ניקוי חומצה סליצילית: הנשק הסודי שלך נגד אקנה ונקבוביות סתומות

בעולם המתפתח של טיפוח העור, מרכיבים מסוימים עמדו במבחן הזמן. חומצה סליצילית היא כזו שמטולוגים ומטפלי יופי נשבעים על ידי היתרונות שלה לעור.

חומצה סליצילית היא מרכיב ידוע המסייע להפחית את המראה של פריצות-היא מטעה ביעילות לכל סוגי אקנה . זה מושלם עבור כל סוגי העור כדי לטפל במראה של אקנה, אבל יש את היתרונות ביותר עבור שמנוני, עור משולב .

אבל מה עושה חומצה סליצילית מנקה חובה בשגרת העור שלך? לצלול כדי לחשוף את הסודות מאחורי המרכיב החזק הזה.

מהי חומצה סליצילית?

חומצה סליצילית היא מרכיב קילוף במשפחה של חומצות בטא הידרוקסיות (בישל). זהו מרכיב ייחודי שמקורו במקור מתוך תמצית קליפת ערבה לבנה. לכן זה נקרא סליצילית חומצה-השם המדעי לצמח הזה הוא סאליקס אלבה !

זה לטיפוח העור מרכיב הוא נפוץ ביותר פילינג קליפות , הן מקצועי חוזק בבית קליפות. עם זאת, זה יכול גם להפיק תועלת מהעור על ידי גידור סוגים אחרים של מוצרים-אחד המועדפים שלנו הוא ניקוי חומצה סליצילית.

איך עובדת חומצה סליצילית?

Bha זה מועיל לעור בדרכים רבות. זהו מרכיב טיפוח העור המשפר את המראה של העור כדי לחשוף בסופו של דבר התינוק-חלק, עור מזוגג-לא משנה סוג העור שלך!

מאפייני לחימה באקנה

אחד הגדול יתרונות של חומצה סליצילית הוא שלה היכולת להפחית את מראה של פצעונים.

חומצה סליצילית הוא בטא הידרוקסי חומצה כי ידוע אקנה-לחימה יכולות. זה עובד על ידי קילוף העור, פינוי תאי עור מתים.

על ידי עושה זאת, זה עוזר למנוע את סתימת הנקבוביות, אשר לעתים קרובות מוביל אקנה שובר. יתר על כן, הוא יכול לחדור עמוק לתוך הנקבוביות, לנקות עפר מצטבר, חלב, וזיהומים אחרים. זה אומר לא יותר פצעונים !

הפחתת דלקת ואדמומיות

אחד היתרונות המשמעותיים של מוצרי חומצה סליצילית הם התכונות האנטי דלקתיות שלהם. מולקולה זו קשורה למעשה לאספירין (חומצה אצטילסליצילית), הידועה בשל הפחתת הדלקת.

זה אומר ניקוי פנים המכיל חומצה סליצילית יכולה לסייע למזער אדמומיות ודלקת הקשורים לאקנה, מה שהופך את פגמים פחות בולט ומקדמים את גוון העור אפילו יותר.

נקבוביות נקבוביות & מונע סחפות

תכונות קילוף עמוקות של חומצה סליצילית להפוך אותו לנשק חזק נגד שחורים וראשים לבנים.

על ידי התנתקות של התאים שמסתתים נקבוביות, חומצה סליצילית מאפשרת גירוש קל של זיהומים. היכולת שלה לשמור על הנקבוביות ברור לא רק מסייע בהפחתת פגמים הנוכחי, אלא גם במניעת שחורים עתידיים ואקנה של יצירת. זה מה שעושה ניקוי חומצה סליצילית בין ניקוי הטוב ביותר לאקנה !

השפעות החלקה בעור

כמו שחומצה סליצילית מתאי עור מתים, הוא מקדם משטח עור חלק יותר. חומצה סליצילית מועילה לעור על ידי צמצום המראה של קווים עדינים וקמטים וקידום ייצור הקולגן. יתר על כן, אפקט הקלווה שלו יכול להוביל לעור בהיר יותר, שפיכת עור משעמם ומאפשר לעור רענן, חדש מתחת לזרוח.

Benefits of Salicylic Acid Cleansers Chart

בחירת ניקוי חומצה סליצילית הנכונה עבור סוג העור שלך

בעוד שזה נכון שחומצה סליצילית יתרונות עור שמנוני ואת העור שילוב הכי הרבה, אין סיבה שסוגי עור אחרים לא יכולים להפיק תועלת מאקנה שלה-ניקוי. לכן ניקוי חומצה סליצילית היא אחת הדרכים האהובות על הצוות שלנו ליהנות ממנו על העור!

זה ייחודי סוג של ניקוי אולי זה שלב העור האהוב עליך.

למה?

היתרונות של שימוש ניקוי אומר כי העור שלך יכול לקבל את היתרונות של חומצה סליצילית, אבל למנוע קילוף יתר-מקבל אותך על הדרך שלך העור הטוב ביותר אי פעם!

עור שמנוני

הבחירה שלנו עבור עור שמנוני הוא medik8 נקור ג 'ל אינטנסיבי. ניקוי זה פוגע בכוחו של חומצה סליצילית וחומצות קילוף אחרות, כדי לטפל בהופעת נקבוביות גדולות ולווסת את רמות החלב לעור התבגר, חלק. עור שמנוני סובלני ניקוי על בסיס ג 'ל, משאיר את העור מרגיש טרי ונקי-אך לא מוטה של לחות.

Medik8 Pore Cleanse Gel Intense
medik8 נקבוביות לטהר ג 'ל אינטנסיבי
תגיד שלום לחבר הכי טוב שלך, medik8 נקור ג 'ל אינטנסיבי. ג'ל זיקוק נקבוביות קסום זה עמוס במרכיבים פעילים כמו חומצה סליצילית וחומצה L-מנדלית הפועלים יחד לניקוי עמוק וטיהור הנקבוביות שלך.

עור יבש

עור יבש לא צריך להחמיץ את היתרונות של חומצה סליצילית לעור. ניקוי קרם לחות, פילינג, מלבן ניקוי קרם מסייע לנקות בעדינות חסימות בנקבוביות ולאזן את העור.

הנוסחה הקרמית מסייעת לנעול לחות לעור, הימנעות מתחושה הדוקה לאחר ניקוי, מה שהופך את ניקוי זה אידיאלי לעור יבש.

Murad Clarifying Cream Cleanser
ניקוי קרם ניקוי קרם
ניקוי עדין, אך הבהרה מן הקיר אידיאלי לעזור להפחית את המראה של פריצות עם קומפלקס יעיל של חומרי ניקוי העור.

עור רגיש

ניקוי עדין שמכבד את שיווי המשקל הטבעי של העור שלך הוא בדיוק מה עור רגיש צרכים.

Medik8 הוא ניקוי עדין שמחלק את תאי עור מתים כדי לחשוף את העור טרי, זוהר מתחת. יש לו כמויות נמוכות יותר של מרכיבים פעילים כדי למזער אדמומיות או גירוי.

Medik8 Clarifying Foam
בינוני 8 מבהיר קצף
לנקות ולהבהיר עם סופר-כיף ויעיל ברצינות medik8. תכשיר ניקוי הפנים המרענן והמבעבע הזה עוצב עם מרכיבים חזקים הפועלים יחד כדי לגרש עודפי שומן, לכלוך ולכלוכים, מבלי להסיר מהעור שלך את הלחות הטבעית שלו.

עור משולב

סוג זה של עור יש סט ייחודי של צרכים כמו חלקים מסוימים רזים על הצד היבש, בעוד אחרים מייצרות שמן. את פני השטח medik8 צבע באופן מושלם מאזן את הצרכים האלה כדי לאזן את החלקים של הפנים שלך, תוך כדי לוודא כי האזורים האחרים לא מרגישים יבשים או הדוק.

Medik8 Surface Radiance Cleanse
ניקוי פנים בינוני
תגיד שלום לשהות, ושלום זוהר טרי, צעיר! מושלם למי שרוצה להזניק את שגרת הטיפוח שלהם עם ניקוי עמוק. והחלק הכי טוב? פורמולה יוקרתית זו עמוסה בנוגדי חמצון טבעיים המגנים על העור שלך מלחץ סביבתי.

עור נוטה לפריטים

Kiehl של kiehl כחול מתמודדת עם המראה של פריצה באופן טבעי, הודות תערובת של חומצה סליצילית, לוז מכשפה. ניקוי חומצה סליצילית מסייע להפחית את המראה של פריצות, unclogging נקבוביות והסדרת רמות השמן של העור.

Kiehl's Blue Herbal Acne Cleanser
ניקוי אקנה צמחי מרפא כחול
נקה פריצות ולמנוע חדשים ליצור עם טיפול ניקוי אקנה צמחים כחול של kiehl. הוא מועשר בחומצה סליצילית, אחד המרכיבים הטבעיים הטובים ביותר להתמודדות עם אקנה.

עור בגיל העשרה

יש סיבה למה מוצרי חומצה סליצילית הם כל כך מומלץ לעור העשרה-הם טובים ברצינות בהפחתת המראה של אקנה! Dermalogica מתחיל ברור dermalogica עבור עור צעיר כדי לנקות את פריצות ופצעונים עם כוח של חומצה סליצילית.

Dermalogica Clear Start Breakout Clearing Foaming Wash
דרמאלוגיקה התחלה ברורה הפריצה
לנקות את תאי העור מתים ולהפחית אקנה קיימת עם זה ניקוי יעיל מ דרמאלוגיקה. גיבש עם שני מרכיבים כי זאפ פצעונים-סליצילית חומצה ושמן עץ תה-זה ג 'ל ניקוי בעדינות מעודד אקנה כדי לרפא ומונע יותר מ טביעה.

כיצד לשלב ניקוי חומצה סליצילית לתוך שגרת העור שלך

ניקוי חומצה סליצילית צריך להיות לסירוגין עם ניקוי קבוע כמה פעמים בשבוע. באמצעות סוג זה של ניקוי פילינג פעמיים ביום, כל יום יכול להוביל לגירוי ואדמומיות-ההפך המילולי ממה שאנחנו מנסים ללכת כאן! זה יכול לייבש את מעטפת החומצה הטבעית של העור. זה מוביל לעקור, אדמומיות ורגישות מוגזמת.

טווח המוצע על ידי מומחי טיפוח העור שלנו הוא מפעמיים בשבוע עד שבעה ימים בשבוע (כלומר פעם יום, שבעה ימים בשבוע)! מכיוון שזה 'ניקוי' מפעיל ', אנו מציעים שיש ניקוי קבוע, עדין, ניקוי עדין.

הם אידיאליים לשימוש בלילה כחלק שגרת ניקוי כפול -שיטה זו אומרת לך להסיר איפור שימוש לניקוי שמן לאחר מכן, מעקב עם ניקוי לא שמן על מנת לנקות ולמטהר את העור.

נקודות מפתח

ניקוי חומצה סליצילית הוא בעל ערך מוצר נגד אקנה כדי להוסיף לשגרת העור שלך. זו הדרך המושלמת לקבל את היתרונות של חומצה קילוף זו ולהגיע ליעדי העור שלך! פשוט להשתמש בו כמו שאתה מנקה רגיל במקלחת או בכיור כדי לטאטא את זיהומים ולחשוף עור חלק, ברור. חלופי עם ניקוי רגיל כדי למנוע קילוף יתר ולשמור על מחסום הלחות שלך ללא פגע!

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום