רקע מותג: אליזבת

להיות יפה זה זכות מלידה של כל אישה. -אליזבת ארדן


כשאתה חושב על אליזבט, אתה כנראה חושב על ניחוחות איקוניים כמו דלת אדומה ותה לבן, נכון? אליזבט 'הייתה אשת עסקים מונעת, ויצרה מוצרים רבים שילכו על מנת להיות קלאסיקות פולחן. אבל אתה יודע איך החברה הצפון אמריקאית הזו החלה? הנה הסיפור של אליזבט-המותג מאחורי ניחוחות איקוניים וסקיצ 'ר.

בימים הראשונים

Elizabeth Arden retro ad image of woman lying on beach

אשראי תמונה: אינסטגרם/eardenspain

ידעת ש "אליזבט" לא היה שם הלידה שלה? הארדן נולד בשם פלורנס זמיר בשנת 1881, אחרי האחות הבריטית המפורסמת. היא נולדה בקנדה וסופו של דבר עברה לניו יורק ב 1908-זה הוא שבו את אליזבת ארדן מותג ייוולדו. ניו יורק הייתה שם היא לקחה את הסעד הראשון שלה בתעשיית היופי; היא עבדה כעוזרת קוסמטיקאית לפני שבסופו של דבר הקימה את הסלון שלה.

עם שותפתה העסקית באותה תקופה, אליזבט הובארד, מנהלת בית ספר בשם "אליזבט" על השדרה החמישית המפורסמת של ניו יורק-עובדה כיפית, היא עדיין שם! עם זאת, השותפות התפרקה אחרי כמה שנים-אבל המנהל לא היה מוכן לוותר על העסק שלה. בתקופה זו היא החלה ללכת בשם "אליזבט", על שם הסלון.

המנהל ידע שהיא צריכה לתת לה יתרון ספא מעל האחרים, ובמיוחד נגד אסטאה לודר והלנה רוינשטיין. היריבות שלה עם הלנה תועדה היטב, למרות ששתי הנשים מעולם לא נפגשו.

Elizabeth Arden Prevage Anti-Aging Daily Serum on white background
אליזבט-סרום יומי אנטי אייג 'ינג-205
סרום חזק המכיל נוגדי חמצון חזקים ומותש כדי להילחם בסימני הזדקנות.

כדי לקבל את היד העליונה על התחרות, מנהל נסע לצרפת שם למדה טכניקות עיסוי חדשות כמו גם את המגמות שנשים אירופאיות אהבו כדי שתוכל לקחת אותן לשוק האמריקאי.

לקחת את הידע החדש שלה, היא חזרה לארצות הברית והתחילה לגבש מוצרים שהיא הייתה בטוחה יהיה להיט; אחד מהם כולל את 8 שעות נס, מוצר יופי קלאסי היום.

רעיון אחר שהיא הביאה איתה היה הרעיון של מהפך בסלון-הרעיון של מהפך יופי היה רעיון חדשני לחלוטין באותו הזמן, אף אחד עוד עשה זאת.

Elizabeth Arden Prevage Serum image in sunlight

אשראי תמונה: אינסטגרם/eardenspain

בזמן אירופה באותה תקופה, איפור נתפס כסמל מעמד גבוה, זה לא היה אותו הדבר בנו. אליזבת ארדן הוא לבדו זוכה עם שינוי את רעיון נמוך class רק מוצר שהופך אותו חיוני עבור להיראות כמו וליידי מקצועי לנו.

עוד דבר נפוץ שאנחנו רואים היום שאנחנו יכולים לתת קרדיט למנהל הוא הרעיון של יופי נסיעות מוצרים! היא חשבה על כל דרך אפשרית שהיא תוכל לשפר את מה שיש לחברות אחרות וליצור את מה שלא היה להם-ובמקרה הזה, זה היה קוסמטיקה ניידת.

מנהל אפילו חשב איך לייצר מוצרי טיפוח העור אפילו יותר קטן-ונסיוב קפסולה נולד. לראשונה נוצר ב-1990, הסרום האיקוניות של אליזבט הארדן היו חדשנות בזמנו-לא היה דבר אחר כמו זה בשוק!

Elizabeth Arden Retinol Ceramide capsules 90 pieces product photo on white background

אליזבט הקפסולות רטינול קרדית קרדית 190 $
קפסולות סרום איקוני המכיל את המינון הלילי המושלם של רטינול וceramide כדי להגביר את יכולת ההזדקנות של העור.

מורשתו של אליזבט

Suffragettes in black and white

אשראי תמונה: אינסטגרם/אליזבתהארדן

מנהלת לא היתה רק אשת עסקים מונעת-היא הייתה מהפכה באיך החברה ראתה קוסמטיקה, וגם הייתה סופרג 'יסטית נלהבת. היא צעדה עם מעל 15,000 סופרג 'יסטיות לבושים שפתון אדום שנוצר על ידי המותג של "דן", מראה לא רק את תמיכתם למותג, אלא גם הראה את התמיכה שלה למטרה.

הרוח החלוצית והמהפכנית של הקדן נראית בכל המגמות הרדיקליות שהיא מציבה ואיך היא עיצבה מחדש לחלוטין את השקפת החברה האמריקאית על איפור. היא הציגה מגמות חדשות שאנחנו לוקחים לגמרי כמובנים מאליהם היום, כמו שינוי של יופי נגד יופי.

המותג שלה צמח להצלחה עצומה הודות לחשיבה החדשנית שלה, עם למעלה מ 150 סלוני 1929 ומוצריה שנמכרו ב-22 מדינות. עכשיו, אליזבט דן היא מותג שאתה יכול למצוא אפילו בפינות המרוחקות ביותר בעולם-הרבה יותר מ-22 המדינות המקוריות שהיא מכרה את מוצריה!

תוהה איך להתאים את מוצרי אליזבט אל תוך השגרה שלך? בדוק עם שלנו חידון skincare !

Beauty Affairs Skincare Quiz Call To Action Image

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום