איפור מהיר וקל ללילה המושלם

עד שנגמר הנעילה, אתה עשוי לתהות אם שכחת את כל איפור[5_01]2 הטיפים והטיפים המובילים שלך. זה המקום שבו הטיפים המהירים האלה לאיפור נכנסים לתמונה. לטיפים הטובים ביותר לאיפור לדייטים יש שלושה גורמים חיוניים בחשבון - קל, מהיר ועמיד לאורך זמן. 

ובאמת, הטיפים האלה לא בהכרח מיועדים רק ליציאה לדייט - יש לנו רעיונות לאיפור לבילוי לילי עם הבנות, או טיפים לאיפור קל תסתכל מהמשרד למשקאות אחרי העבודה.

Woman applying lipgloss with her hair in curlers

1. הקפד תמיד את העפעפיים שלך

שימוש בפריימר מראש נראה כמו הברור ביותר מבין טיפים קלים לאיפור בחוץ - אבל זה עושה עצום הבדל בכך שהאיפור שלך יחזיק לאורך כל הלילה. גם אם אתה רק משתמש באיילינר, פריימר לעיניים יכול לוודא שמראה העיניים שלך יישאר במצב - במיוחד עבור אלה שמנים עם עפעפיים שמנוניים. בקמץ, קונסילר מאט עם אבקת הגדרה עובד פינוק כפריימר לצלליות!

inika creamy concealerקונסילר אורגני מוסמך איניקה לכיסוי מלא
הסתר פגמים ופרום קלות את העפעפיים שלך עם קונסילר כיסוי מלא זה מבית Inika.

2. בחר בשפתון מט עמיד לאורך זמן

בבילוי לילי, אין דבר יותר מעצבן מאשר צורך לרטש את שפתון במיוחד אם אתה הולך עם כל הזמן צבע נועז כמו אדום כבאית או בורדו ערפד עמוק. השימוש בשפתון נוזלי לא נשמע כמו שייך לקטגוריית טיפים לאיפור קל, אבל זה עושה - במיוחד כשחושבים שכנראה לא תצטרך לדאוג לגבי חידוש זה!

למריחה של שפתון נוזלי ללא רבב, הנה כמה טיפים לאיפור מהירים כדי לשמור על מראה השרב הזה מושלם כל הלילה!

  • ודא שהשפתיים שלך לחות היטב כדי למנוע התקלפות צבע
  • השתמש בקונסילר על מברשת שטוחה קטנה כדי לנקות את הקצוות 
  • השתמש ב-תוחם שפתיים לקבלת צבע עמיד אף יותר

dior rouge liquid lip stainDior Rouge Liquid Lip Stain
שפתון נוזלי זה מבית דיור מחזיק מעמד לאורך כל היום עם מגע מינימלי.

3. מגע עם אבקה

בין טיפים הטובים ביותר לאיפור קל כדי לוודא שהאיפור שלך יחזיק מעמד ו נראה טוב זה להביא קומפקטי פודרה למגע - במיוחד אם אתה יוצא מיד אחרי העבודה. גם אם יש לך עור יבש, בסיס פודרה או פודרה דחוסה יכולים לעזור לנעול את האיפור שלך במקומו, כך שלא משנה כמה אתה עדיין נראה חזק, האיפור שלך ללא רבב!

la mer the sheer pressed powderLa Mer The Sheer Pressed Powder
הפוך את העור לגוון וקבע את העור עם הפודרה הדחוסה הזו טחונה דק מ-La Mer.

4. בחר ספוג איפור במקום מברשות

דרך אחת להאיץ את האיפור היא שימוש בלח ספוג איפור [_0127_1] [_ 0127_5_3_3] [_017_017 / BIDE BIGHTIONE ל- ORISIONE TORLITIOR TORLITE TORLITIOR TORLIONE TORLITION TORLIONE TORLITION TERLITION TERLIONE) [_TIGHT BIGHTIONE) HIGLIONE BIGHTIONE) HIGLITIONE BIGHTIONE OR BIGHTIONE). משלב הכל בצורה מושלמת. ספוג איפור לח הוא דרך חסינת תקלות להבטיח שהבסיס שלך יתמזג במהירות ובקלות![_0_1 פסי מברשת] שלך!

בחירה בספוג דמעות או ספוג איפור משולש הוא אחד ממיטב טיפים לאיפור מהיר,, במיוחד אם אינך בטוח במיומנויות היישום שלך[5_0]

ga-de triangle makeup spongesספוגי איפור משולש GA-DE
ספוגים משולשים אלה מ-GA-DE, ספוגיים עם מים, מושלמים למיזוג ללא רבב בבסיס ובקונסילר.

5. להגיע לאיפור רב-תכליתי

אחד מהטיפים הטובים ביותר לאיפור לדייט לילה, במיוחד אם אין לך הרבה זמן להתכונן, אבל באמת רוצה להדהים את הדייט שלך, הוא תמיד לשמור איפור רב תכליתי בתיק האיפור שלך. אתה יכול אפילו להיות יצירתי ולהשתמש באיפור ליותר מטרות ממה שהוא נועד - לדוגמה, אחד הטיפים הטובים ביותר לאיפור מהיר עבור היילייטר[_0127_0_1_2_7] זוהר ומנצנץ להשתמש גם בצללית זהב בהירה כהיילייטר.

לחלופין, הושיטו יד לגוון לחי ושפתיים קרמי של שניים באחד כדי להוסיף גוון של צבע לשפתיים וסומק במראה טבעי בלחיים למראה פלרטטני וחלומי. 

inika lip and cheek creamInika Certified Organic Lip & קרם לחיים
הוסף במהירות ובקלות זוהר עדין לשפתיים וללחיים שלך עם ה-2-in-one מ-Inika.

6. עשה עין מעושנת מהירה

אחד מרעיונות האיפור הטובים ביותר לבילוי לילי עם החברים שלך חייב להיות עין מעושנת מהירה - מהסוג שכל מה שאתה צריך זה עיפרון [_0127_0_12_7] איילנר לעשות. הטיפ הטוב ביותר שלנו הוא להשתמש בחום עמוק במקום שחור, שיכול בקלות להיראות קשוח מדי ומעל לראש - במיוחד על גווני עור בהירים יותר. 

לאחר שחרור העפעפיים, השתמש באייליינר כדי לתחום את קו המים ולהצלל מעל קו הריסים. זה בסדר אם זה נראה קצת מבולגן עכשיו, כי כל מה שאתה צריך לעשות לאחר מכן למראה האיפור הקל הזה הוא לטשטש את התוחם החום הזה עם אצבע או קצה חוט עד לתערובת מושלמת לעין מעושנת קלה של מוצר אחד.[_0127_5_1 ]

inika organic eye pencilעיפרון עיניים אורגני מוסמך איניקה
עפרונות עיניים קרמיים אלה מחליקים ללא מאמץ על העור ונשארים במקומם.

עם זאת, לא משנה כמה טיפים וטריקים לאיפור יש לך בשרוול, כל מראות האיפור הטובים ביותר מתחילים בטיפוח העור הנכון. אם אתה עדיין מנסה לתקן את שגרת הטיפוח המושלמת שלך, נסה את ניתוח העור שלנו! 

Beauty Affairs Skin Analysis Quiz

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום