חוות דעת: מה זה אנטי אייג'ינג?

גברות, הנה העניין - לא חשבתם פעם שזה ממש מוזר שכל כך הרבה דברים אנטי אייג'ינג משווקים לנו במיוחד? תחשוב על זה שנייה - האם אי פעם ראית גברים מוצר טיפוח אנטי אייג'ינג? 

אני בטוח שלא עשית זאת. 

זה קצת מוזר שכנשים, אנחנו נתפסות כקבוצה אוניברסלית והומוגנית כשזה מגיע לאי רצון להזדקן. מוצרי אנטי אייג'ינג משווקים כמעט אוניברסלית כלפי נשים - אבל האם זה צריך להיות?

מה זה אנטי-אייג'ינג - באמת?

האם אי פעם שקלת את הרעיון שלחברה יש סטנדרטים שונים בכל הנוגע לגברים ולנשים בכל הקשור להזדקנות? הנה העניין - כאשר מפורסמים גברים מזדקנים, נראה שהם עוברים לטריטוריית שועל הכסף די מהר - שלום, ג'ף גולדבלום[5_0127_ וג'ורג' Clooney! שלוש זה קסם - אני אוסיף גם את בראד פיט לרשימה הזו. 

ועם זאת, בדרך כלל נותנים להם קצת מעבר על כך שהם לא נראים צעירים ועליזים כמו פעם - ולדעתי זה קצת מוסר כפול. בסדר, לא קצת מוסר כפול - זה ענק אחד. 

מגזינים ומדיה חברתית (במיוחד מדיה חברתית בימינו) מונעת את הרעיון המטורף הזה שלנשים כמעט אסור להזדקן. הפרשנות הפומבית על הופעות של נשים נמצאת בכל מקום - ואנחנו רואים שהיא נערמת על סלבריטאים הכי הרבה. במקרה הטוב, ישכחו אותך, אבל במקרה הרע, אתה עלול ללעג על המאמצים שלך 'להישאר רלוונטי'. זוכרים שמייגן פוקס זכתה (ולפעמים עדיין) ללעג בגלל איזה מילוי שהיא קיבלה ב-2010? 

נראה שיש קו זהיר עד אצבעות הרגליים בין ניסיון קשה לבין נראה כמו אתה מתאמץ (הניתוח הפלסטי ה"מובן מאליו" של מייגן פוקס). די לא הוגן שמבחינה ריאלית, זה דורש מאמץ - אבל אתה לא יכול להיראות כאילו עשית את המאמץ. זה קצת פרדוקס, לא? 

זכור איך כולם הסתכלו על כמה טוב ג'יי לו נראתה 'לגילה' כשהיא לבשה מחדש ש שמלת ורסאצ'ה איקונית? עכשיו ברור, ש לקחה מאמצים רבים - ובכל זאת היא לא קיבלה את אותו פתק. 

Jennifer Lopez Versace Dress

קרדיט: אינסטגרם/JLo

התעלמות לשנייה מכך שאומרים שמישהו נראה טוב לגילו זו מחמאה בגב, יש סיבה מרכזית אחת לכך ש-J Lo עדיין נראה אותו דבר. היא ממש יכולה להרשות לעצמה את הטוב שבהכל - ללא ספק הטוב שבטיפולי העור, טיפולי אסתטיקה, וכנראה איזה מילוי אסטרטגי - אבל אני מדבר על מה זה מעבר לכך. 

כנראה יש לה מאמן אישי ו שפית אישית - יש לה גישה לכל מה שהיא יכולה אי פעם להזדקק כדי לעצור את השעון, פשוטו כמשמעו. ובכל זאת, למה אנחנו מתנהגים כאילו נראה כאילו J Lo בגיל 50 הוא בר השגה, רק אם השתמשנו בטיפוח העור הנכון? 

העניין הוא שזה לא - וזה כנראה רעיון לא רע להגיע לשלום עם זה. זה המקום שבו אנטי אייג'ינג נכנס לתמונה. כלומר, אם אתה רוצה לעשות את כל הקטע של J Lo זה גם מגניב - פשוט אל תרגיש שאתה חייב. כמו כן, אני לא אומר שטיפוח העור אנטי אייג'ינג לא עבודה - זה פשוט לא יהפוך אותך ל-J Lo!

מהו אנטי אייג'ינג?

אני יודע מה אתה חושב - מה זה בכלל אנטי אייג'ינג, לכל הרוחות? 

פשוט מאוד, זה רק הרעיון להיות נגד אנטי-אייג'ינג. אבל גם אז, זה יכול להיחתך להבדלים קלים - יש אנטי 'אנטי אייג'ינג' (הביטוי) וישר נגד מוצרי אנטי אייג'ינג באופן כללי. מה ההבדל?

בוא נדבר על הראשון. אולי שמתם לב שפחות טיפול אנטי אייג'ינג מכיל את הביטוי 'אנטי אייג'ינג'. לאט לאט זה הולך ומתפוגג לטובת ביטויים כמו 'התחדשות', 'התחדשות' ו'נעורים מפעילים'. 

אבל הנה העניין - גם אם אנחנו לא קוראים לזה אנטי אייג'ינג, האם זה בעצם לא אותו דבר בקופסה אחרת? טכנית, כן - וזה בסדר גמור. לדעתי, זה פשוט נותן למוצרים דרך טובה יותר לתאר בפועל מה הם יכולים לעשות לעור שלך, בין אם זה שיפור המרקם או הפחתת הקמטים העדינים. אנטי אייג'ינג הוא כללי מדי, בכל מקרה!

אנטי אייג'ינג הוא גם הרעיון של פשוט לא לדאוג שהעור שלך ישתנה ככל שתזדקן ולא לעשות הרבה בנידון (בכנות, זה נשמע כמו מה שגברים כבר עושים ומקבלים כרטיס חינם בשביל לעשות זאת). עבור אנשים מסוימים, הרעיון לשחרר את הרצון להיראות צעיר יותר משחרר - עבור חלק זה כמעט בלתי מתקבל על הדעת. 

האם אנטי אייג'ינג מתאים לי? 

ובכן, הנה העניין. רק אתה יכול להחליט מה אתה רוצה לעצמך ולעור שלך. האם אתה צריך להיגמר ולזרוק את כל טיפוח העור נגד ההזדקנות שלך לפח? לא. זה רע שאתה רוצה להשתמש בטיפוח עור אנטי אייג'ינג? גם לא. 

בשבילי, זה חוזר לרעיון של טיפול בעור כטיפול עצמי. אם לדאוג לעצמך פירושו להשתמש במוצרים שנועדו למצק את העור כאן ולהחליק את הקמטים האלה שם, אז עשה זאת ותחייה את חייך הטובים ביותר. אחרי הכל, אשקר אם לא אגיד שאני כבר על הרכבת טיפוח העור האנטי אייג'ינג (אה, סליחה, אני מתכוון לחידוש). 

השורה התחתונה שלי היא תמיד לעשות מה שעושה אותך מאושר - אם זה אומר להשתמש ברטינול ולקבל בוטוקס, המשך לעשות זאת. אם לא, גם זה מגניב - יש מקום ל-כולם שלנו לרכז את ענייני היופי שלנו בדרך שלנו!

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום