4 ויטמינים משנים חיים לעור שלך

האם ידעת שאינך צריך לקחת תוספי מזון כדי שהעור שלך ייהנה מוויטמינים? אולי אתה לא מבין את זה, אבל יש כל כך הרבה מרכיבי טיפוח שהם מבחינה טכנית ויטמינים - רק עם שמות קצת שונים. חלקם מופיעים בצורות שאנו מכירים יותר, בעוד שאחרים הם מרכיבים לטיפוח העור המופקים מויטמינים מסוימים. הנה המדריך שלנו ל-4 ויטמינים משנים חיים שתוכל למצוא בטיפוח העור שלך.

ויטמין A

מופיע בטיפוח העור כמו: רטינול, רשתית, רטינלדהיד, רטיניל פלמיטאט

האם ידעת שכל הרטינואידים (כולל רטינול) מופקים מויטמין A? בצורתו הטהורה, ויטמין A פועל כנוגד חמצון ויש לו תפקיד מכריע בהתפתחות התאים. עם זאת, ויטמין A טהור אינו באמת כל כך יעיל על העור. ויטמין A צריך להפוך לחומצה רטינואית כדי שתהיה לו השפעה כלשהי, וזו הסיבה שנוצרו רטינול ורטינואידים אחרים.

יש כל כך הרבה יתרונות לעור ממרכיבים שמקורם בויטמין A - רטינואידים חזקים יותר כמו אדפאלן וטרטינואין משמשים כדי לעזור להשתלט על אקנה. יש להם גם יתרונות אנטי-אייג'ינג, אבל הם יכולים לעצבן את העור - זה המקום שבו רטינול ושאר ויטמין A ללא מרשם מגיעים. 

נגזרות ויטמין A אלו מחוללות פלאים בכל הנוגע להפיכת סימני ההזדקנות, הגברת ייצור הקולגן והעלמת סימנים כהים. על ידי הגדלת רמות הקולגן בעור, רטינול עוזר להפחית את מראה הקמטים העדינים ולמצק את העור. רטינול גם עובד קשה כדי להגביר את תחלופת התאים, דוהה כתמים כהים ומשאיר אחריו עור ללא פגמים וללא פגמים! 

Elizabeth arden retinol ceramide capsules product image on white background

אליזבת ארדן קפסולות רטינול סרמיד | 190 דולר
כמוסות אלו מונעות קמטוטים וקמטוטים בשילוב של סרמידים ורטינול.

ויטמין B

מופיע בטיפוח העור כמו: ביוטין (ויטמין B7), ניאצין, ניאצינמיד (B3), פנטנול, חומצה פנטותנית (B5)

משפחת ויטמין B מפורסמת בכך שיש לה רבים חברים המועילים לעור, המפורסמים ביותר panthenol (ויטמין B5) (ויטמין B5) (ויטמין B5). Panthenol עובד פלאים כמרגיע עור, מרפא ומעניק לחות, עוזר לתמוך במחסום לחות בריא לעור ללא flawless._5

ניאצינמיד הוא מרכיב פופולרי להפליא לטיפוח העור - ויש לכך סיבה טובה. כמו פנטנול, זה יכול לעזור לתמוך במעטפת חומצה בריאה - דבר שהוא חיוני אם אתה רוצה לקבל עור בריא וזוהר. עם זאת, זהו רק אחד היתרונות המדהימים של ניאצינמיד לעור. 

זהו מרכיב אמיתי של סוס עבודה - ניאצינמיד יכול גם לעזור להפחתת דלקת כתמים, להפחתת דלקת כתמים ולהפחתת דלקת חושים ניאצינמיד הוא מרכיב סופרסטאר אמיתי שכל סוגי העור יאהבו!

vine vera cabernet resveratrol toner product image on white background

טונר גפן ורה רזברטרול קברנה | 146 דולר
נקה וצבע את העור עם הטונר העשיר בניאצינאמיד מבית Vine Vera.

ויטמין C

מופיע בטיפוח העור כמו: L-Ascorbic Acid, Ascorbyl Glucoside, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Ascorbyl Palmitate

שום רשימת ויטמינים לעור לא תהיה שלמה ללא ויטמין C, מרכיב נוגד חמצון ומונע הזדקנות. שלא כמו ויטמין A, ויטמין C יעיל באופן מיידי על העור בתור חומצה L-אסקורבית. עם זאת, שם הם צורות שונות של ויטמין C לבחירה שהן יציבות ועדינות יותר עבור סוגי עור מסוימים - כפי שניתן לראות מכמה מהדוגמאות שכל דבר שיש בו 'אסקורב' הוא סוג של ויטמין C.

רופאי עור ואנשי מקצוע אחרים בטיפוח העור שרים את השבחים של ויטמין C על מה שנראה כמו נצח - ומסיבה טובה. נוגד חמצון זה יעיל להפליא בהגנה על העור מפני גורמי לחץ סביבתיים שיכולים לעורר קמטים ופיגמנטציה בעור. זה גם עוזר להניע את ייצור הקולגן, מיצוק והחלקת קווים עדינים. 

מה שמבדיל את ויטמין C מנוגדי חמצון אחרים, זה מידת היעילות של חוסר פיגמנטציה כתמים או דהייה של עור כהה. הטון מנזקי השמש, ויטמין C מבהיר אותם הרבה יותר מהר (ומונע יותר מהיווצרות) מאשר נוגדי חמצון אחרים. 

Shiseido white lucent cream mask product image on white background

מסיכת קרם לילה Shiseido White Lucent | $129
שיסיידו רותם את הכוח מבהיר את העור של ויטמין C במסכת הזנה זו ללילה.

ויטמין E

מופיע בטיפוח העור כמו: Tocopheryl, Tocopherol Acetate, 

לעתים קרובות מזלזלים בויטמין E, אך הוא מהווה תוספת מבורכת לכל מוצר טיפוח בשל תפקידו הכפול כקרם לחות ונוגד חמצון. היתרונות של נוגדי החמצון שלו פועלים באופן סינרגטי עם ויטמין C - השימוש בהם יחד מגביר את הכוח של שני נוגדי החמצון לחיזוק מגן העור!

ויטמין E קיים בשמנים צמחיים טבעיים רבים, ולעתים יכול להיות מקור היתרונות שלהם (כפי שקורה בשמן ארגן). כמולקולה המבוססת על שומנים, ויטמין E עוזר להעניק לחות ולטיפוח העור, ולשמור עליו רך ומגע. זה גם פועל לחיזוק מחסום הלחות הטבעי של העור - החלק בעור שלנו שאחראי על שמירת חומרים מגרים חיצוניים וחפצים טובים בפנים.

inika organic phytofuse resveratrol serum product image on white background

Inika Phytofuse Renew Resveratrol אורגני סרום | $99
סרום זה משתמש בכוח נוגד החמצון של ויטמין E עם רזברטרול, שמנים טבעיים ומרכיבים פרוביוטיים לסרום העור האולטימטיבי לחידוש.

האם יש לך את הויטמינים האלה בשגרת הטיפוח שלך?

אם אתה עדיין מנסה ליצור את שגרת הטיפוח המושלמת שלך, נסה את חידון העור שלנו. זה ייצור שגרה ייחודית לחלוטין רק עבור סוג העור והצרכים שלך!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

תגובה 1

This looks good but why are their so many different creams and drinks out and some of them dont work .. I think some products are over priced but that’s because theis to many on the market.. raver pay the little to much for the rite products but its confusing..

Sarah Jane אפריל 12, 2021

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום