שזיף kakadu: מרכיב חזק לעור קורן

קקאדו שזיף-זהו מרכיב לטיפוח שפשוט ממשיך לעלות, ואולי אתם תוהים למה כל כך הרבה שרים את שיריו. זה טבעי צמח תמצית מביאה עומס של יתרונות לעור שלך; בתוספת, זה אוסטרלי צמחים מקומיים עם מאפיינים ייחודיים שלא ימצאו בכל מקום אחר.

בואו לצלול עמוק לתוך היתרונות של שזיף kakadu לעור, בנוסף לגלות את הבחירות האהובות עלינו הכוללות את המרכיב הטבעי העל-כוכב.

מהו שזיף קאדו?

שזיף קאדו (באנגלית: Kakadu plum) הוא פרי מקומי הידוע בשל צבעו הירוק התוסס שלו. יש לו הרבה שמות אחרים, תלוי במקום בו אתם הולכים באוסטרליה: מורונגה, מאדור, גובנינג, שזיף עזים, ועוד.

למרות שהם נקראים "שזיפים", זה לא חלק ממשפחת הפרונוס, הכוללת משמש, אפרסקים, שזיפים. שזיף קאדו הוא פרי ייחודי שתמצאו רק באוסטרליה!

למרות היותו קטן, הפרי הזה לארוז אגרוף. הם טעונים עם הטבות לעור שלך-ולכן kakadu הוא מרכיב skincare פרופיל גבוה כרגע!

שזיף kakadu: יתרונות לעור

בואו עתה שלנו תשומת לב לכיוון יתרונות מדהימים כי קקדו שזיף מציע עבור שלנו עדין עור. זה מרגש לדעת שהפרי הזעיר הזה הוא בית כוח כשזה מגיע לגלישת עור! מה שהופך אותו לכל כך מיוחד הן רמות גבוהות של ויטמין C בפירות הקטנטן הזה. יש לו 100x כמו תפוזים, מה שהופך אותו למקור טבעי להפליא של נוגד חמצון יעיל.

ויטמין C יתרונות העור בכל כך הרבה דרכים-אז kakadu שזיף הוא בהחלט מרכיב שאתה רוצה בשגרת העור שלך!

יעיל נגד הזדקנות

אתה מוכן להחזיר את השעון? רמות חמצון חזקות של kakadu לעזור לנטרל רדיקלים חופשיים. רדיקלים חופשיים הם חלקיקים מעוררים באוויר שגורמים ללחץ חמצוני בעור שלך, גורמים לסימנים מוקדמים של הזדקנות כגון קווים עדינים, קמטים, ואפילו ניסור. Skincare של kakadu יכול לעזור למנוע קמטים אלה בטרם עת הקמטים.

מבהיר גוון העור

בגלל רמות גבוהות של ויטמין C, זה המרכיב הטבעי הוא מעולה לדעך את המראה של כתמים כהים, היפרפיגמנטציה. זה מפריע לעור שלך כאשר הוא מנסה לעשות יותר מדי פיגמנט כתגובה לטראומה על העור שלך-פרידה או אפילו נזקי שמש נחשב כמו זה!

שזיף kakadu זה עובד כדי לדעוך כתמים כהים קיימים, כמו גם למנוע חדשים ליצור הודות לפעילות נוגד חמצון גבוהה.

מגן מפני נזקי השמש

בעוד שזה חיוני לשימוש בקרם הגנה, kakadu plum מציע שכבה נוספת של הגנה מפני קרני UV מזיקות. נוגדי חמצון שלו מסייעים לנטרל את ההשפעות של נזקי שמש, מתן הגנה נוספת לעור שלך.

kakadu שזיף מוצרי סקינרי פלום

אז, מה טיפוח העור אנחנו ממליצים על המרכיב הטבעי הזה? עימנו את הסרום העליון שלנו, קרם לחות, ואפילו קרמים יד כדי לעזור להגן על העור מפני קמטים בטרם עת ולהגן עליו עוד!

אריקה אורגני אקאדו שזיף ויטמין c שזיף

INIKA Organic Kakadu Plum Vitamin C Booster

המאיץ skincare המדהים הזה מ & quot; & quot; אינקה & quot; & quot; איקון & quot; & quot; פגע באמת במקום. כלומר, נזר. כמו מגבר, אתה יכול להוסיף כמה טיפות של זה קרם לחות האהוב עליך לתת לו זריקה של נוגדי חמצון. או, המאיץ kakadu אורגני אריקה ($79) ניתן להחיל על העור כתרום!

איקו פיטו + יום נוגד חמצון קרימר

iKOU Phyto + Antioxidant Day Creme

מיועד לשימוש הבוקר, קרם לחות היום מ-ikou מבוצר עם כוח של ויטמין C. לצד תמצית אקאדו, נוסחה מטפחת זו כוללת גם פרח פלנל לבן, עוד תמצית צמחים אוסטרלי מדהימה. קרם יום נוגד חמצון + יום נוגד חמצון ($72) הוא קרם לחות מושלם לנעילה בלחות ומתן הגנה נגד העור שלך!

זוהר VANI-T + טיפות שיזוף

VANI-T Glow+ Self Tan Drops

טיפות שיזוף אלה מוואני-t מתחזקים גם עם הכוח של kakadu! כפי שכולנו יודעים, הנחת בשמש היא אחד מהרגלי טיפוח הגרועים-זה גורם לנזק לשמש וקמט מוקדם בטווח הארוך. זוהר VANI-T + טיפות שיזוף עצמי ($39.95) באופן טבעי לתת לעור שלך זוהר שזוף ללא נזק לקרני uv.

קיאו דה-לחץ גרניום & קרם ידיים אורגני לבנדר

הידיים הן אזור של העור אשר מראה קמטים והזדקנות במהירות-אז למה לא להוסיף קרם ידיים עם מרכיב טיפוח אנטי אייג 'ינג חזק? קיאו דה-לחץ גרניום & קרם ידיים אורגני לבנדר ($39) מנוסח עם תמצית kakadu כדי להדוף קווים פגים וכתמי גיל על הידיים שלך.

Minenssey התחדשות תיקון עיניים מזור

Minenssey Rejuvenating Repairing Eye Balm

באזור העין הוא אחד הפגיעים ביותר קמטים-אז אל תשכח לחזק אותו עם kakadu! קרם עיניים זה של אוזי מותג minensey מסייע להאיר את העור ולרכך את המראה של קמטים באזור עדין זה. Minenssey תיקון מזור עיניים תיקון מזור ($79) יש גם מקורר קצה המוליך כדי להסיר את העור בקלות להגביר את האבקה של נוסחה זו לחימה.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום