ציור תחתון: מגמות איפור מוסברות

מנקי ילדה יופי כדי לאטה איפור , יופי מגמות shift יותר מהר ממה שאתה יכול הצמד שלך אצבעות.

ונחשו מה? המילה האחרונה בנתיב היופי היא “underlatin”. אם אתה חובב איפור (שאני מהמר שאתה!), אז זה טרנד אחד אתה רוצה לקבל את האפר. הנה ההסבר שלנו למה זה מצביעה איפור ואיך לעשות את זה!

מה זה מצביעה?

בהקשר של איפור, מצביעה על כל יישום מתאר, להדגיש, סומק על העור שלך לפני שלך קרן .

אני יודע מה אתה חושב-חכה, מתאר באמת יכול להמשיך לפני קרן?

כן-וכביכול, זה אמור לגרום לזה להתמזג טוב יותר! איפור מצביעה היא טכניקה שאמני איפור מקצועיים נהגו ליצור מראה מפוסל באופן מושלם שמתערבב יחד בצורה חלקה.

זה מונע קווים קשים מקווי מתאר מעורבב לא כראוי וממסקים, יצירת בד מוכן מסלול ללא רבב.

זה איפור טכניקת עובד הכי טוב עם קרם ויסוד נוזלי נוסחאות. הם ישתלב יחד את הטוב ביותר-מנסים למזג את קווי אבקת לתוך סומק נוזלי ומנסים למזג בסיס על זה יהיה בלגן מרקם!

עבור תערובת חלקה ביותר ואת היישום ללא רבב ביותר, לשמור על המוצרים שלך איפור כל אותו המרקם!

מה עושה מצביעה עושה?

מצביעה נשמעת כמו הרבה עבודה, אבל זו למעשה טכניקה ישירה לקבלת התערובת המושלמת. החלת הבסיס שלך מעל קונסילר קונטור וסומק יוצרים תערובת חלקה למראה של איפור ללא רבב.

איפור מצביעה: איך לעשות את זה

כולנו יודעים שהשימוש בטיפוח הנכון הוא הבסיס של כל איפור טוב. ודא כי העור שלך נקי טרי לחות. זה עוזר להבטיח תערובת חלקה ומונעת איפור מפני היצמדות לכל טלאים יבש.

השלב הבא: ראש את העור שלך עם האהוב עליך פריימר . אלה הם בדרך כלל ספציפיים לסוגי עור מסוימים ודאגות-אלה עם נקבוביות גדולות יותר יעדיפו פריימר מילוי נקבובית, בעוד אם יש לך עור יבש, פריימר לחות מספק שכבה נוספת של לחות.

עכשיו, בואו באמת להתחיל את תהליך התחתורים. צוות היופי שלנו מציע להתחיל עם ברונזר ומקונטור. פשוט ליישם את אלה למקום בו בדרך כלל, ותערבב החוצה.

הלאה, להחיל את הסומק שלך. לעשות את אותו הדבר כמו עם קונטור-להחיל אותו ולערבב החוצה.

לאחר מכן, להסתיר ולהדגיש. להאיר מתחת לעיניים ולחפות פגמים לפני התלהבות.

הצעד הבא הוא ליישם את הבסיס שלך. הטיפ שלנו לשלב הזה הוא להקפיץ אותו לתוך העור שלך באמצעות ספוג יופי-זה מבטיח את הכמות הנכונה של כיסוי, מבלי להתנפץ כל העבודה הקשה שעשית.

עכשיו, הבסיס שלך מוכן ללכת. אם אתה רוצה, אתה יכול להחיל את כל פרטי עור יותר כגון מדגיש לפני נעילה הכל עם אבקת הגדרה לסיים את ספריי!

איפור מרים

קונסילר הטוב ביותר

כשזה מגיע לקומי, מסתיר זמן רב, אף אחד לא עושה את זה יותר טוב מאשר לנקום. את Lancôme effernes מסתיר לאורך זמן יש נוסחה קלה לתערובת גבוהה ומיועדת לכל סוגי העור. זה אידיאלי עבור מסתיר פגמים ולהבהרת עיגולים כהים-מה שהופך אותו מושלם עבור מצביעה!

אזכור כבוד

עוד קונסילר נוזלי שהצוות שלנו אוהב מצויר הוא מסתיר לנצח את העור הנכון קונסילר . זו היא קלה ליישום, עם כיסוי גבוה שלא מסתדר לתוך קמטים או מרקם, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור מצביעה!

קווי המתאר הטובים ביותר

הגוון הטוב ביותר עבור קונטור אמיתי יהיה תמיד קצת יותר מגניב מאשר ברונזר. אחרי הכל, ברונזר מחמם את הפנים. קונטור נועד כדי ליצור את האשליה של צל, בעדינות פיסול תכונות. הבחירה העליונה שלנו היא ג 'ורג' יו ארמאני ניאו עירום קונטור .

הסומק הטוב ביותר עבור צביעה

אידיאלי מסמיק איפור צריך להיות מוקרם, פיגמנט, ו blendable. את ג 'ורג' יו ארמאני ניאו עירום-סומק מסמיק מתאים לפרופיל-הנוסחאות הנוזלים האלה מושלמות להוספת צבע לעור.

אזכור כבוד

אפשרות נוספת לסומק קרם היא GA-DE קרם אידילי סומק . אלה קרם פיגמנטציה מתמזגים ללא מאמץ על העור עם אצבעות, מברשת, או אפילו ספוג-מה שהופך אותם עוד בחירה מצוינת לאיפור זה!

תחתורים: נקודות מפתח

מצביעה היא יותר מסתם טרנד יופי-זוהי טכניקה שיכולה לעבוד בצורה מבריקה כדי ליצור מראה מגובש, מעורבב היטב, וארוכת טווח. הסוד לטכניקת האיפור הזה הוא להשתמש במוצרי עור נוזליים וקרם, כשהם מתמזגים בצורה חלקה כדי ליצור בד מושלם!

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום