מה עושה את ההבדל היוקרה?

אם אי פעם הסתכלת על מוצר יופי יוקרתי ותהית, "אבל, האם זה באמת שווה את זה?", לא היית לבד. הנה העניין - יופי יוקרתי הוא יקר מסיבה כלשהי. כשמדובר בהשוואה של מה שאתה מקבל בבית המרקחת למה שאתה מוצא כאן ב- Beauty Affairs, יש הבדל עצום בין מה שתקבלי - ותג המחיר הוא רק חלק אחד ממנו. 

חוויה חושית

La Prairie Skincare Jar Held by Hands in shadow

קרדיט: LaPrairie/Instagram

יש שיטענו שזהו החלק החשוב ביותר ביופי יוקרתי - המוצר עצמו יוצר חוויה שלמה, החל מהקבלה ועד לפתיחת הצנצנת. האמת היא שטיפוח עור יוקרתי הוא יצירת רגע מיני ספא לעצמך, בכל פעם שאתה משתמש בו. 

כל היבט של כל מוצר טיפוח מחושב בקפידה - האריזה צריכה להיות בעלת משקל יוקרתי, שיזכיר לך שזה משהו מיוחד. מרקמים דקדנטיים וקרמיים - גם מזכירים לך שהם מנוסחים כך מסיבה כלשהי, בלי שום הוצאה או מרכיב. 

מה שמשלים את הסיפוק החושי של מוצרי יופי יוקרתיים חייב להיות הניחוח - יש להתענג על כל רגע של שימוש בטיפוח עור יוקרתי, והסוג הנכון של ניחוח מוסיף עוד שכבה של שפע לשגרת היופי שלך. כל אלה גורמים לכך שאתה מקבל חוויה ייחודית עם כל מוצר יוקרתי - כזה ששווה את זה לגמרי. 

Sisleÿa L'Intégral Anti-Âge Anti-Wrinkle Concentrated Serum image

Sisleÿa L'Intégral Anti-Age Anti-Age Anti-Kמטים סרום מרוכז | 630 דולר
סרום אנטי אייג'ינג מרוכז בעוצמה עם נוגדי החמצון הטובים ביותר בלבד.

מרכיבי יוקרה באיכות גבוהה

La Mer products in repeating pattern flatlay

קרדיט: LaMer/Instagram

גורם מפתח נוסף שהופך את היופי היוקרתי לכדאי הוא הגישה למרכיבים יוקרתיים באיכות גבוהה במיוחד. זה שמרכיב נקרא בשם מסוים ברשימת הרכיבים לא אומר שהוא שווה ל-כולם מוצרים אחרים עם המרכיב הזה. 

תן לי להסביר - לדוגמה, תמצית אצות ים מותססות מפורסמת של לה מר חייבת להופיע בתור 'תמצית אצות (אצות)' על האריזה מסיבות משפטיות. מוצרי טיפוח אחרים שעשויים להכיל גם תמצית אצות ים רגילות צריכים להיות מסומנים בצורה זו, אבל שנינו יודעים שהם לא אותו דבר. 

הגרסה של לה מר תוססה כדי להעניק לה יתרונות ייחודיים שאין לתמצית אצות ים רגילות - וזה עושה את זה שווה את זה. והנה העניין - זה רק אחד דוגמה לאופן שבו מרכיבי טיפוח יוקרתיים שונים מהסוג הרגיל בתעשייה. יש עוד כל כך הרבה בחוץ! 

Guerlain Daily Repair Serum image

סרום תיקון יומי של Guerlain Abeille Royale | 291 דולר
סרום יוקרתי המכיל דבש אואסנט וג'לי מלכותי לחידוש העור.

ניסיון מותג

Guerlain Youth Watery Oil image against mirror

קרדיט: גרלן/אינסטגרם

עוד דבר חיוני בטיפוח עור יוקרתי הוא שכל היבט צריך להתאים לסטנדרטים היוקרתיים הגבוהים להפליא שיש לשאר המותג. בדיוק כמו ששימוש בטיפוח יוקרתי כשלעצמו הוא חוויה, הוא חייב להיות בעל אותה בלעדיות וחוויה כמו כל דבר אחר שציפית לו ממותגי יוקרה.

זה אומר שיופי יוקרתי הוא אף פעם אכזבה - משהו שמצאנו כנכון ב- Beauty Affairs.

עכשיו אתה יודע את שלוש הסיבות העיקריות לכך שיופי יוקרתי מגיע עם תג המחיר הנוסף הזה - ובדיוק למה זה שווה את זה. 

הגש לחידון טיפוח העור שלנו כדי לראות עד כמה אתה מכיר את העור שלך - וליצור שגרת יופי יוקרתית בהתאמה אישית!

Beauty Affairs Skincare Quiz Call To Action Image

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום