Skinimalism: הטרנד האחרון מוסבר

בתעשיית היופי המהירה של היום, רוטינות העור יכולות לפעמים להרגיש מכריעות. יש כל כך הרבה מוצרים שכולם מדהימים-אבל איך אתה אמור להתאים אותם לשגרת העור שלך?

מגמה הולכת וגדלה בתחום העור נע לכיוון עור מינימליסטי: גישה פשוטה המתמקדת בצעדים חיוניים אך יעילים כדי להגיע ליעדי היופי שלכם. בפוסט הזה בבלוג, אנחנו נתעמק בדיוק למה skinimalism פירושו לשגרת היופי שלך ואם זה משהו שאתה צריך לנסות.

מהו מינימליזם העור?

אני יודע מה אתה חושב-האם זה בעצם משתמש פחות מוצרי טיפוח העור? ובכן, כן, אבל זה גם עומד לבחור לבלות את הכסף שהרוויח קשה שלך על מוצרים כי הם הולכים לספק תוצאות אמיתיות.

Skinimalism היא פילוסופיית טיפוח המעודדת שימוש בפחות מוצרים ולפשט את שגרת העור. זה כרוך לייעול משטר skincare שלך צעדים חיוניים, prioritising בריאות העור מעל הכל!

היתרונות של מינימליזם העור

אימוץ מינימליזם עור יכול להועיל לעור שלך יותר מאשר בדרך אחת. היתרונות של גישת עור טרנד זה כוללים סיכון מופחת של גירוי, תפקוד המחסום העור, והוא גם הרבה יותר טוב לסביבה!

סיכון מופחת לגירוי בעור
על ידי שימוש בפחות מוצרים, הסיכויים של עומס יתר החומרים ואת רגישות העור. זה יכול להופיע כאדמומיות עקשנית, מתקלף, ועקצים בעת שימוש במוצרי עור.

אם זה נשמע כמוך, זה יכול להיות סימן שאתה צריך להסיר חלק מהמוצרים שלך כדי לראות אם זה משפר את המצב שלך. שגרת skincare מינימליסטי יכול להיות מועיל במיוחד לעור תגובתי ורגיש, שכן הוא מפחית את הסיכון לגירוי העור ותגובות שליליות.

מפחית את הצפת העור
האם אי פעם הסתכלתי על כל העור שלך וחשבת, איך אני הולך ליישם את כל זה?!

אני יודע, ולמרבה הצער, זה השאיר אותי מרגיש לחוץ ומבולבל בנוגע לשגרת העור שלי-ההיפך של איך אני צריך להרגיש. כאשר לקחתי את הגישה הסלקינימליזם לשגרה שלי, אני הרבה פחות מאושר והרבה יותר עם השגרה שלי כטקס עצמי.

מחסום עור בריא
מחסום העור הוא קריטי אך לעיתים קרובות מתעלם חלק מהעור. ידוע גם בשם מעטפת חומצה, זה יכול בקלות להיות נזרק מחוץ לזונה כאשר משתמשים במוצרי skincare עבור העור שלך משמשים.

מינימליזם העור מאפשר לעור לשחזר באופן טבעי ולשמר את האיזון שלו. על ידי הימנעות משימוש מופרז, תפקוד המחסום הטבעי של העור שלך סביר יותר להישאר בריא-מה שמוביל לעור בריא יותר, לחות, וגמיש יותר.

זה טוב לסביבה
Skinimalism לוקח עוד ניצחון בספרים שלנו כי היא מקדמת צריכה מודעת, ולכן מפחיתה את פסולת המוצר. שימוש בפחות מוצרים ולהימנע שכפול מיותר יכול לתרום לשגרת טיפוח בר קיימא יותר לסביבה!

כיצד ליצור שגרת סקינימליזם

איך מתחילים ליצור שגרת טיפוח העור המינימליסטי?

להתחיל עם היסודות: טיהור, לחות והגנה מפני השמש הם עמוד השדרה של כל שגרת יופי. הגנת השמש אינה רק למטרות היהירות, דרך אגב! בעוד שזה נכון, 90% של סימנים גלויים נגרמים על ידי השמש, יותר מדי חשיפה לשמש קשורה לסרטן העור-לכן קרם הגנה הוא שלב קריטי, אפילו בסקיינimalism.

אז, שקול מה הדאגה העיקרית שלך עם העור שלך. לדוגמה, אם אין לך בעיות עם פיגמנטציה, אז סרום הבהרה אינו נחוץ בשגרת היופי שלך. להקשיב לעור שלך הוא המפתח כך שאתה יודע מה צריך להוסיף או להוציא.

כדי לשמור על הדברים מינימליים באמת, אני מציע לבחור שלב טיפול אחד שמתאים לשגרת הלילה שלך. אם העדיפות שלך היא אנטי-הזדקנות, הייתי מציע סרום רטינול.

אם שלך עור דאגה הוא פיגמנטציה טון אחיד, הייתי מציע ויטמין C לבוקר. דרך נוספת לייעל את שגרת skincare שלך היא לבחור רב-תכליתיים, מוצרי ריבוי משימות. למשל, קרם לילה מועשר בפפטידים לחות לעור ונלחם בסימני הזדקנות.

הנה איך שגרה skincare המינימליסטית יראה:

בוקר:

  1. ניקוי
  2. קרם לחות עם spf

ערב:

  1. ניקוי
  2. טיפול
  3. קרם לחות

המוצרים המינימליסטיים המינימליסטיים הטובים ביותר

מתחיל עם הצעד החיוני הראשון בכל ניקוי העור המינימליסטי. Opt שמנת ניקוי זה עדין מספיק לבוקר, אבל גם מסיר איפור בסופו של היום.

הבחירה שלנו היא אינדיה פיטופוזה לחדש אורגני™ניקוי קרם ($59) . זה ניקוי קרם הוא אידיאלי עבור שגרת יופי מינימליסטית בזכות זה של קרמי זה שומר על מחסום הלחות שלך ללא פגע, אבל ביעילות מטאטא משם את זיהומים ואיפור.

Inika Organic Phytofuse Renew Cream Cleanser

עוד אפשרות ניקוי גדולה היא חלב לניקוי מרגיע ($32) . זה ניקוי חלבי יש גם את הכוח להסיר איפור בסוף היום, אבל גם מנקה את העור מראש כחלק משגרת העור הבוקר שלך.

לאחר מכן, אחד הטיפים המינימליסטיים הטובים ביותר הוא להשתמש בקרם הגנה על קרם לחות בשעות היום. את דרמאלוגיקה קרם לחות sp50 ($119) הוא מוצר עור רב-משיקה אשר לא רק לחות העור ומגן עליו. הוא גם דוהה כתמים כהים, המשלב שלושה צרכים חיוניים בשלב אחד בלבד!

עוד קרם לחות עם spf וחומרים פעילים הוא Dr irena eris סמכות הארה מיידית זוהר הרמה spf20 ($351) . הוא מנוסח עם קרמידים ופפטידים, לעור לחות עמוקה ומתן יתרונות אנטי-הזדקנות.

בשלב הבא, שלב טיפול תכליתי הוא חובה. סרום עור חיוני אחד לחיזוק סופר סרום ($168) הוא סרום חזק ויעיל, מושלם לשגרת יופי מינימליסטית. זה לא רק לחות העור, אלא גם תומך במחסום לחות בריא ומסייע לחזק את העור נגד סימני הזדקנות בשלב אחד.

לבסוף, קרם לחות לשימוש בלילה עוזר לנעול את היתרונות של שלב הטיפול שבחרת. קרם חמצן ($199) הוא קרם לילה רב-מתעד את סימני ההזדקנות בטרם עת, תוך שמירה על מחסום הלחות של העור והעברת יובש.

קרם לחות נוסף המשלב את ייצור הקולגן ואת לחות לטווח ארוך הוא Murad חיוני-לילה מחסום תיקון ג 'לילה קרם ($110) . הוא ניסח בוויטמין C כדי לעודד את רמות הקולגן של העור, בעוד הנוסחה המטפחת לחות בין לילה.

מינימליזם העור הוא מגמה של יופי זה מאוד יעיל כאשר נעשה נכון עם מוצרי טיפוח העור הנכון! בחירות אלה יסייעו לך לקבל את ענייני היופי שלך על מנת ועל הדרך למטרות העור שלך!
Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום