5 סוגי תכשירי ניקוי לפנים ואיך לבחור נכון

כשזה מגיע לקניות עבור שטיפת פניםהמושלמת , יכול להיות קשה לדעת מה [_1][12] השונות לבחור _0127_5_0]סוגי ניקוי פנים. הנה המדריך שלנו לתכשירי ניקוי הפנים הטובים ביותר ולמה הם מושלמים!

כיצד לבחור ניקוי פנים

Young woman washing face with best facial cleansers

בחירת תרחיץ הפנים הטוב ביותר לשגרת הטיפוח שלך מתחילה בהבנה של מה כל אחד מסוגי תכשירי ניקוי הפנים עושה. אמנם כן, בסופו של יום, כולם ישאירו את העור שלך רענן ונקי, חלק מסוגי העור מצליחים יותר עם חומרי ניקוי מסוימים, ויש להשתמש בחומרי ניקוי מסוימים רק בלילה. הנה המדריך שלנו לתכשירי ניקוי הפנים הטובים ביותר ומה מייחד אותם. 

ניקוי שמן

סוג זה של ניקוי פנים עדיף להשתמש בכל לילה בסוף היום כדי לנקות בעדינות אך ביעילות את העור שלך ולהסיר איפור כחלק משגרת שגרת ניקוי כפול[5_0127_ . אני יודע מה אתה חושב - איך אני אמור לשטוף שמן מהעור שלי? תכשירי ניקוי שמנים מנוסחים בחוכמה עם סוג מיוחד של מרכיב הנקרא מתחלב המאפשר לשטוף את השמנים בצורה נקייה עם מים בלבד ומשאירים עור נקי מאיפור ומוכן לניקוי השני שלך. 

כל סוגי העור מסתדרים היטב עם תכשירי ניקוי שמנים - אלה עם עור שמן או עור הנוטה לגודש עשויים אפילו לגלות שניקוי שמן רגיל עוזר למזער את המראה של נקבוביות גדולות הודות לניקוי עקבי עמוק אך עדין שסוגים אלה של ניקוי פנים לספק.

sk-ii facial treatment cleansing oil
SK-II שמן ניקוי לטיפול פנים
שמן הניקוי היעיל במיוחד הזה ממיס את האיפור שלך וכל לכלוך על בסיס חלב מהעור שלך.

מנקה מזור

חומרי ניקוי באלם הם בעצם חומרי ניקוי שמנים בצורה מעט שונה. הם אידיאליים לניקוי כפול - השיטה של הסרת האיפור שלך עם ניקוי שמן או מזור, ולאחר מכן עם ניקוי חלב, קרם או ג'ל לניקוי יסודי של העור שלך. 

אתה תמצא חומרי ניקוי מזור ארוזים בסחיטה של צינורות לסחוט צינורות סוחטים או אריזות, לא משנה לשמן מותך. ממיס במהירות ובקלות איפור - אפילו מהסוג העיקש העמיד למים. בדיוק כמו תכשירי ניקוי שמנים, ניתן לשטוף אותם במים כדי לחשוף עור נטול איפור וזוהר זוהר! 

Omorovicza Thermal Cleansing balmאלם ניקוי תרמי של אומורוביץ'
השאר את העור שלך רענן ונקי עם באלם הניקוי הזה מבית Omorovicza. 

ניקוי חלב

ניתן להשתמש בחומרי ניקוי חלב בבוקר ובלילה - יש להם נוסחה עדינה שנמצאת באמצע הדרך בין ג'ל לשמן. בדרך כלל יש להם עוד כמה מרכיבים על בסיס שמן - מה שהופך אותם די טובים להסרת איפור - אבל הם לא שמנים כמו מזור או חומרי ניקוי שמן. 

תכשירי ניקוי חלב הם מהבית הספר הישן באופן שבו ניתן לשטוף אותם לאחר השימוש, במקום לשטוף אותם. שיטה זו משאירה עקבות של שמני לחות על העור, מחזקת את מחסום הלחות של העור ונועלת לחות חיונית. הם חומרי ניקוי עשירים ומעניקים לחות - מה שהופך אותם לאידיאליים עבור כל סוגי העור, אך ייהנו מהם במיוחד על ידי עור יבש. 

clarins cleansing milkחלב ניקוי של קלרינס עם מורינגה
חלב ניקוי עדין זה מבית Clarins מסיר איפור וזיהומים תוך הזנת העור.

ניקוי קרם

תכשירי ניקוי הפנים העשירים והיוקרתיים האלה הם בעלי מרקם סמיך יותר מחומרי ניקוי חלב נזילים, ומקצפים עד לקצף עבה יותר שמותיר את העור שלך נקי ורענן. כמה חומרי ניקוי קרם מועשרים בחומצות פילינג וחימר כדי לטפל בבעיות עור ספציפיות; יש להשתמש בתכשירי ניקוי לטיפול כמו זה פעם או פעמיים בשבוע במקביל לסוג אחר של תכשירי ניקוי לפנים בשגרת טיפוח העור שלך. 

dermalogica skin resurfacing cleanserDermalogica Skin Resurfacing Cleanser
קרם ניקוי קרם זה מבית Dermalogica מקלף את העור שלך עם העוצמה של חומצת חלב.

ניקוי ג'ל

תכשירי ניקוי ג'ל נחשבים לעתים קרובות לתכשירי ניקוי הפנים הטובים ביותר לעור שמן ומעורב בלבד, אבל זה לא תמיד נכון! בעוד שהם נוטים להיות קצת יותר קצף מאשר עמיתיהם האחרים לתכשירי הניקוי, רבים חומרי ניקוי ג'ל מודרניים רבים הם אידיאליים עבור כל סוגי העור המודרניים המוסיפים למעשה לכל סוגי העור המודרניים. לעור מבלי להפשיט אותו. 

 

Dermalogica Special Cleansing Gel
חומר ניקוי עדין ללא סבון המרענן ומחייה את כל סוגי העור.


עכשיו כשאתה יודע איך לבחור תכשיר ניקוי פנים על סמך מה שהם יכולים לעשות, עשה סדר בענייני היופי שלך!

אם אתה עדיין מנסה להבין שגרה, שלא לדבר על לבחור סוג מסוים של חומר ניקוי, נסה את ניתוח העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Analysis

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום