הבדל היוקרה: La Prairie Essence-In-Lotion

מוצרי טיפוח יוקרתיים הם חוויה - הם יותר מסתם חפץ או דבר לשימוש במסע שלך לעבר עור יפהפה. 

מחקר ופיתוח של La Prairie, תוך התמקדות בחומרים פעילים בלעדיים, הובילו ליצירת קווי טיפוח מרובים עמוסים רק במרכיבים הטובים ביותר ביופי יוקרתי - הנה אחד מהם. La Prairie Essence-in-Lotion הוא מוצר ייחודי, המנוסח עם קוויאר מזין את העור (ודברים טובים אחרים) בנוסחה קלילה אך עוצמתית. 

מדוע להשתמש במהות?

La Prairie Essence in Lotion bottle on mirror

קרדיט: LaPrairie/Instagram

La Prairie מתאר את Essence-in-Lotion שלהם כטיפול טרום סרום, ואני מסכים עם זה. תמציות הן דרך מצוינת להגביר את שגרת הטיפוח שלך, ולא רק עם המרכיבים המדהימים שהם מכילים. הסיבה שהם מתוארים כטיפול טרום סרום היא שהם נועדו להכין את העור שלך להמשך השגרה שלך.

איך? היתרון העיקרי שלהם הוא לחות את העור לפני מריחת סרום. מריחת טיפוח העור על עור לח יכולה לעזור לו לשקוע מהר יותר ולהפוך אותו ליעיל יותר בטווח הארוך. עם זאת, לתמציות יש גם יתרונות שהם באמת שלהם. 

בעוד שהם מימיים - יותר כמו טונרים - תמציות מגיעות עמוסות במרכיבים יותר דומים לסוג שאתה מוצא בסרום. הם בעצם הצד המושלם לכל סרום בשגרת הטיפוח שלך!

שימוש ב- Essence-in-Lotion זה לפני שתמשיך בשגרת הטיפוח שלך (צוות La Prairie ממליץ לעקוב אחריה עם סרום Liquid Lift Skin Caviar) יעביר את השגרה שלך מ"טובה" לפשוטה דקדנטי - וגם העור שלך ירגיש בהבדל. 

מה יש ב-La Prairie Essence-In-Lotion?

מרכיבים יכולים ליצור או לשבור מוצר טיפוח - אז טוב שהמדענים ב-La Prairie גיבשו את המוצרים שלהם רק עם הטובים ביותר. הנה כמה דגשים של נוסחת Essence-in-Lotion ואיך בדיוק הם מזינים את העור שלך. 

תמצית קוויאר

אני יודע מה אתה חושב: ביצי דגים, באמת? הנה העניין - קוויאר זה לא ביצי דגים ישנות, וגם לה פריירי בוודאי לא תקבל אותן מאף דג ישן. רק הקוויאר הטוב ביותר מגיע מחדקן הבלוגה, דג שמקורו בים הכספי והים השחור.

קוויאר נחשב למזון יוקרתי כבר זמן רב, אבל היתרונות שלו לעור מקבלים לאט לאט הכרה גדולה יותר. מחקר קוריאני אישר שתמצית קוויאר יכולה לבטל את הנזק לעור הנגרם על ידי קרני UVB, סימני האטה פוטנציאליים. 

תמצית שורש פנקס ג'ינסנג

ג'ינסנג הוא שורש ששימש למטרות רפואיות בחלקים של אסיה במשך מאות שנים, והיתרונות שלו לעור מתחילים להתפרסם על ידי יותר ויותר מותגים מערביים. אני לא מתפלא ש-La Prairie כבר תפס את היתרונות של הצמח הייחודי הזה.

מחקרים מצאו שג'ינסנג יכול להפחית קווים עדינים וקמטים, כמו גם לעכב את היווצרותם מלכתחילה. ג'ינסנג משפיע על העור במספר דרכים - ראשית, יש לו יתרונות נוגדי חמצון לעור, מגן עליו מפני רדיקלים חופשיים ומגביר את ייצור הקולגן. 

אפקט מכריע נוסף של ג'ינסנג הוא שהוא עוזר ללעור להחזיק בלחותלעור להיאחז בלחות - להחזק ככל שאנו מזדקנים וגדלים יותר. על לחות, יצירת מעגל קסמים של יובש והזדקנות מהירה יותר. על ידי סיוע לעור ללכוד מים, העור נשאר שמנמן וצעיר יותר בחיפוש ארוך יותר.

מי קוויאר

הנה משהו שאני אוהב במוצר הזה - העובדה שהוא משתמש במי קוויאר כבסיס הנוסחה. הידעתם שרשימת מרכיבים מזמינה מרכיבים מהכמות הגדולה ביותר לנמוכה ביותר? מי קוויאר הם בראש של הרשימה, מה שאומר שהמהות הזו היא לחלוטין מלא של קוויאר טוב (וזאת כנראה גם הסיבה שהוא דורש תג מחיר כזה).

מי הקוויאר נוצרים באמצעות תהליך זיקוק בקיטור, שככל הנראה הוא חלק מיצוי קטריאר אחר, ומרכז אחר של מיצוי קטריאר וכוכב אחר. מרכיב של מהות זו. 

מרכיבי טיפוח עור מותסס

היו לא מעט מהם במהות הזו, אז חשבתי שאחבר אותם יחד תחת כותרת אחת. תסיסה לטיפוח העור יש המון יתרונות נפוצים בעור, וזה נהדר לראות כל כך הרבה במוצר אחד. תמצית שמרים, תמצית לקטובצילוס ותמצית Saccharomyces Cerevisiae הם כולם מרכיבי טיפוח עור מותססים/פרוביוטיים המטפחים עור בריא

מחקרים מצאו שהתסיסה של העור, כמו אלה המופקות משמרים או אורז, משפרים את תפקוד מחסומי העור ומחזקים את תהליך ההתחדשות הטבעי של העור. 

La prairie essence in lotion product image

La Prairie Essence-in-Lotion | 365 דולר
הוסף את התמצית המגבשת העור לשגרה שלך לעור זוהר ויפה.

עכשיו כשאתה יודע ממה עשוי La Prairie Essence-in-Lotion, האם תנסה אותו בקרוב? בתור מהות, זה נהדר עבור כל סוגי העור, בנוסף זה נהדר עבור כמעט כל בעיות העור. אם אינך בטוח אם סוג העור שלך, או רוצה שגרה מותאמת לדאגות העור שלך, נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skincare Quiz Call To Action Image

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום