רקע מותג: ההיסטוריה של הקלרינים

כשהמותג של הקלרינים הופיע לראשונה בשנות ה-1950, היה לו התחלה קצת יוצאת דופן-לא רק שהמייסד לא אישה, גם שם המשפחה שלו לא היה בקלרינים. אז איך הכל התאחד ליצור אחד ממותגי הקוסמטיקה המהוללים ביותר? ובכן, הכל מתחיל בפריז!

ממותגים: מותג לנשים

Clarins Gentle Foaming Cleanser flatlay with pieces of cotton

אשראי: קלרינסרשמי/אינסטגרם

ג 'קס קורטין, שנולד בשנת 1921, הבין כי הנשים בחייו (בעיקר אמא שלו, אחותו וחבריה) לעיתים קרובות רצו להרגיש עוד -יותר יפה, כואב רזה, יותר שמח.

בתור ילד בן תשע, הוא שמע את אחותו וחבריו מדברים על כמה הם רצו לשנות את גופם. הוא התלהב לעזור, הוא פנה לדפים של מגזין כושר פופולרי בזמנו, וסייע להם למצוא תרגילים אשר "יקנו" את כל הנושאים שנתפסו.

קורטין היה מונע על ידי הרעיון של לעזור לנשים להרגיש כמו נשים, ושפעם מאושרת עם שגרת היופי שלהם, הכל. עם זאת, זה יהיה זמן מה לפני שמותג הבלרינים-תוכניותיו להפוך לרופא נדחקו בחזרה על ידי WW2. לאחר מכן הוא הצליח ללמוד רפואה, הוקמו היסודות של קלרנס.

Clarins Toning Lotion with Camomile product image on white background

קררים גוון קרם עם קמומיל | $60
זה אולטרה-עדין מאזנת, מטאטא משם כל עקבות האחרונות של פסולת לעור נקי, נקי.

כסטודנט לרפואה, הוא הבחין כי מטופלות מאושפזת היו בדרך כלל יותר מאושרות יותר כאשר הן יכולות לשמור על שגרת היופי שלהן בבית החולים. הייתי אומר שקורטין היה אחד הראשונים שהכירו בכך שטיפוח עצמי, להיות כנה! הוא שם לב שמצב הרוח משתפר, אפילו עם רק פריט אחד.

זה נתן קורטין רעיון-שילוב של ידע רפואי עם הרצון הפשוט להיות יפה יכול ללכת ארוך, דרך ארוכה.

אני יודע מה אתם חושבים עכשיו-אז איך זה המותג נקרא קלרינס אם שמו הוא "קורטין"? הוא היה דמות רומאית שקורטין שיחק בהפקה של בית ספר. קורטין חש קשר כזה לשמו (ושבקרינים היה קסם בר מזל) שהוא כינה את המותג קלרינים ולאחר מכן שינה את שמו ל "קלרנס" (courtin). המשפחה שלו עדיין נושאת את שם המשפחה הכפול היום!

Clarins Cleansing Milk product image on white background

בקלרס חלב | $45
חלב ניקוי עדין מנוסח עם moringa וגנטיאן כדי להזין ולספק יתרונות נגד זיהום לעור.

מכון קלרינס

Clarins Hydra Gel Essentiel on a bed of leaves

אשראי: קלרינסרשמי/אינסטגרם

ב-1954, המכון הראשון לקלרינס הוקם ברחוב טרונצ 'ה, פריז. זה היה במיקום זה כי לקוחות יכולים לקבל טיפולי יופי, כמו גם לקנות עור טיפול לקחת הביתה כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר עבור העור שלהם. חלק מהמוצרים המוקדמים ביותר של קלרן כללו שמנים של גוף צמחי-חלקם עדיין פופולריים כיום.

כשחזר לאחותו להמציא תרגילים עבור הדמות שלה, פותחה גם קרם פיסולי גוף-אולי אחד מהראשונים מסוגו.

לצד פיתוח טיפוח העור פנטסטי, קלרנים פיתחו טכניקות יישום ועיסוי כדי להבטיח שהמוצרים שלו היו יעילים יותר. שימוש במוצרים של הבלרינים הפך לאמנות ולפולחן בפני עצמו-משהו שהניע את הפופולריות של המותג שלו בקרב נשים צרפתיות.

Clarins Extra Firming Body Cream product image on white background

קרם קרם גוף מיצוק נוסף | $82
קרם גוף עשיר, עשיר, קרם לחות וחברות עבור דמות svelte, דמות מלוטש.

כמו שיזלי, קלרנס היה אחד המותגים הראשונים להתנסות עם הוספת מרכיבים שמקורם בצמחים כדי skincare עבור היתרונות הייחודיים שלהם. מקלרינים מקורות מרכיבים רבי-עוצמה מכל רחבי העולם-קרוב ככל הכפר הצרפתי, עד כמה מדגאקאר. עם זאת, יש לו גם את הראייה הנולד כדי להבטיח כי כל החומרים שמקורם בצמחים צריכים להיות בשימוש רק אם זה היה בר קיימא.

קלרינים היה גם אחד ממותגי היופי הראשונים להפסיק את הבדיקה על בעלי חיים-הם היו נטולי אכזריות מאז 1987.

הקלרינים הם מותג חדשני, רתימת הכוח של מרכיבים בוטניים ליצירת חלק מטיפוח העור המפואר ביותר בעולם-חנות בקלרינים וקבלו את ענייני היופי שלך היום!

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום