מה הטונר עושה? טונרים הטובים ביותר עבור כל סוג העור

טונרים-האם כולם צריכים אחד בשגרת העור שלהם?

יש אומרים כי טונרים קיבלו ראפ רע על כך שיבוש יתר על המידה, במיוחד עבור אלה עם עור שמנוני. האמת היא, צעד טיפוח זה דרך מצוינת לתת שגרת העור שלך דחיפה גדולה, יכול לעזור לך להשיג את מטרות העור שלך מהר יותר!

בפוסט הזה בבלוג, צוות ענייני היופי שלנו מתעמק לעולם של טונרים וחושף את התעלומה מאחורי צעד זה. בנוסף, נעזור לכם לגלות מה הטונר הטוב ביותר עבור סוג העור והצרכים שלך!

אם אתה חובב skincare או פשוט מתחיל את המסע שלך, אנחנו מכסים אותך. מאמר זה הוא ארוז בתובנות שימושיות והמלצות להשגת עור בריא ומאוזן. בואו לקבל זוהר!

תוכן העניינים

מה עושה הטונר שלך?

טונר הוא צעד מכריע בתחום העור, שלעיתים קרובות מתעלמים ממנה. המטרה העיקרית שלו היא להכין את העור לאחר ניקוי, הסרת כל זיהומים ושאר שאריות תוך כדי החזרת איזון. עם זאת, טונרים מודרניים עושים יותר מאשר כי בימים אלה

טונרים ניתן לנסח עם מרכיבים לדעוך כתמים כהים, להדק נקבוביות, ואפילו לרכך את הסימנים של הזדקנות, מה שהופך אותם מוצר skincare תכליתי להפליא להוסיף לשגרה שלך. טונרים לעתים קרובות מבולבלים עם תמציות-בטוח, יש כמה חפיפה, אבל יש גם כמה מפתח הבדלים בין תמציות וטונרים גם!

כמה זה הכרחי?

אני יודע מה אתה חושב-השארת משתמש בטונדר בשנות ה-90, נכון? טונרים עברו דרך ארוכה מאז. שמנו לב כי שימוש בטונר יכול להיות די מתחלק בקהילה העור-אבל אנחנו בסירה פרו טונר כי הם יכולים לעשות כל כך הרבה עבור העור!

טונרים נועדו לאזן את ה-ph העור, להכין אותו לשגרת העור שלך, ולספק יתרונות ממוקדים, בהתאם לניסוח שלהם.

טונרים מיוחדים יכולים להילחם באקנה או להרגיע את העור הרגיש תוך טונרים יכול לשפר את מרקם העור. כלומר, אם מקבלים יתרונות אלה בקלות כמו החלקה כרית כותנה על העור שלי… אני אהיה משחק כדי להוסיף אחד לשגרה שלי!

מהם הסוגים השונים של טונרים פנים?

ישנם כמה סוגים שונים של טונרים שם בחוץ-החל מלחות ועד שליטה בשמן, ואפילו טונרים מרגיעים לעור רגיש. הנה דרך מהירה של כמה מהסוגים הנפוצים של טונר עור שתמצאו.

טונירים

טונירים הם מושחנים לעור יבש, מיובש, מיובש ומבוגר. הם נמצאים בדרך כלל יותר אצל מותגי עור יפני וקוריאנית, שם האתוס הוא יותר על תמיכה עדינה בעור שלך עם מספר, שכבות אפקטיביות של עור.

מוצרי טיפוח אלה מנוסחים בדרך כלל עם חומרים המוקטנטים כמו חומצה היאלורונית אשר מושכת ומשמרים לחות, מתן דחיפה של הידרציה ומעניקה לעור את אפקט השלכה. מרכיב נפוץ נוסף בטונרים hydrating הוא גליצרין. מרכיבים טבעיים תמצאו בטונר עבור הידרציה כוללים תמצית אלוורה ואפילו תמצית שיבולת שועל, אשר עובד פעמיים כדי להרגיע את העור גם כן.

אחד הטונירים האהובים עלינו הוא טונר לחות מנומר ($60) . ניסח עם אוריאה, אחד המרכיבים היעילים ביותר שם בחוץ, זה מגביר באופן מיידי את הידרציה העור.

ניתן להשתמש בטונרים hydrating כל יום, בוקר ולילה כדי לשמור על עור בריא. בעוד הם מביאים את התועלת ביותר לאלה עם עור יבש, הם יכולים לשמש על ידי כל סוגי העור כדי לתמוך לחות מיטבית!

Murad Hydrating Tonerטונר לחות Murad
טונר לחות מסייע לאזן מחדש את רמות ה-ph ולהגדיל את הלחות של העור שלך עם תערובת שנבחרה בקפידה של מרכיבים מוכחת לנעול לחות ולשפר את רכות העור שלך.

לחץ כדי לקנות טונר לחות

קילוף

טיונרים קילוף הם מצוינים לטיפול בבעיות עור כגון דהות, מרקם לא אחיד ונקבוביות סתומות. הם מכילים חומצות אלפא-הידרוקסיות (ahas) או חומצות בטא הידרוקסיות (bhas) שמסילות בעדינות תאי עור מתים, unclog, ומקדמים את מחזור התא.

Aas כולל מרכיבים של skincare כגון חומצה גליקולית, חומצה לקטית, ופחות נפוץ, חומצה מנדלית. היתרונות שלהם כוללים מרקם עור החלקה, נקבוביות, שיפור זוהר העור.

חומצה בטא-הידרוקסית הנפוצה ביותר היא חומצה סליצילית, והיא יעילה להפחתת המראה של נקבוביות, עור מבגר, והפחתת חומרת הפרידות.

כי טונרים הקלקלף יש השפעה חזקה יותר על העור, עדיף להשתמש בהם פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע. שימוש יתר מסוג זה של טונר פנים יכול להוביל לגירוי, אדמומיות, ולעקצוץ-ההפך ממה שאנחנו מנסים להשיג עם עור.

Toner toner עליון בענייני יופי הוא מדיה 8 נקה & נקה ($64) . ניסח עם חומצה סליצילית, טונר זה עוזר למקד נקבוביות גלויות, ייצור שמן.

Medik8 Press & Clearבינוני 8 עיתונות נקה
תגיד שלום לעור עמום ועמוס כאשר Medik8 Press & קליר עושה את הקסם שלו ומשאיר אותך עם גוון עור רענן וזוהר.

לחץ כדי לקנות מדיה 8 & נקה

טונרים מסורתיים

טונר מסורתי הוא אחד אשר גובש עם המכשפות, מרכיב העפיץ אשר מסייע לטהר וללטהר את העור. הנוסחאות האלה נועדו להיות מוזרקת על העור מיד לאחר ניקוי כדי לעזור לטאטא את כל החלקיקים המתמשכים ואת ph של העור שלך.

אחד הטונרים הנמכרים ביותר שלנו הוא מבהיר קרם גוון (46 $). לצד המכשפות הקלאסי, הוא כולל אצות ים ותמציות קצף כדי לטפח את העור.

Clarins Purifying Toning Lotion
תחליב גוון מטהר קלרינס
תחליב החיטוב הזה עוצב במיוחד כדי לעדן ולאזן מחדש את העור שלך, ומותיר אותו בתחושה נקייה, רענן וזוהר.

לחץ כדי לקנות קלרינים מטהר גוון

Toners הטוב ביותר עבור דאגות עור שונות

עכשיו מגיע החלק המרגש-מציאת הטונר הטוב ביותר עבור סוג העור שלך. אצור רשימה של טונרים בעלי ביצועים מהשורה סוגים שונים של העור, הדגשת תכונות מפתח שלהם, מרכיבים, והטבות שלהם. בין אם אתם מחפשים טונר כדי להפחית פריצות, להרגיע את יובש, או לאזן את ייצור הנפט, יש לנו מגוון אפשרויות שיתאימו לתקציבים שונים.

טונר הטוב ביותר עבור שמן בקרת שמן: מלגן מלבין.

Murad Clarifying Toner

טונר זה מנוסח עם המכשף, מרכיב טיפוח טבעי שמפחית ביעילות את המראה של נקבוביות מפשקות ומסייע לווסת את ייצור השמן הטבעי של העור. טונר מבהיר מלל ($48) מנוסחת גם עם תמצית מלפפון, חומר לחות טבעי להדוף יובש ולהבטיח את העור נשאר מאוזן.

לחץ כדי לקנות מלבין טונר

טונר הטוב ביותר עבור עור יבש: yehwadam ארטmisia מרגיע טונר לחות

Yehwadam Artemisia Moisturising Toner

כשמדובר עור יבש, אתה צריך את כל הלחות שאתה יכול לקבל! לטונר-יופי זה יש panthenol ו-niacinamide כדי לסייע להגביר את רמות המים של העור, בעוד שעור העור הטבעי של כוכב-העל-סטרטיסיה מתנועעת העור ומסייע לשמור על שיווי משקל מיובש באופן טבעי. Yehwadam artisia מרגיעה טונר לחות ($55) מגביר את הלחות של העור שלך לזהור. טיפ מקצועי: להטות את זה לתוך העור עם הידיים שלך, במקום כרית כותנה!

לחץ כדי לקנות Yehwadam Artemisia מרגיע לחות טונר

טונר הטוב ביותר עבור עור מגורה בקלות: dr ג 'ארט + ציקפאייר

Dr Jart+ Cicapair Toner

אם העור שלך ישטוף אדום בקלות, כאשר אתה עושה את שגרת העור שלך, אולי תצטרך משהו מרגיע כדי להוציא את האש. ה Dr ג 'ארט + ציקפאייר ($57) הוא מנוסח עם centella asiatica, מרכיב טיפוח העור מרגיע, אשר מסייע לנהל אדמומיות גלויה ולחזק את מחסום הלחות של העור. הטונר הזה מושלם לעור רגיש!

לחץ כדי לקנות dr ג 'ארט + סיקפאייר

טונר הטוב ביותר עבור עור בוגר: yehwadam גן עדן כיתה ג 'ינסנג התחדשות טונר

Yehwadam Heaven Grade Ginseng Toner

לעור בוגר יש צרכים ייחודיים; עליו להסתמך על חומרי טיפוח העור כדי לשמור על רמות הלחות ולתמוך בגמישות העור יותר מתמיד. Yehwadam גן עדן כיתה ג 'ינסנג ($75) מנוסח עם ג 'ינסנג חזק במיוחד. זהו מרכיב טיפוח העור הטבעי המסייע לתמוך ברמות הקולגן הטבעי של העור ולשפר את המראה של קווים עדינים וקמטים.

לחץ כדי לקנות yehwadam גן עדן כיתה ז 'ינסנג התחדשות טונר

טונר הטוב ביותר עבור כל סוגי העור: kiehl של kiehl

Kiehl's Ultra Facial Toner

אם אתם מחפשים כל-ראונדר, אתם לא יכולים להשתבש עם טונר פנים אולטרה פנים ($40). הוא נטול אלכוהול, מה שהופך אותו באמת אידיאלי לכל סוגי העור. יש לו את האיזון המושלם של לחות, ניקוי בעדינות כדי לטאטא את זיהומים מתמשכים ולשחזר כל הידרציה שאבדה בחזרה לעור שלך.

לחץ כדי לקנות טונר פנים אולטרה פנים ($40)

טונר הטוב ביותר כדי למזער נקבוביות: medk8 נקבוביות מזעור טוניק

Medik8 Pore Minimising Tonic

כשמדובר זיקוק העור ומזעור נקבוביות, טונר קילוף הוא אחד להגיע אליו. בינוני 8 נקבובית מזעור טוניק ($82) רותמת את הכוח של שני איא, חומצה לקטית וחומצה מנדלית כדי להשמיץ את תאי עור מתים ולמזער את המראה של הנקבוביות.

זה טונר קילוף הוא אידיאלי עבור אלה עם נקבוביות גלוי, במיוחד אם יש לך עור שמנוני או שילוב.

לחץ כדי לקנות medk8 נקבובית מזעור טוניק

טונרים skincare: השורה התחתונה

לסיכום, טונרים עור הם חלק חיוני בשגרת העור שלך, מתן הכנה מושלמת לשאר משטר היופי שלך. מוצרים מגוונים אלה הם חיוניים להשגת עור זוהר וזוהר, ומציעים מספר יתרונות על העור שלך. למשל, טונרים עוזרים לאזן את רמת ה-ph של העור שלך, אשר חיונית לשמירה על עור בריא ובריא.

על ידי בחירת טונר המתאים לסוג העור הייחודי שלך וחששות, אתה יכול להעלות את שגרת טיפוח העור לגבהים חדשים, וכתוצאה מכך עור בהיר, בריא וקורן. אנו מקווים הפוסט הזה בבלוג עזר לך לקבל את ענייני היופי שלך, והשאיר אותך מרגיש בטוח כדי לבחור את הטונר המושלם עבור העור הספציפי שלך.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום