הבדל היוקרה: המרכיבים חשובים

מלבד הבלעדיות של מותג המוצמד לטיפוח העור, משהו שמעלה את היופי היוקרתי מעל השאר הוא מרכיבים. המרכיבים חשובים יותר ממה שאתה חושב כשזה מגיע ליופי - הנה הסיבה. ראשית, בואו נפרט כיצד לקרוא רשימת מרכיבים.

למה סדר הרכיבים חשוב

האם ידעת שרשימות רכיבי קוסמטיקה צריכות להיות לפי סדר מסוים? כל רשימת רכיבים שראית אי פעם גם עוקבת אחר הסדר הזה - ויופי יוקרתי אינו יוצא מן הכלל. 

המרכיבים תמיד מזמינים מהכמות הגבוהה ביותר לכמות הנמוכה ביותר - כך שבדרך כלל, בחלק העליון, תראה מרכיבי בסיס כגון מים, וקרוב יותר לתחתית מרכיבים בכמויות קטנות יותר כמו חומרים משמרים וריח.

הכרת זאת כאשר מסתכלים על רשימת רכיבים יכולה לתת לך מושג כמה מרכיב יש למוצר טיפוח. לדוגמה, אם יש 'תמצית סחלב' קרוב יותר לחלק העליון מאשר לתחתית, אז אתה יודע שבמוצר יש כמות די הגונה של המרכיב הזה, במיוחד ביחס למרכיבי עמוד השדרה של בסיס המוצר וחומרים משמרים. 

La Prairie Skin Caviar Essence-in-Lotion product image on white background

La Prairie Skin Caviar Essence-in-Lotion | 365 דולר
תמצית זו מ-La Prairie כוללת בסיס של מי קוויאר - משפרת את היתרונות לעור שלך ומספקת בסיס פורמולה חזק אך יקר.

גישה בלעדית לרכיבים

מותגי טיפוח יוקרתיים יכולים לגשת למיטב מרכיבי הטיפוח הטובים ביותר - וזה עושה הבדל עצום בכל הנוגע לטיפוח העור. לפעמים, מותגים קונים מרכיבים שפותחו כבר ממעבדות כדי להוסיף לשגרת טיפוח העור שלהם - עם זאת, כשזה מגיע ליופי יוקרתי, גישה בלעדית היא זו שלוקחת את המוצר שלהם לשלב הבא. 

SK-II הוא דוגמה מצוינת לכך, הודות לתסיסת טיפוח העור המותאמת אישית שלהם, Pitera. מכיוון ש-SK-II הצליחו לפתח את מרכיב טיפוח העור הייחודי בעצמם, יש לך את הערבות שהוא כולל רק בטיפוח העור שלהם - אז אם אתה רוצה ליהנות מהיתרונות של זה, עדיף שתקנה ב-SK-II. 

SK-II Facial treatment essence image on white background

SK-II טיפול פנים מהות | 379 דולר
עשיר ב-Pitera של SK-II, תמציות אלו מבהירות ומזינות את העור לעור פנים ללא רבב.

זה נכון גם לגבי Guerlain - בשורה של Abeille Royale, הם כוללים מאוד דבש, רויאל ג'לי ולפעמים פרופוליס. עם זאת, זה לא מגיע מכל דבורים; Guerlain משתמש אך ורק במוצרים מהדבורים השחורות של האי Ouessant, אי קטן מול חופי צרפת. Guerlain הוא מותג היוקרה היחיד עם גישה גם למרכיבים הללו. 

איך? 

למותג יש שותפות עם ממשלת צרפת כדי לשמור ולהגן על הסביבה הטבעית הבלעדית להגן על הסביבה הטבעית ולהגן על הסביבה הטבעית. לכל תוצרי לוואי של דבורים.

והנה העניין - אלו הן רק שתי דוגמאות ליחסי הגישה הבלעדיים בעיקר שיצרו מותגי יופי יוקרתיים. אלה בהחלט לא מותגי היוקרה היחידים שגיבשו את טיפוח העור שלהם עם מרכיבים שהתחרות פשוט לא יכולה לשים עליהם את היד!   

Guerlain Abeille Royale Double R Serum on white background

Guerlain Abeille Royale Double R Renew & סרום תיקון | 304 דולר
הסרום הזה מצעיר ומחייה את העור עם תערובת של דבש איי אואסנט וג'לי מלכותי. 

מה יש בשם?

עוד משהו שחשוב (והרבה יותר ממה שאתה חושב!) הם שמות מרכיבים. הנה העניין - מוסכמות שמות של מרכיבי טיפוח כשלעצמן לא יכולות להגיד לך הרבה. גם אם המרכיבים רשומים מבחינה טכנית כאותו הדבר, לא כולם שווים. בואו נסתכל שוב על גרלן כדוגמה!

בטיפוח העור שלהם, לא ניתן לרשום מרכיבים כ"דבש דבורה שחורה" או "ג'לי מלכותי של האי אואסנט". כדי לשמור על דברים פשוטים ומאוחדים ככל האפשר ברחבי העולם, מרכיבים אלה יצטרכו להיות רשום כפשוט "דבש" או "ג'לי מלכותי". אבל זה העניין - לא הייתם דע שלסוג זה של דבש יש יתרונות ייחודיים, רק על סמך רשימת הרכיבים. 

זה המקום שבו המיתוג נכנס לתמונה, והידיעה שלגרליין יש את הסוג הספציפי הזה של דבש מבדיל את כל שאר טיפוח העור שיש בו דבש רגיל. 

La Mer The Hydrating Mask product image on white background

La Mer מסכת הפנים המחלחלת | 542 דולר
מסכות הסדין הללו מלאות ב-La Mer העוצמתיים & אצות ים מותססות ייחודיות למרק נס לעור זוהר ולחות. 

La Mer היא דוגמה מפורסמת נוספת למרכיב טיפוח מדהים שמצטמצם לשם שאינו עושה לו צדק. את מרק הנס המותסס המפורסם של לה מר ניתן לתייג רק כ"תמצית אצות", כאשר שנינו אתה ואני יודעים שזה יותר מסתם תמצית צמחית פשוטה. 

זה מגיע מסוג מסוים של אצות ומעובד בצורה ייחודית ל-La Mer - משהו שכל דבר אחר שכותרתו "תמצית אצות" לא ממש תואם, אלא מבוסס על רשימת המרכיבים מוסכמות, הם 'בדיוק אותו דבר'. עם זאת, אם אתה באמת רוצה את ההשפעות המלאות של מרק הנס של לה מר, מוטב שתקנה את הדבר האמיתי!

המרכיבים הם חלק מכריע ביצירת ההבדל בטיפוח יוקרתי - בין אם זה להשיג מרכיבים שחברות אחרות לא יכולות, או אפילו יצירת משהו ייחודי ומותאם למותג, למותגי טיפוח יוקרתיים יש נוסחאות כדי להביא את באמת הבדל יוקרה.

עדיין מנסה להבין איך ליצור את שגרת הטיפוח היוקרתית המושלמת שלך? חידון טיפוח העור יכול לעזור על ידי יצירת שגרה המושלמת לסוג העור ולמטרות העור שלך!

Beauty Affairs Skincare Quiz Call To Action Image 

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום