הבדל היוקרה: Lancôme Advanced Génifique

יש אתה שמעת על משהו שנקרא מיקרוביום עור? זה בסדר אם לא עשית זאת - עם זאת, עבור החוקרים ב-Lancôme, זה משהו שהם התמקדו בו עבור [5_1]7מעל 15 שנים. אני יודע מה אתה חושב - מהו המיקרוביום מלכתחילה? 

בדיוק כמו מעטפת החומצה, זה חלק בלתי נפרד מהעור שלנו. שמירה על בריאותו חשובה כדי לשמור על מראה העור שלך מדהים, וליצור מוצרים שעושים בדיוק את המטרה של המדענים ב-Lancôme. אבל קודם כל, בואו נסתכל מה הופך את פלורת העור הבריאה אז חשוב וכיצד לנקום השתמשה במחקר שלהם כדי ליצור טיפוח עור עם הבדל יוקרתי.

lancome advanced genifique youth activating concentrate serum product image on white background

Lancôme Advanced Génifique Youth Activating Concentrate | $305
סרום עוצמתי שהופך את העור עם שילוב של מרכיבי טיפוח עור פרה-ביוטיים נגד גיל. 

המחקר של לנקום: החשיבות של המיקרוביום

עכשיו, רבים מאיתנו יודעים את החשיבות של מעי בריא, נכון? שמירה על האיזון הנכון של חיידקים ידידותיים לעיכול מובילה בסופו של דבר לגוף בריא יותר - וכשזה מגיע למיקרוביום העור, זה בדיוק אותו רעיון.

זה עשוי להפתיע אותך, אבל העור שלנו הוא ביתם של אלפי סוגים שונים של חיידקים ידידותיים לעור. הם עוזרים לשמור על מראה העור שלנו ולהרגיש מדהים - בידיעה זאת, המדענים ב-Lancôme ערכו למעלה מ-50 ניסויים קליניים שבדקו למעלה מ-10,000 דגימות של מיקרוביום עור על מנת להבין כיצד בריאות העור משפיעה על העור באופן כללי. 

החוקרים התמקדו במיוחד בקשר בין אנטי-אייג'ינג למיקרוביום בריא ומצאו כמה מאוד תוצאות מעניינות! הם גילו שגורמים מסוימים היו מסוגלים להשפיע על בריאות פלורת העור של מישהו - למשל, עישון, חשיפה ל-UV, זיהום וגיל היו כולם גורמים מרכזיים שהחוקרים קלטו. 

עם זאת, הם גם שמו לב שלחלק מהאנשים יש מיקרוביומים 'מבוגרים' יותר ממה שהם היו צריכים, בגלל גורמים אלה. לדוגמה, לאדם בן 30 שעישן לעתים קרובות יש פלורת עור הרבה יותר כמו מישהו בשנות ה-70 לחייו!

לאחר שהבינו היטב מה בדיוק השפיע על פלורת העור, מדעני לנקום הצליחו לבודד שלוש דרכים עיקריות שבהן המיקרוביום משפיע על בריאות העור ומראהו.

lancome advanced genifique youth activating night cream product image on white background
קרם לילה להפעלה של Lancôme Advanced Génifique Youth | $150
קרם לילה המחדש את הלחות ופועל לצד תהליך החידוש הלילי של העור למיקרוביום בריא.

איך מיקרוביום עוזר לעור שלנו?

קודם כל, הוא מסוגל לְהַגֵן עור מפתוגנים חיצוניים - כמו מהסוג שעלול לגרום להתפרצויות כמו גם לזיהום, שמתחיל להיות קשור לסימני הזדקנות מוקדמים. בנוסף, מחקרים מצאו שלפלורה בריאה של העור יכולה להיות יתרונות נוגדי חמצון על העור שלך. 

באופן ספציפי, מיקרוביום עור מועשר עוזר להדוף מתח חמצונילהילחם בלחץ חמצוני בחשיפה אחרת של עור מסוג רדיקלי או לחץ מסוג אחר. . מתח חמצוני הוא הגורם מספר אחת לסימני הזדקנות מוקדמים, לכן הימנעות ממנו ככל האפשר מובילה לשמירה על עור צעיר וזוהר!

מיקרוביום בריא עוזר גם לווסת עור בריא, הפחתת דלקת. מחקרים מצאו שיותר מדי או מעט מדי מסוג מסוים של חיידקים יכולים לעורר דלקת בעור. הבעיה עם דלקת היא שהיא עלולה להוביל לשורה שלמה של בעיות אחרות - אדמומיות, רגישות, ובהמשך הקו, יכולים אפילו להאיץ את סימני ההזדקנות. 

היתרון המכריע האחרון של פלורת עור בריאה הוא שהיא מגבירה את מה שנקרא לכידות האפידרמיס. האפידרמיס היא שכבת העור החיצונית ביותר (זו שאנו רואים). הבטחה שהאפידרמיס יישאר סרוג מקרוב מגבירה את המוצקות ו-מעכב את סימני ההזדקנות מההזדקנות

אז, כעת, לאחר שהסיבות שבגללן תרצו מיקרוביום חזק התבססו על ידי המחקרים שלהם, לנקום יצאו ליצור קו טיפוח יוקרתי שלא רק עזר להבטיח שפלורת העור שלך תהיה בריאה, אלא גם יצרה תחושה חושית, חוויה מפנקת בכל פעם שאתה משתמש בהם. 

lancome advanced genifique eye and lash serum product image on white background

Lancôme Advanced Génifique Eye Lash & סרום עיניים | $107
האם ידעת שלעיניים יש איזון פלורה שונה במקצת משאר הפנים? הזן את תחתית העיניים שלך עם סרום 2 ב-1 מתחת לעיניים ולריסים. 

היצירה של Lancôme Advanced Génifique

עכשיו, כשמפתחי מוצרי Lancôme ידעו עד כמה מיקרוביום בריא הוא חיוני, הם התחילו לפתח קו טיפוח יוקרתי כדי לכוון לכך. בדיוק כפי שמעי בריא זקוק לפרביוטיקה ופרוביוטיקה, כך גם פלורת העור שלך - וזה מגיע בצורה של מרכיבי טיפוח מותססים[_0127_5]. 

קו Lancôme Advanced Génifique נוצר עם סך של שבעה מרכיבי טיפוח קדם ופרוביוטיים - עם זאת, זה שבולט נקרא Bifida Ferment Lysate. יש כמות עצומה של 10% ממנו בתרכיז המתקדם של Génifique Youth Activating, שלא לדבר על 6 המרכיבים הפרה-ביוטיים האחרים ו ויטמין C

לנקום טוען שמרכיב טיפול עור מותסס זה [_0127_5]לבד משפר את 10 סימני ההזדקנות העיקריים הללו שהם בודדו במחקרם: מרקם, גמישות, גמישות, מוצקות, רפיון, קמטים עדינים, קמטים, זוהר, גוון עור אחיד ובהירות. 

זה נשמע כמו הרבה, אבל ללנקום יש את המחקר כדי לגבות את זה! ושימוש ב-Advanced Génifique Youth Activating Concentrate אינו הדרך היחידה להשיג את היתרונות של המרכיב הייחודי הזה - יש קרם עיניים תואם, סרום עיניים וקרם לילה המוזגים כולם ב-Bifida Ferment Lysate כדי לתמוך במיקרוביום עור בריא כדי לעכב כל קווים עדינים וקמטים. 

Lancome genifique yeux eye cream product image on white background

Lancôme Advanced Génifique Yeux Youth Activating Eye Cream | $107 
החלק את הקמטים העדינים מתחת לעין עם Bifida Ferment Lysate ומרכיבים אחרים להזנת העור.

עכשיו כשאתה יודע מה עושה את ההבדל היוקרתי עם קו Advanced Génifique של Lancôme, האם תוסיף נופך של יוקרה לשגרת הטיפוח שלך? 

אם אתה עדיין מנסה ליצור את שגרת הטיפוח היוקרתית המושלמת לסוג העור שלך, נסה את חידון הטיפוח שלנו - תקבל שגרת טיפוח מותאמת לחלוטין רק לך ולדאגות העור האישיות שלך!

Skin Quiz Beauty Affairs

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום