לג 'וליאט יש אקדח: רקע מותג

בתחום של בשמים, שבו עדין פרחוני יצירות לעתים קרובות שולטות, קיים מותג כי מפריע כנסים ואתגרים את חוש הריח סטטוס קוו. ג 'ולייט יש אקדח , עם שלה חידתי שם הושאלו שייקספיר של נצחי טרגדיה, רומיאו ויוליה, מביא רוח מרדנית לעולם של ניחוחות. להצטרף בארה"ב על ריחני הרפתקאות כמו שנתעמק את מותג של שובה לב רקע ומותג סיפור.

כאשר עשה ג 'ולייט יש אקדח בושם לצאת?

בלבו של ג 'ולייט יש אקדח שקרים הגאון יצירתי של רומנו ריצ' י, מייסד רקח extraordinaire. את ריצ 'י משפחה יש יוקרה אופנה שורשים-רומנו ריצ' י הוא הנכד של נינה ריצ 'י, האגדי צרפתית מעצב. ייסדו ג 'ולייט יש אקדח ב 2005.

בהשראת רצון לאתגר מסורתי בושם נורמות, רומנו יצא בשליחות כדי ליצור מותג כי הייתי להדהד עם נשמות חופשיות אנשים מחפש ניחוחות שמגלמים שלהם ייחודי זהויות. עם מרדנית ניצוץ בעיניים שלו, הוא הושק ג 'ולייט יש אקדח, מותג כי מתריס ציפיות חוגגת אינדיבידואליות.

למה הוא את מותג נקרא ג 'ולייט יש אקדח?

אני יודע מה אתה חושב-מי הוא ג 'ולייט, ולמה האם היא יש אקדח?

רומנו ריצ 'י הצהיר כי “ג' ולייט” מתייחס דמות תוארי ב שייקספיר של רומיאו ויוליה. את מותג שם מגלם את הרעיון כי זה רומנטי גיבורת מזה אייקוני לשחק כבר הועברו 21st המאה עם אחד האולטימטיבי נשק של פיתוי-בושם.

למרות זה שם ומותג ethos, ניחוחות מ ג 'ולייט יש אקדח לא רק עבור נשים-רבים של אלה במומחיות מעורבב ניחוחות ערעור לכל, הודות ייחודי ניחוח הערות ושילובים!

מה סטים זה בושם בית משאר?

ג 'ולייט יש אקדח הוא יותר מסתם מותג; זה הוא מניפסט של עצמי-ביטוי והעצמה. עם שובב קריצה, את מותג מזמין ניחוח חובבי לחקור חוש הריח רצונות ללא פחד של שיפוט. את הפילוסופיה הוא פשוט אך רב עוצמה: חיבוק שלך אמיתי עצמי, להיות התנצלות אותנטי, והריח שלך העולם בביטחון.

זה נועז גישה חורגת בשמים עצמם; ג 'ולייט יש אקדח מחויב לשימוש רק את המשובחים ביותר ואימוץ קיימא שיטות, יישור את מותג עם מי ערך איכות והן אתי אפשרויות.

את allure של ג 'ולייט יש אקדח לא נעלם מעיניהם, כמו ניחוח חובבי ואניני טעם אימצו את מותג בזרועות פתוחות.

עם שלה ייחודי היצע מרדני קסם, ג 'ולייט יש אקדח טיפח נאמנים של ריח הרפתקנים שמשתוקקים את יוצא דופן. שלה נוכחות מהדהד ברחבי העולם, מעורר השראה אנשים כדי כומר שלהם חוש הריח נרטיבים ואמירה עם כל שפריץ.

מה הם את הטוב ביותר ג 'ולייט יש אקדח בשמים?

זה קשה לבחור רק כמה המועדפים זה יוקרה בושם מותג, אבל אנחנו כבר מעוגל עד כמה חייב שתהיה ברשות כי אנחנו חושבים ישלים כל ניחוח אוסף.

ג 'ולייט יש אקדח לא בושם

זה הוא אייקוני ניחוח עם רק אחד הערה אחת-Cetalox. זה הוא ייחודי מאוד ניחוח מולקולה ריחות רק מעט שונה על כולם. לבד, Cetalox יכול להיות מתואר כמו מושק, חייתי, נקי, ואפילו קצת מתוק.

מה שמייחד אותו הוא כי זה יכול להיות משוחק לבד כדי ליצור lowkey ניחוח, או שכבות עם בשמים אחרים כדי ליצור ריח ייחודי שילובים! זה תכליתי ובאמת יוניסקס בושם הוא אחת הדרכים הטובות ביותר כדי לנער שלך בושם אוסף.

Juliette Has A Gun Not A Perfumeג 'ולייט יש אקדח לא בושם בושם בושם
זה ייחודי ניחוח יכול להיות משוחק לבד כמו עדין חתימת ריח, או שכבות עם בשמים אחרים כדי ליצור משהו שלא מהעולם.

ג 'ולייט יש אקדח וניל Vibes

זה יוניסקס ניחוח לוכד את מצב רוח של מחניק קיץ לילות על ידי ים. ג 'ולייט יש אקדח של וניל Vibes או דה פרפיום הוא ניחוח שמאמץ לוכדת את המהות של אוקיינוס והשמש של חום.

עם מרענן פרץ של מלח ים, זה ניחוח מעורר את החושים ומכינה אותך להרפתקה. עדין הערות של סחלב ושמנת וניל מוחלט פריחה את לב, רקיחת חלומי ארומה כי באמת enthrals את החושים.

את ריח הוא שלמות עם ההארקה בסיס הערות של המושק בנזואין, אשר ליצור תחושה של רכות וחושניות. ניחוח זה הוא תכליתי, שילוב ביציי ו גורמה הערות, ביצוע זה האבזר המושלם לכל אירוע.

Juliette Has A Perfume Vanilla Vibes
לג 'וליאט יש ויבט וניל אקדח בושם
להתפנק קצת יוקרה עם אווירה וניל, ניחוח מושלם למי שאוהב להתחמם בשמש ולהרגיש את החול בין האצבעות שלהם.

ג 'וליאט יש נקמה גברת אקדח

זה בושם נשים לוכד את מהות הנשיות-אך לא את הנזיקות.

גברת נקמה הוא מחווה עז ועצמאי נשים. זה ניחוח שמתיר אלגנטיות וחן, מושלם לאישה המודרנית שרוצה להשאיר רושם בלתי נשכח.

הריח נפתח עם ברגמוט ולבנדר, ויוצר הילה של נשיות טהורה. צלילי הלב הם תערובת של ורד עדין, בעוד הערות הבסיס של מוסק לבן, אמברוקסן, ווניל נותנים את הניחוח רמז של פיתוי. לבישת נקמה תגרום לך להרגיש מועצמים ומוכנים לקחת על העולם בביטחון.

תשומת הלב של המותג לפרט ניכרת באריזתו הייחודית ושובה, מה שהופך אותה מתנה מושלמת לנשים המיוחדות בחייכם. ג 'וליאט יש ניחוחות של אקדח הם בעלי מבנה במומחיות והם חייבים לכל מי שמחפש להתפנק יוקרה. עם גברת נקמה כמו ניחוח החתימה שלך, אתה תשאיר רושם מתמשך לאן שאתה הולך, תחבק את הכוח הפנימי שלך בכל צעד בדרך.

Juliette Has A Gun Lady Vengeance
לג 'וליאט יש אשת אקדח נקם הבושם
ניחוח אלגנטי זה מושלם עבור האישה המודרנית שרוצה להשאיר רושם בלתי נשכח.

לג 'וליאט יש סט גילוי אקדח

אחת הדרכים הטובות ביותר לנסות ריחות מרובים מן זה ניחוח המותג עם סט גילוי ! ערכת ניחוח של שבעה חלקים זה כולל את כל הנמכרים ביותר, כולל שחרור לאחרונה של אושר מגנוליה. ערכת ניחוח היא דרך מצוינת לקבל מושג של כל ריח. הסיבה האהובה עלינו להרים את סט התגלית היא שזה כולל לא בושם, cetalox האייקונית-רק ניחוח שניתן ללבוש לבד או שכבות עם בשמים אחרים במערכת התגלית.

Juliette Has A Gun Discovery Set
לג 'וליאט יש סט גילוי אקדח
לגלות לג 'וליאט יש אקדח עם ערכת גילוי מפואר 7 חלקים. כל ערכה מכילה 7 מ "ל דגימות 1.7 של הבשמים של המותג!

אלה הם רק חלק של בשמים מדהים מותג בושם אירופאי יוקרה. קנו את המבחר כאן בענייני יופי!

למה אנחנו אוהבים בית ניחוח יוקרתי זה

במרדף אחר המצוינות, לג 'וליאט יש אקדח שילבה כוחות עם בשמים מושכרים ומותגים כדי ליצור ניחוח בניגוד לכל אחר. שיתופי פעולה אלו הביאו למהדורות מוגבלות ויצירות ייחודיות, אשר דוחפות את גבולות הבשמים של הנרתיק, ולא בשלמות.

משותפויות עם אפים ידועים כמו פרנסיס kurkdjian כדי ליצור שיתופי פעולה עם בתי אופנה, ג 'וליאט יש אקדח זכה להכרה, לחזק את מקומו כטריבלזר בתעשיית הניחוח.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום