מהי מהות הפנים ואתם צריכים אחת?

דמיינו דקירה מים נס על הפנים שלכם-אחד שיעשה את העור שלכם לזהור. מאחר ואנחנו רחוקים לגלות כי מי נס, אנחנו מזיזים את האור אל מוצר העור תמציות פנים .

אם שמעתם על SK-II אז שמעת על תמציות פנים. זה מותג skincare יפני יוקרתי יצר את אחד מהיתרונות האיקוניים ביותר! אבל קודם כל דבר ראשון-מהי מהות, ואם אתה צריך להוסיף אותו לשגרת העור שלך? גלה כאן.

מהי מהות הפנים?

כשאתה השוואה בין תמציות טונרים וערפל פנים אולי הם נראים דומים בהתחלה. זה נכון שיכול להיות חפיפה, אבל בדרך כלל מוסכם כי תמציות הן קלות-הרבה יותר קלות יותר מאשר סרום או לחות.

את שיחות ניו יורק המהות של הפנים של נסיוב, קרם לחות, טונר. אמנם זה לא יכול להחליף את כל שלוש, תמצית skincare בהחלט אורזת אגרוף עבור שגרת טיפוח העור שלך.

מה עושה תמצית?

התפקיד הכללי של מהות הפנים הוא לחות, לחדש ולשפר את העור תוך כדי שהוא מוכן לספוג מוצרים לחות ומזין אחרים. לחשוב על זה כמו פריימר-באותו אופן להשתמש בפריימר איפור כדי לשפר את הביצועים של האיפור שלך, כך גם עושה מהות הפנים.

בדיוק כמו סרום עור , המהות יכולה להיות ארוז עם מרכיבים מועילים מאוד לעור. חלק ממרכיבי הכוכבים האלה יכולים לכלול את הקלאסיקות שאתם מכירים ואוהבים, כמו חומצה היאלורונית, ניאצינאמיד, וצרמידים. כמה תמציות יש מרכיבים חתימה שלא תמצאו במוצרי טיפוח אחרים.

לדוגמה, SK-II מהות טיפול פנים כולל pitera machines, שהיא למעשה מותסס מרכיב בלעדי SK-II.

בניגוד לסומים, תמציות נוטים להיות קלים יותר ומימי, בעוד עדיין יש נוסחאות שממקדות על חששות בעור משותף כגון אנטי-הזדקנות ומוצקות.

Benefits of a Facial Essence for Skin

איך אתה משתמש במהות פנים?

תמציות פנים יכולות להפוך את העור שלך יותר מוכן עבור מוצרי טיפוח העור עשירים יותר, אשר נועדו לספק לחות אינטנסיבית. מומלץ להחיל מהות הפנים לאחר טיהור, גוון, לפני החלת מוצרי עור כבדים כמו סרומים, קרמים, ג 'ל פנים.

להוסיף כמה טיפות על כף היד שלך ולהחיל את המהות על הפנים והצוואר. הטיפ האהוב עלינו הוא לוודא לטפוח את המהות שלך עד נספג במלואו לפני המעבר לשלב הבא של שגרת העור שלך!

מהות הפנים לסוגי עור שונים

ניתן להתאים את תמציות הפנים לכל סוגי העור? בהחלט-הם לא רק עבור דאגות עור מסוימות! הנה סיבוב של תמציות שאנו ממליצים על סוגי עור ספציפיים ודאגות.

המהות הטובה ביותר עבור כל סוגי העור

המהות של הכל-ראונדר שפועל לכל סוגי העור צריכה להיות המהות SK-II טיפול פנים.

זה מוצר אהוב על פולחן שסופג במהירות לתוך העור שלך, מחדיר אותו עם pitera, מרכיב העור התסס בפטנט שלהם. מחקרים שנערכו על ידי SK-II מצאו כי המהות הייחודית שלהם שיפרה את עמידות העור ואת הבהירות לאורך זמן, הודות למרכיב מותסס ייחודי.

SK-II Facial Treatment Essence
SK-II מהות טיפול פנים
המהות של טיפול פנים SK-II היא מוצר skincare עטור פרסים ואיקונית. זה קל משקל ארוז עם Pittera™, המרכיב המסחרי של SK-II, מרכיב העור עשיר ביותר מ-50 micronitrients שמזין את העור שלך. בקבוק אחד של מי הנס הזה נמכר כל שתי שניות.

המהות הטובה ביותר עבור עור שילוב

הציד על העור שילוב לא מסובך. כאשר הם מתמודדים עם שמן ויובש, לחפש מרכיבים גיבור כמו תה ירוק, וניאסינמיד.

כוכבים נוסף מרכיב הוא תרמית מים לתסוס, כגון ב את Omorovicza Omoroessence. שילוב של שני אלה עוזר לשמור על העור תוך צמצום המראה של הנקבוביות לעור מעודן, נטול רבב.

Omorovicza Omoressence
אומורהות
המהות קלה זו של omorovicza מכיל מרכיב stair שלהם: מים תרמיים הונגריים. הוא מכיל באופן טבעי מינרלים המסייעים להרגיע את העור.

המהות הטובה ביותר עבור עור יבש

תמציות לעור יבש צריך לספק את הכמות הנכונה של הידרציה-זה נעשה ביעילות ביותר עם מרכיבים כגון גליצרין, חומצה היאלורונית, ועוד לחות-לחיזוק מרכיבי skincare . תמצית הלחות הימית פרו-קולגן מכיל כמות מלאה של אותם, בתוספת נוגדי חמצון כדי לעזור לטפח את העור מבפנים.

Elemis Pro-Collagen Marine Moisture Essence
תמצית לחות ימית-ימית
להרוות את הצמא של העור שלך עם תמצית לחות ימית פרו-קולגן. תמצית קלילה ומעניקה לחות זו מנוסחת עם תערובת עוצמתית של חומרים פעילים ימיים וצמחיים, כולל Padina Pavonica וכלורלה, כדי לספק לחות אינטנסיבית ולחות לעור.

המהות הטובה ביותר עבור עור שמנוני

כשמדובר בתמצית לעור שמנוני, מרקם קל משקל ויכולת למזער נקבוביות הם המלך. לכן אנו מציעים טיפול פנים SK-II קרם ברור. זה דומה למהות הטיפול המקורי אבל כולל כמה מרכיבים קילוף כדי לחדד את המראה של נקבוביות העור.

SK-II Facial Treatment Clear Lotion Pitera
טיפול פנים בהיר קרם piterah
בשילוב עם פיתה™, מרכיב העור אנטי אייג 'ינג של SK-II, קרם נקי פנים SK-II הוא פילינג עדין מושלם לשגרת העור שלך!

המהות הטובה ביותר עבור עור רגיל

עור רגיל יכול להפיק תועלת ממהות אשר מגביר את הידרציה, שמירה על מחסום לחות בריא ולהבטיח את היעילות של שאר שגרת העור שלך. תחליב תמצית האינטנסיבית הכוללת של הסחיטה מנוסח עם אחד המרכיבים הטובים ביותר עבור זה: ניאסינמיד.

Dior Capture Totale Intensive Essence Lotion
dior סך לכידה אינטנסיבית
זה קל משקל, לחות הוא הצעד הראשון המושלם לאחר ניקוי. נוסחה עם תערובת בלעדית של תסיסות לונגוזה, Dior Capture Totale Intensive Essence Lotion רותם את הכוח של מרכיבי טיפוח פרוביוטיים כדי להגביר את בריאות העור ולהתנגד לסימני ההזדקנות.

המהות הטובה ביותר לעור רגיש

לעור רגיש יש צרכים ייחודיים-הוא נוטה יותר לאבד הידרציה דרך מחסום לחות חלש. זו הסיבה שבחרנו את הנוער הקרמיד של אליזבט מושחלים את המהות. קרמידים עובדים על העור על ידי בנייה מחדש של מחסום הלחות, שיפור הידרציה וצמצום הרגישות.

Elizabeth Arden Ceramide Youth Restoring Essence
אליזבט קרמיד הנוער החזרת מהות
להחזיר את הלחות מאוזנת ואת רמות הלחות עם מחסום העור-ידידותי, לחות מחסום של אליזבט. מתודלק על ידי שלושה סוגים שונים של קרמידים, בתוספת של humectants כגון חומצה היאלורונית ופנתנול, ה-cardamide הנוער של אליזבט הוא החוליה החסרה שאתה צריך בשגרת העור שלך.

הטוב ביותר נגד הזדקנות מהות

תמצית חוויתית זו מנוסחת באחד מהחומרים היוקרתיים ביותר: תמצית קוויאר. מה עושה קוויאר כל כך טוב לעור שילוב ייחודי של חומצות שומן וויטמינים המסייעים לטפח את העור, החלקת מראה של קווים משובחים וממזעור המראה של כתמי גיל על העור.

La Prairie Skin Caviar Essence In Lotion
La prairie העור תמצית קרם
La prairie caviar העור מעשיר את היתרונות של מרכיב מפואר זה-זה מגביר את הידרציה, מנטרל רדיקלים חופשיים, ומלחות עמוקה את העור לזוהר ללא תחרות. תמצית כמו זו היא הדרך המושלמת להתחיל את שגרת הטיפוח שלך - בוקר וערב.

המהות הטובה ביותר עבור כתמים כהים

כתמים כהים, היפרפיגמנטציה יכול להיות מסובך לדעוך-אבל לא בלתי אפשרי. משלימים את שגרת העור שלך עם המהות הנכונה יכול לעזור להקל את המראה של פגמים מפגמים אלה.

אחד מהעדפתות שלנו הוא מהות קוריאנית במיוחד מההיסטוריה של woo. תמצית הזיקוק המוארת כוללת ניאצינאמיד ותמצית ג 'ינסנג כדי להאיר את המראה של כתמים כהים על העור, חושף את העור זוהר.

The History Of Whoo Illuminating Refining Essence
ההיסטוריה של ווו מאירה תמצית זיקוק
הצגת הפתרון האולטימטיבי עבור בהיר יותר, חלק יותר, עור זוהר יותר-ההיסטוריה של woo מאירת זיקוק, זמין כעת בענייני יופי.

תמציות skincare: נקודות סופיות

תמציות הן חיוניות-זה יכול לשנות את שגרת העור שלך מהבסיס לטוב ביותר. להוסיף מהות לשגרה שלך לכתובת עור חששות במהירות, ולעשות מוצרים לעבוד טוב יותר. לעור למראה טוב יותר, אל תדלגו על המהות-זה אחד הסודות לעור זוהר.

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום