יתרונות טיפוח העור של ויטמין E

זהו מרכיב שבטח שמתם לב אליו צץ הרבה - זה בקרם גוף, קרמי לילה ואפילו טיפוח שיער. אבל מה העניין הגדול עם ויטמין E בכלל? למה זה נמצא בכל כך הרבה מוצרים? הנה כל מה שאתה צריך לדעת על מרכיב זה לטיפוח העור ולמה הוא מרכיב עיקרי בפורמולות רבות לטיפוח העור.

מהו ויטמין E?

Vitamin E capsules on white background

ויטמין E הוא מולקולה מבוססת שומן המופיעה באופן טבעי בעור שלנו, ובהרבה שמנים צמחיים שונים. זה קיים גם בהרבה מזונות סופר-בריאים - תרד, אבוקדו ודלעת, אם להזכיר כמה. ויטמין E שתמצאו בטיפוח העור מבודד משמני אגוזים וזרעים, והאופן שבו הוא רשום נותן לכם גם רמז בדיוק מאיפה הוא מגיע. 

ויטמין E מופיע לרוב כ-Tocopheryl Acetate, צורה מסונתזת (אך לא פחות יעילה) של ויטמין E. כל שם מרכיב שהוא גרסה של 'Tocopherol' הוא תמיד צורה של ויטמין E. לדוגמה, יש גם D- אלפא טוקופרול - ה'D' מציין שזהו צורה טבעית של ויטמין E, ולא סינטטית. 

La Prairie Skin Caviar Moisturiser product image on white background

La Prairie Skin Caviar Luxe Cream | 690 דולר
La Prairie משלב את היתרונות להזנת העור של קוויאר עם ויטמין E וויטמין C בקרם התחושה היוקרתי במיוחד הזה.

יתרונות הטיפוח של ויטמין E

מכיוון שזו מולקולה על בסיס שומן - כמו שמן - ויטמין E פועל כמרכך על העור[_0127_2.7_4][_0] הוא מעניק לחות ומשמן את תאי העור (ברמה מיקרוסקופית, שימו לב) כך שהם ישכבו שטוח ואחיד על העור. זה תורם לעור שלך להרגיש רך וגמיש - משהו שאני בהחלט מעריך מוויטמין E. 

עם זאת, זה לא הדבר היחיד שהוא יכול לעשות לעור - ויטמין E מביא גם יתרונות נוגדי חמצון לשולחן. נוגדי חמצון הם תוספת נפלאה לכל שגרת טיפוח ומגיעים בכל כך הרבה צורות שונות. מה שהופך את ויטמין E למעולה במיוחד היא העובדה שהוא נוגד ויטמין C בצורה יוצאת דופן, ויוצר מנה כפולה של חידוש העור ומבהיר השפעות נוגדות חמצון[_1][_1][_0] _0127_5_4] על העור.

כשבא להפיק את המרב ממרכיב טיפוח העור הזה, עדיף להישאר עם פורמולות טיפוח שיש בהן בדיוק את הכמות הנכונה של ויטמין E. ויטמין E טהור יכול להיות מדי הרבה מהדבר הטוב - אנשי טיפוח עור נלהבים מדי עשויים לגלות שהעור שלהם מגורה לאחר חתך ויטמין E מגורה יותר מאשר ויטמין E למרוח את התוכן על העור שלהם. 

עם זאת, זו אינה בעיה עם טיפוח העור המנוסח כהלכה!

La Mer The Intensive Revitalizing Mask product image on clear background
לה מר מסכת החייאה האינטנסיבית | $250
מסכה קרמית זו עושה שימוש באחת הצורות החזקות ביותר של ויטמין E כדי לטפח ולהגן על העור שלך.

האם ויטמין E עוזר בהצטלקות?

הנה העניין - בטח ראית שם שמני ויטמין E שמתיימרים לעזור להפחית באופן משמעותי את ההצטלקות. למרבה הצער, מחקרים אינם תומכים בטענות אלו אלה, במיוחד בהשוואה למוצרים אחרים הנפוצים ל[_0127_1_5_2][heal] _0127_5_1]. עם זאת, זה לא אומר שוויטמין E לא מועיל לעור! 

כחומר מרכך, הוא עוזר לתמוך במחסום עור בריא, מניעת יובש ותומך בעור בריא. מחסום עור בריא הוא המינימום של מה שהעור צריך כדי לבצע את כל הפונקציות שלו - כולל לרפא ולהישאר בריא. השורה התחתונה עם ויטמין E היא שהוא פנטסטי כדי להבטיח שהעור שלך עובד כפי שהוא צריך, אבל אינו נס למניעת צלקות. 

בשימוש נכון בפורמולה לטיפוח העור, ויטמין E מגן על העור שלך מפני מתח סביבתי - מבטיח שהעור שלך ייראה צעיר יותר למשך זמן רב יותר. 

Guerlain Abeille Royale Daily Repair Serum image on white background

Guerlain Abeille Royale יומי סרום לתיקון | $219
ויטמין E עוזר ללחות ולרכך את העור לצד היכולות הלחות של דבש וג'לי מלכות בסרום זה מבית Guerlain. 

עדיין מנסה להבין את שגרת הטיפוח המושלמת שלך? זה המקום שבו חידון טיפוח העור שלנו עוזר - רק ספר לנו על סוג העור והחששות שלך ואנו נרכיב שגרת טיפוח מותאמת אישית, בדיוק בשבילך!

Beauty Affairs Skincare Quiz Call To Action Image

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום