גם כקווי ביטוי, נגרמים על ידי תנועות פנים חוזרות כמו מחייכות או זרימות המצח, והם לא בדיחה. רגליו של עורב וקוים הם רק מספר דוגמאות של סוגי קמטים.

בעוד שזריקות בוטוקס עשויות לעלות בחשבון כפתרון, יש כמה טיפולים פחות פולשניים לשקול. סרומים עם רטינול ומרכיבים לחיזוק קולגן יכולים לעזור, כמו טיפולים בלייזר, התחדשות העור.

מוצרי טיפוח העור העליון לקמטים דינמיים

דינמי קמטים יכול להיות כאב אמיתי כאשר שמירה על עור צעיר. למרבה המזל, יש הרבה תרופות בחוץ כדי להרים ולחזק את הקווים האלה. אבל עם אינספור מוצרי טיפוח העור בשוק, איפה אתה בכלל מתחיל?

קודם כל, חשוב לחפש מוצרים עם מוצרי טיפוח המרכיבים המגבירים את ייצור הקולגן. זה כולל bacuchiol, פפטידים, רטינול, ויטמין C, וכמה exfolants כמו חומצה גליקולית.

אחת מהבחירות שלנו נגד הזדקנות היא סרום הזיקה האורגנית של האיקה האורגנית. מרכיב skincare זה עובד באופן דומה לרטינול על העור, הגדלת ייצור הקולגן עם תופעות לוואי מינימליות.

סרום בבקוצ 'יול אורגני

באופן טבעי להפחית את המראה של קמטים עם inika bakuchiol. לסרום הטבעי הזה יש רק שני מרכיבים: סקוואלן ובאקוצ'יול.

לחץ לקנות

טיפול לא כירורגי לקמטים דינמיים

קמטים דינמיים נגרמים על ידי תנועות שריר פנים חוזרות ונשנות, כגון צובע או צווחה, יכול לגרום לך להיראות מבוגר ממה שאתה באמת.

למרבה המזל, יש לא ניתוחי אפשרויות זמין כדי לעזור להפחית את מראה של אלה קמטים. חלק מהאפשרויות הללו כוללות קוסמטי הזרקה כמו בוטוקס ודיספורט, אשר עובדים על ידי מרגיע באופן זמני את השרירים האחראים על גרימת הקמטים.

עוד אפשרות לטיפול לא כירורגי היא מילוי עורי, אשר יכולים לעזור למלא את הקמטים ולשחזר את עוצמת הקול אל הפנים. עם זאת, אלה לא האפשרויות היחידות שם בחוץ.

תור עבור חומרי מילוי עורי ב Cbd sidney

תור עבור חומרי מילוי עורי ברוקוויל

טיפולי hipu מספקים מנה ממוקדת של אולטרסאונד לעור, מגרה את ייצור הקולגן באופן טבעי את העור. זה מפחית את המראה של קמטים עם תוצאות לטווח ארוך יותר. זה מפחית לחלוטין את הסיכון של הגירה מילוי או "פחד קפוא" איומה "מ מבוטוקס נודד לשרירים כי זה לא צריך להשפיע.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום