5 הטיפים הטובים ביותר לשגרת טיפוח העור בסתיו

האם ידעת שכדאי לך להתאים את שגרת הטיפוח שלך לעונות השונות? האמת היא שהעור שלנו לא יהיה בדיוק אותו דבר כל השנה. גורמים כמו לחות, שעות אור שמש וחשיפה לשמש (ועוד) יכולים להשפיע על איך העור שלנו מתנהג, לטוב ולרע. 

העור שלנו מתמודד עם תנאים מעט שונים בסתיו בהשוואה לקיץ - טמפרטורות קרירות יותר ולחות נמוכה יותר פירושם שתצטרך לבצע את ההתאמות הנכונות כדי להבטיח שהעור שלך יישאר בריא וזוהר, כל השנה. הנה הטיפים הטובים ביותר שלנו לשגרת טיפוח העור בסתיו!

1. Amp Up Hydration

טיפ קל אחד לשגרת טיפוח העור בסתיו הוא להגיע לקרם מעט יותר כבד קרם לחות מאשר בקיץ. בגלל מזג האוויר הקריר והיבש יותר של הסתיו, העור שלך צריך להילחם חזק יותר כדי למנוע מהמים להתאדות מהעור שלך, ועלול לגרום נזק למחסום הלחות[_0127_1]2_5][_0] שלך. 

למרבה המזל, התיקון פשוט יחסית - אם אתה משתמש בג'ל או קרם לחות בג'ל, החלף אותו במשהו עם מרקם עבה יותר. אם אתה עדיין חושב שהם יהיו כבדים מדי בשעות היום, זה בסדר - אתה יכול לשמור את המרקמים הקלים יותר שלך לשימוש בשעות היום ולשמור את הכבדים יותר לשימוש בשגרת הערב שלך. העור נוטה להרגיש יבש יותר בלילה, בכל מקרה - כך שכל המרקמים הכבדים עוזרים לנעול את הלחות למחרת בבוקר. 

Guerlain Orchidée Impériale Rich Cream product image on white background

Guerlain Orchidée Impériale Rich Cream | 610 דולר
קרם הפנים העשיר הזה מבית Guerlain הוא מבצע לנעילת לחות בלילות סתיו קרירים.

2. אל תשים את ה-SPF

רק בגלל שכבר לא קיץ זה לא אומר שהגיע הזמן לפרוש את קרם ההגנה למעמקי תיקי היופי שלנו - קרני ה-UV המציקות האלה נמצאות שם כל השנה! אלו שיש לשים לב אליהם הן קרני UVA. קרני UVA יכולות לעבור דרך כיסוי ענן, פלוס הן קרני ה-UV המקושרות לסימני הזדקנות מואצים ולנזקי עור אחרים הקשורים לשמש - והן אינן נעלמות כשהטמפרטורות יורדות.

זה חשוב במיוחד אם שגרת הטיפוח שלך כוללת רטינול ו/או AHAs, מכיוון ששני המרכיבים הללו יכולים להפוך את העור לרגיש לאור - כלומר, פגיע לנזק הנגרם מחשיפה ל-UV. הטיפ המוביל שלנו לטיפוח העור בסתיו הוא להמשיך להשתמש בקרם הגנה, לא משנה מזג האוויר ולא משנה העונה!

Dr Irena Eris Lumissima Anti-Aging Day Cream SPF20 product image on white background

ד"ר אירנה אריס לומיסימה מבהירה & קרם יום אנטי אייג'ינג SPF20 | $129
הגן על העור שלך עם קרם יום זה ספוג SPF מבית ד"ר אירנה אריס.

3. פילינג פחות לעתים קרובות

פילינג הוא פריט חובה בשגרת הטיפוח שלך לניקוי העור, שיפור הברק ובטווח הארוך, הפחתת הופעת סימני ההזדקנות. האמת לגבי פילינג היא שהוא יכול להשאיר את העור נוטה לגירוי ויובש באופן זמני כאשר תאי עור עודפים נסחפים, וחושפים את העור החדש שמתחתיו. 

עם זאת, יש מלכוד - העור החדש הזה שמתחתיו קצת יותר פגיע להתייבשות ומראה סימנים של פילינג יתר כאשר הלחות והטמפרטורות יורדות. עם זאת, זה לא אומר שאתה צריך לוותר על פילינג כחלק משגרת טיפוח העור שלך בסתיו!

כדי לקבל את היתרונות של פילינג לעור שלך (אפילו במזג אוויר יבש וקר יותר) חיוני להקשיב לעור שלך ולהפחית את תדירות הפילינג במידת הצורך. כשזה מגיע לפילינג, העקביות חשובה יותר מלעשות את זה לעתים קרובות ככל האפשר - אז אפילו פילינג פעם בשבוע מספיקה כדי להועיל לעור שלך.

La Prairie Cellular Mineral Exfoliator product image on white background

פילינג פנים מינרלי של La Prairie Cellular | 215 דולר
פילינג פיזי עדין ומרכיבי טיפוח עור מזינים הופכים את זה לקרצוף פנים אידיאלי לכל סוגי העור.

4. בחר במסכות לחות

בעוד שמסכות חימר מהוות הצלת חיים במהלך הקיץ להפחתת הגודש ולשמירה על העור מט, הן לא יעשו לעור טובות רבות בטמפרטורות קרירות יותר. רבים מאיתנו מגלים שייצור החלב שלנו יורד באופן טבעי עם טמפרטורות קרירות יותר, וזה אומר שמסכות חימר הולכות להיות יותר מייבשות מאשר מועילות. 

החליפו מסכות חימר עבור מסיכות סדינים או מסכות שינה שנועדו להפחית את חומרי לחות והן להפחית את חומרי לחות, להפחית את חומרי לחות. הַקפָּדָה. מסכות סדינים צריכות לבוא אחרי התמצית שלך ולפני הסרום, בעוד שיש למרוח מסיכת שינה כשכבה האחרונה בשגרת הטיפוח שלך. 

SK-II Facial Treatment Masks 10 pieces product image on white background

מסכות לטיפול פנים SK-II | $220
נעלו את הלחות בעור עם מסכות סדינים מושרות Pitera - מושלם לסוף שבוע תאסוף אותי!

5. הוסף שמן טיפוח לשגרה שלך

דרך קלה להגן על העור שלך מפני פגעי מזג האוויר ולהגביר את הלחות היא באמצעות שמן פנים - יש להם יתרון של עור אחד ב-1. מונע יובש, מבטיח שהעור שלך יישאר שמח ולחות ללא קשר לעונה. 

הוספת כמה טיפות לקרם הלחות האהוב עליך היא דרך מצוינת לקבל את היתרונות של שניהם, ולהגביר את קרם הלחות שלך. לחלופין, אתה יכול ליישם אותו כשלב האחרון בשגרת טיפוח העור הסתווית שלך כדי לנעול לחות לעור זוהר וזוהר.

Inika Organic Phyto-Active Botanical Face Oil product image on white background

שמן פנים בוטני פיטו-אקטיבי אורגני של איניקה | $79
תערובת שמנים בוטנית זו נועדה להדוף את סימני ההזדקנות ולהעניק לחות לעור. 

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום