שמן ארגן: יתרונות העור & מי צריך להשתמש בו

אתה בטח כבר שמעת על שמן ארגן עבור היכולות המדהימות שלו כדי לשחזר ברק וחיים לשיער-אבל ידעת שיש יתרונות שמן ארגן גם לעור? השמן הצבעוני הזה הוא עובד נס מלמעלה ועד ראש-הנה המדריך שלך לטיפוח שמן ארגן יתרונות לעור מוצרי טיפוח שמן ארגן .

מהו שמן ארגן?

Argan שמן נלחץ מפני הגרעינים של ארגן עץ, aka ארגאניה ספינוזה. לפעמים זה יהיה צץ עם השם הזה ברשימות מרכיבים של העור, או לפעמים זה יופיע כמו שמן ארגאני רגיל. שמן הענבר הזה מקורו של מורוקו, שם יש לו שפע של שימושים-זה לא רק רק ליופי.

בצורתו הטהורה, שמן ארגאן משמש כמטבל עשיר, אגוז אגוזים ללחם טרי או מטבל על מנות מרוקקות כמו קישוט-יאם!

שמן ארגן הוא אחד השמנים היקרים ביותר בעולם-ומסיבה טובה. הוצאת השמן השופע והזנה הזה מגרעיני ארגאן הוא מעליב מאוד, אבל שווה את זה. אחת הסיבות המחיר שלו נשאר כל כך גבוה היא בגלל שזה כל כך קשה למכוננות ייצור שמן ארגן-עבור התשואה הגבוהה ביותר, כל פרי ארגן צריך להיות קלוף ביד כדי למנוע פסולת ולהבטיח שכל טיפה אחרונה של טוב נקטף.

Inika organic phytorenew facial oil product image on white background

שמן פנים בוטני אורגני-פעיל 799 $
הסרום האורגני 94% הזה משתמש בכוחו של שמן ארגאן ושמני פנים טבעיים אחרים כדי להזין את העור.

שמן ארגן: יתרונות לעור

כאשר מדובר טבעי שמני, כמה הם כמו ידוע ומוערך כמו argan שמן. כמו כל שאר השמנים שם בחוץ, שמן ארגאן יש איזון ייחודי של חומצות שומן אשר אחראים כמה מדהים זה לעור ושיער.

שמן ארגאן באיכות גבוהה מורכב כמעט 50% חומצה אולאית -לפעמים מכונה אומגה-9, חומצה אולאית נותנת שמן ארגאן שהוא מרקם עשיר, לחות מאוד. רמות גבוהות של חומצה אולאית הן מה להפוך שמן ארגן "רטוב" שמן פנים -זה יכול לקחת קצת זמן לשקוע לתוך העור שלך.

פלוס, אם כבר יש לך עור שמנוני או שילוב, עדיף להתרחק שמן ארגן טהור-זה יכול להוסיף קצת יותר שמנוני תחושה לעור שלך ממה שאתה רוצה! עם זאת, עבור עור רגיל ויבש, שמן ארגאן הוא סנדק מלא. הנה כמה יתרונות מדהימים אחרים של שמן ארגן לעור שלך!

יכולות נוגדות חימצון חזקות
אמנם זה נכון שרוב שמנים צמחיים יש יתרונות נוגדי חמצון בדרך זו או אחרת, שמן ארגן יש רמות גבוהות באופן ייחודי של צורה של ויטמין e נקרא γ-טוקופרול, או גמא-טוקופרול. רמות גבוהות של טופס זה ייחודי יעיל במיוחד בהגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים של קמטים-משהו שגורם נוגדי חמצון עבור כל שגרת טיפוח העור-לא משנה את סוג העור שלך.

guerlain orchidee imperiale oil product image on white background

סחלב שמן קיסרי סחלב | $450
תערובת של מעל 20 שמנים בוטניים יקרים עובד בהרמוניה כדי להזין ולהגן על העור.

עם זאת, שמן ארגן עושה יותר מאשר רק מגן על העור מפני גורמים חיצוניים-ב morocco, שמן ארגן משמש בדרך כלל כתרופה עממית עבור כתמים כהים על העור. יש גרעין של אמת: הרמה הגבוהה של טוקופרוולים הגמא-טוקופרוולים יכולה להיות קשורה לזה. מחקרים שנעשו על תאי מלנומה מבודדים מצביעים על כך ששמן ארגן יכול לעזור להקל על כל כתמים כהים או היפרפיגמנטציה על העור.

לחות אינטנסיבי
שמן ארגן הוא המפורסם ביותר בשל יכולתו לחות שיער יבש, עור, cuticles-ויש לו את המחקרים להוכיח את זה. כמו שמן emolient, שמן ארגן יעיל מאוד בלעל לחות לתוך העור ומניעת אובדן מים. מחקרים מצאו כי שמן ארגאן יכול עלייה הידרציה (רמות המים הטבעיים של העור שלך) גמישות (כמה רך וקופצני העור שלך).

מרפא עור פגום
מחקרים מצאו כי שמן ארגאן יכול להאיץ פצע ריפוי -המונח הזה נשמע קצת אינטנסיבי, אבל זה רק מה שמחקרים צריכים לקרוא לכל נזק על פני העור! זה יכול לכלול אקנה או אפילו אזורים של אקזמה שבו העור נפגע (ולא יכול לתפקד בדרך כלל בשל נזק זה).

שמן ארגן עבודה נהדרת של להקלה זמנית על הסימפטומים של מצבים אלה-זה לא יכול להיות מסוגל לטפל שורש, אבל זה עוזר לנחם את העור על ידי הגברת ריפוי הפצע ותמיכה בריאה מחסום לחות .

Inika resveratrol rich night cream product image on white background

האינקה פיטופוזה אורגני לחדש רזברטרול קרם | $99.
קרם עשיר נוגד חמצון המשתמשת בכוחות לחות של שמן ארגן כדי לחדש את העור הלילה.

מי צריך להשתמש בשמן ארגן?

זה לא סוד כי argan שמן הוא מאוד עשיר ומזין-וזה עוזר לצמצם אשר עור סוגים argan שמן הוא הטוב ביותר עבור. אם יש לך סוג עור יבש או רגיל, שמן ארגן מתאים באופן מושלם בשגרת העור שלך-זה יעזור לנעול לחות ולתת לעור זוהר קורן.

בעוד עור מיובש ועור בוגר אינם בהכרח סוגי העור (הם יותר כמו מצב העור שלך), הם יכולים גם להפיק תועלת מהלחות של שמן ארגן.

שמן ארגן יעזור לעור מיובש לתלות על בסיס מים רב ככל האפשר עבור עור חלק, נטול פתית. עור בוגר נוטה לייצר פחות שמן ומעריך את יכולתו של שמן ארגאן לרכך ולהזין.

אם אתה עדיין מנסה ליצור את שגרת טיפוח העור האידיאלי שלך, האם ניסית שלנו חידון עור ? זה ייתן לך הצעות מותאמות אישית לחלוטין לסוג העור שלך.

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום