מותג רקע: Evelom

אם אתם מחשיבים את עצמכם כמינימליסטי, ערב לום אולי פשוט המותג בשבילך. עם אתוס של שמירה על מרכיבים רשימות מינימליסטי אך יעיל, לא מותגים רבים יש את אותה גישה כדי skincare. הנה איך ערב לום יצרה את המותג שלה מהתחלות המוקדמות בצ 'צ' צ 'לובאקיה.

התחלות בוטני

Eve Lom moisture mask image

אשראי: eve_lom/אינסטגרם

למרות שזה יהיה שנים לפני הלום-לפני שהיא הייתה ערב לום, היא הייתה ערב לקיק-חשבה על יצירת קו skincare, lom קיבלה הכשרה שתשפיע מאוד על המותג שלה. נולדתי במה שנקרא כיום צ 'כיה, לום גודלה על ידי סבתה. כנערה, היא זוכרת את סבתא שלה ללמד אותה איזה צמחים לאסוף כדי להרגיע את המחלות השונות ולאילו תכונות היו להם.

למה?

סבתה עבד עשבי מרפא או "מכשפה doctor' (Lom של מילותיו) ו החדיר את קרן של ידע כי Lom מאוחר יותר היה להשתמש בחיים עבור לטיפוח העור החברה, עם זאת, היא עדיין היה בזמן ללכת לפני יצירת שלה איקונית מינימליסטי מותג. בשנת 1968 נכבשה צ 'צ' צ 'צ' וצ 'ה רבים (כולל לום) ברחו למקומות אחרים באירופה. הלום הגיע לפריז, שם היא פגשה את בעלה לעתיד, השחקן הרברט לום.

eve lom moisture mask product image on white background

מסכת לחות איב לום | 135 דולר
מסכה מזינה המיועדת להרוות עור צמא ויבש.

לא מרוצה רק להיות “גברת lom”, אבל היא החליטה שהיא רוצה ליצור משהו משלה. להבחין כי היה שוק עבור תרופות נגזרות באופן טבעי (בעיקר בהוליווד), רום יצרה את המותג שלה עם דגש על פשטות, מרכיבים אפקטיביים באופן טבעי.

הוא התאמנה כסייתית והצטיינת במלאכה שלה-היא המשיכה לפתח טכניקות עיסוי פנים ייחודיות המתמקדות בניקוז לימפטי לעור בריא וצעיר יותר. לאחר לצבור מעריצים ו לקוחות סלבריטאי, Lom סופו של דבר השיקה מותג מלונדון ב 1983.

פשטות & יוקרה

Eve lom rescue mask image

אשראי: eve_lom/אינסטגרם

אחת מהמלכודת שרום היא חוסר הפשטות. היא ציינה באופן עקבי כי לקוחות יבואו ב, אומר שהם היו מבולבלים לגבי מה להשתמש על העור שלהם כי היו שם כל כך הרבה מוצרים בחוץ. Lom של גישה אליה מותג היה תמיד פוקוס על פשטות , אבל זה חיזק שלה לפתור וגישה.

היא השיקה את המטהר שלה ב-1983-זה נחשב לאחד המטהרים הראשונים בשוק. בשימוש עם טכניקת הערב של עיסוי זה לעור יבש, מלוכלכים, להחליק משם עם בד מוסלין עדין אומר כי זה Balm היה שלושה אפקט אחד של הסרת איפור, ניקוי העור, ו קילוף-בצורה מושלמת עם האתוס של המותג שלה.

eve lom rescue mask product image on white background

נשף הצלה מסיכת | $114
מסיכה מבוססת על חימר שמטהרת נקבוביות עבור עור ללא רבב.

מרכיבים טבעיים שתמצאו בכיכוב הנורה (כל אחד עם היתרונות המזינים שלהם) הם קמומיל, אקליפטוס וציפורן לעור נקי לחלוטין.

Lom מכיר את החשיבות של איך החלת לטיפוח העור עשוי הבדל-היא פיתח ייחודי שבעה פנים צעד עיסוי לשימוש עם זה ניקוי כדי לקדם הלימפה ניקוז ולעשות לטיפוח העור פולחני, לא רק מיהר-מעל תהליך!

לצד ניקוי ניקוי, מסכות הפנים שלה הן הנמכרים ביותר-הן מושלמות לשימוש כטיפול פשוט ויעיל לעור בריא יותר. כל מוצרי evlom מנוסחים ללא ניחוחות סינתטיים, פרבנים, ו-sls-כל ריחות שאתה מקבל כיף של ממוצריה הם בשל שמנים אתריים טבעיים, נוסף הנוסחה עבור היתרונות ניחוח ועור.

אתה עדיין יכול להזמין פנים עם ערב אגדית ערב אגדית lom ב-london-אני יודע שאני רוצה שהיא תסתכל על העור שלי!

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

מוצרים שהוזכרו:

קרדיט תמונת כותרת: eve_lom/Instagram
Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום