8 בחירות הבשמים המובילות שלנו לגברים ולנשים

רוצה לשנות את בושם שלך? מה שלא הרבה אנשים מבינים זה שאתה יכול לקבל ניחוח לכל אירוע - אתה לא צריך רק ללבוש בושם אחד בכל פעם כדי ליצור ניחוח ייחודי, ובשביל ניחוח ייחודי שאין לאף אחד אחר אתה יכול אפילו לשכב שניים בשמים אחד על השני ולהמציא משהו חדש לגמרי.

הנה הבשמים הנמכרים ביותר המועדפים עלינו לגברים ולנשים לבחירה - אנו בטוחים שתמצאו ניחוח אהוב חדש!

הבשמים הטובים ביותר לנשים

אי אפשר לטעות עם בשמים קלאסיים ונשיים לנשים. בין אם החתימה שלך היא ריח סוער, פאם פטאל או בושם מתוק ופלרטטני, יש לנו את הבשמים הטובים ביותר לנשים מ-Lancôme, Dior ועוד! היה קשה לבחור רק כמה שיציגו, אבל הנה 4 הבשמים הטובים ביותר שלנו לנשים. 

החיים של לנקום יפים

על שם ביטוי צרפתי שמתורגם כ"החיים יפים", La Vie Est Belle הוא ניחוח גורמה פרחוני ופירותי שנוצר עבור נשים. מאז שהבושם הזה נוצר בשנת 2012, הוא הגיע למקום הראשון ברשימות ניחוח נשים הנמכרות ביותר בעולם בצרפת וברחבי העולם.

Lancôme La Vie Est Belle מגלם מתיקות נשית עם תווים של וניל ופריחת תפוז בשילוב עם בסיס יבש של איריס ליצירת ניחוח נעים שבטוח ירשים. 

Lancome la vie est belleהחיים של לנקום יפים

דיור ג'אדורה

הבושם הקלאסי הזה מבית היוקרה כריסטיאן דיור כבש את הלבבות מאז נוצר ב-1999. התווים הפרחוניים והפירותיים מתאימים ביותר לאביב - למרות שאין שום דבר שמונע ממך ללבוש את הניחוח האלגנטי הזה כל השנה. זהו בושם רענן, בעל ריח נקי, שנשען לתוך שושן, יסמין, פרחי פריזיה, ורד, סחלב, סיגלית ועוד לבעיטה פרחונית.

j'adore dior perfumeדיור ג'אדורה

אסתי לאודר פשתן לבן

אם אתה מחפש בושם שמריח כמו מצעים מיובשים בשמש, אתה לא יכול לעבור את הפשתן הלבן של אסתי לאודר. הריח הקלאסי והנקי הזה מושלם לשעות אחר הצהריים החמות של הקיץ, המעורר את ניחוחות אור השמש ליד הים. Estée Lauder White Linen הוא בושם אלגנטי עדין המושלם עבור מי שמוכנה לעבור מבשמים מתוקים ונערותיים לניחוח שיכול לשאת אותם בכל עונות השנה. 

גוצ'י פלורה

אין רשימה של הבשמים הטובים ביותר לנשים ללא גוצ'י פלורה. הבושם הנשי והזוהר הזה הוא רענן ופרחוני עם תווים של אדמונית, הדרים ופלפל כדי ליצור משהו נשי ומתוחכם, אך לא בוגר. הבושם הנקי והמתוק והטעים הזה מושלם למעבר מיום ללילה הודות לתווים מגוונים שיוצרים הילה של קסם ופיתוי. 

gucci flora edpגוצ'י פלורה

הבשמים הטובים ביותר לגברים

גם גברים לא צריכים לפספס ריח טוב! ניחוחות גברים יכולים להשתנות מנקי ורעננים - בדיוק כמו של נשים - לגברי עמוק עם תווים של עור, וויסקי ואפילו קרם גילוח כדי לעורר את האווירה של מספרה או אפילו טרקלין וויסקי. הנה ניחוחות גברים הנמכרים ביותר האהובים עלינו שבטוח ישמחו!

פאקו רבאן 1 מיליון

הבושם העצי והחריף הזה לגברים עלה במהירות לראש רשימת הניחוחות רבי המכר כשהושק, ומסיבה טובה. תווים חריפים חמים מושכים את הקינמון והפצ'ולי, עם תפוז דם, נענע ואשכולית מעגלים את התווים העליונים. 

מה שמייחד מיליון בניחוח גברים אחרים הוא בקבוק הבושם מטיל הזהב האייקוני והמוכר באופן מיידי - הוא נראה טוב באוסף הבשמים שלך כמו שהוא מריח על העור!

paco rabanne 1 million perfumeפאקו רבאן 1 מיליון

השתקפות אמואז' לגברים

Amouage Reflection for Men הוא ניחוח מושק עצי ופרחוני שנשען קצת יותר אל תווי המושק הנקיים והיבשים בהשוואה לקלן של גברים אחרים. בעוד פרחים לבנים הם לא תו שבדרך כלל היית משייך לבשמים הטובים ביותר לגברים, Amouage Reflection מגלם פרחים עם תווים עץ ווטיבר כדי ליצור ניחוח נאה וג'נטלמני המושלם ללבוש יומיומי.

amouage reflection manאמואז' השתקפות לגברים

תווים כלליים: הבושם הטוב ביותר לשני המינים

כמה מהבשמים הנמכרים ביותר בחוץ הם בשמים לשני המינים - מעוצבים בניחוחות ספציפיים של ז'אנר. ניחוחות לשני המינים הם מגוונים להפליא ומריחים שונה על כולם. אמנם כל תווי הבושם אינם בהכרח מגדריים, אבל אנחנו יודעים שחלקכם אולי מעריכים לאסוף ניחוח שאינו נוטה לגברי או נשי - רק משהו שמריח ממש ממש טוב. 

טום פורד סחלב שחור

האם כל הבשמים הנמכרים ביותר יכולים לרשום לא להזכיר סחלב שחור? הניחוח החד-מיני הזה מקטב רבים לאלו שאוהבים אותו ולאלו ש... לא. טום פורד סחלב שחור הוא ניחוח מתובל וחושני עם תווים עשירים של כמהין, שזיף וסחלב ליצירת ניחוח כמו שמעולם לא הרחתם. הבושם הזה נוטף תחכום קטיפתי עם מגע של מסתורין - מושלם עבור אלה שאוהבים להעז עם הניחוחות שלהם! 

tom ford black orchid טום פורד סחלב שחור

Creed Mountain Mountain Water

אחד הבשמים הטריים והקלים הטובים ביותר שאתה יכול למצוא חייב להיות Creed Silver Mountain Water. לניחוח הפריך והזוהר הזה יש תווים של הדרים ותה ירוק לקלילות שמגיעים לבסיס הכולל petitgrain, אלגום ומושק לבושם מרענן שמתאים לכל אחד מכל מין. 

creed silver mountain waterקריד כסף הר מים

טיפים ללבוש בושם

אל תפחד לערבב דברים ולקבל בשמים שונים הנמכרים ביותר לעונות שונות! בשמים לאביב וקיץ הם לעתים קרובות בצד הנקי והפרחוני יותר עם תווים שמזכירים לך ימים בהירים ושטופי שמש. ניחוחות סתיו וחורף יכולים להיות מצבי רוח יותר, עם תווים מתובלים ומושקיים שמתאימים יותר למזג אוויר קריר יותר. עדיין מנסה למצוא את הבושם האהוב עליך החדש? נסה סט גילוי.

אם אתה עדיין מנסה להבין איזה טיפוח יעזור למטרות העור שלך, נסה את ניתוח העור שלנו - תקבל כמה טיפים לשגרת העור ולבעיות העור שלך, בתוספת המלצות למוצרים מותאמים אישית רק בשבילך !

Beauty Affairs Skincare Quiz Analysis

ניחוחות שהוזכרו:

  • לנקום החיים יפים
  • דיור ג'אדורה
  • אסתי לאודר פשתן לבן
  • גוצ'י פלורה
  • פאקו רבאן 1 מיליון
  • השתקפות אמואז' לגברים
  • טום פורד סחלב שחור
  • Creed Mountain Mountain Water
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום