3 פריצות לטיפוח העור בוטלו

כשזה מגיע לטיפוח העור עשה זאת בעצמך ומה שנקרא 'פריצות לטיפוח העור', ישנם שלושה דברים שעלולים לקרות: אתה פוגע בעור שלך, שום דבר לא קורה לעור שלך, או שה'האק' מועיל למעשה לעור שלך. האפשרות השלישית היא די נדירה, אגב - מצטער לשבור לך אותה!

בוא נפתור 3 פריצות נפוצות לטיפוח העור, אם הן טובות לך ונעבור במה להשתמש במקום זאת אם לא!

האק לטיפול בכתמי משחת שיניים

Woman holding toothpaste and toothbrush

הרעיון להשתמש במשחת שיניים כטיפול נקודתי בפצעונים צף סביב מה שמרגיש כמו נצח - היו לי חברים שנשבעים בזה ולעולם לא משתמשים במוצרי טיפוח אמיתיים על הפצעונים שלהם. אז מה כל הרעיון בשימוש במשחת שיניים על פצעונים?

כנראה שהטעם בשימוש במשחת שיניים הוא לייבש את הפצעון. הנה איך זה אמור לעבוד - במשחת שיניים יש בדרך כלל חומרים פעילי שטח (המרכיב שגורם לה לקצף) וסודה לשתייה. שני אלה יכולים להיות די מייבשים לעור כשהם נשארים למשך תקופה מסוימת (ברוב המקרים למשך הלילה). 

אמנם כן, זה אומר שגם הפצעון התייבש, אבל זה אומר שגם העור שלך מגורה יותר ממה שהוא אמור להיות!

סוגים מסוימים של משחת שיניים מכילים גם את הטריקלוזן האנטיבקטריאלי, שאנשים טוענים שהוא יעיל נגד החיידקים בהתפרצות. מחקרים מצאו ש-טריקלוסן יעיל נגד P Acnes, סוג החיידקים שאחראים לאקנה. זה נותן לפריצה של משחת השיניים קצת יתרונות, אבל הגירוי והיובש פשוט לא שווים את זה - השתמש בטיפול נקודתי מתאים כמו Foreo Espada. הוא משתמש באור כחול כדי להרוג את החיידקים בפריצות ללא עור מעצבן. 

Foreo Espada Pink image

חרב פוראו | $199
מכשיר שימושי זה משתמש באור LED כחול ובטכנולוגיה אולטרה-קולית כדי לגרש פריצות.

האק הקינמון שחור

Cinnamon scroll and powder

זה באמת אחד המדאיגים ביותר - זה כרוך בהכנת משחה של אבקת קינמון ומים, ומריחת משחה זו על האף במאמץ להיפטר מ"נקודות שחורות באף". לידיעתך, אלה אינם נקודות שחורות - הם למעשה נקראים חוטי חלב, והם חלק נורמלי לחלוטין של העור. זו הסיבה שהם כל כך עקשנים וקשה להיפטר מהם!

משהו שתמיד מצוין ב"פריצה" הזה הוא שהוא אמור לכאוב. אממ, סליחה?! מוצר טיפוח עור מקומי צריך אף פעם כואב, נשרף או עוקץ - זה ממש אינדיקציה לכך שהעור שלך מגורה וניזוק. כל אי נוחות היא לא-לא רצינית!

הנה העניין - כן, נקבוביות נראות קטנות יותר לאחר מכן, אבל זה לא מהסיבה שאתה חושב. הם נראים קטנים יותר מכיוון שכל העור מסביבו מגורה ותפוח במיוחד - ברגע שהוא מפסיק להיות כל כך נפוח ומגורה, חוטי החלב האלה ייראו בדיוק כמו לפני מסכת הקינמון. 

במקום זאת, בחר להשתמש במסכת חימר באופן קבוע כדי לספוג עודפי חלב עבור נקבוביות קטנות יותר. 

Declare Bamboo Charcoal Detox Clay Mask

מסכת גמילה מפחם במבוק דקלאר | $60
למסכה זו יש תערובת של פחם וחימר לספיגת עודפי חלב וזיהומים בעור.

פריצת פרוסות תפוחי האדמה

Potato slices

אני לא יודע מה איתך, אבל אני אוהב את תפוחי האדמה שלי יותר כצ'יפס חם מאשר מודבק על הפנים שלי. זה עושה את הסיבוב ברשתות החברתיות כרגע ובדרך כלל כרוך בהדבקה של פרוסה קטנה של תפוח אדמה על הפנים שלך ולהשאיר אותה למשך זמן רב ככל האפשר. זה כמעט כאילו אנשים יעשו הכל חוץ מלקנות טיפוח שעובד, אבל בכל מקרה - בוא נפריך את הפריצה הזו.

מה ההיגיון מאחורי זה? ובכן, זה שתפוחי אדמה מכילים באופן טבעי חומצה סליצילית - עד 0.5% חומצה סליצילית, למעשה. אל תבינו אותי לא נכון - חומצה סליצילית היא אחת החומצות הטובות ביותר לעור נוטה לאקנה, אבל יש שתי בעיות עם זה. 

ראשית, 0.5% נמצאים בקצה התחתון של היעילות בכל הנוגע להרגעת פצעונים. שנית, כמו רוב המרכיבים הטבעיים, כמות החומצה הסליצילית עשויה להשתנות מאוד בין תפוחי אדמה - זה לא שאתה מקבל ריכוז מובטח בכל פעם כמו שאתה מקבל עם טיפול נקודתי מנוסח כהלכה. (אני לא מאמין שפשוט הייתי צריך להשוות תפוחי אדמה לטיפוח העור בפועל). 

במקום זאת, בחר בטיפול נקודתי מנוסח כראוי כמו זה מ-GA-DE - יש לו גם תמצית לוז מכשפה לאנטי דלקת, והכי טוב - אתה יודע שאתה מקבל את אותו ריכוז של מרכיבים בכל פעם שאתה תשתמש בזה. 

GA-DE Spot Treatment gel image

ג'ל טיפול נקודתי GA-DE | $2
נוסחה עם חומצה סליצילית ולוז מכשפה, טיפול נקודתי זה דואג לפריצות - מהר.

עדיין לא בטוח בסוג העור שלך? עיין במדריך השימושי שלנו לסוג העור - וסדר את ענייני היופי שלך.

Beauty Affairs Skin Types Guide call to action image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום