המדריך שלנו לג'ינסנג: עשב הטיפוח לעור הנס

אני יודע מה אתה חושב - ג'ינסנג? זה לא שורש? למה שארצה את זה בטיפוח העור שלי? 

הנה העניין - השורש הזה עדיף ליותר מאשר רק ליתרונות הבריאותיים שלו. יותר ויותר מותגי טיפוח כוללים את זה במוצרים שלהם, ולא בכדי. לא תרצו לפספס את מרכיב טיפוח העור הטבעי המדהים הזה. 

קודם כל, בואו נעבור בדיוק על מה זה ג'ינסנג - בעוד שזה מרכיב חדש יחסית בעולם הטיפוח, יש לו היסטוריה ארוכה ועשירה כצמח נס. 

La Prairie Skin Caviar Essence-in-Lotion product image on white background

La Prairie Skin Caviar Essence-in-Lotion | 365 דולר
תמצית רבת עוצמה המספקת את היתרונות של תמצית צמח ג'ינסנג Panax, קוויאר ותמצית זנב סוס לעור.

מהו ג'ינסנג?

ג'ינסנג מתייחס לקבוצה ספציפית של צמחים שגדלים במזרח אסיה ובצפון אמריקה. בניגוד למרכיבי טיפוח אחרים על בסיס צמחי, כל הדברים הטובים נמצאים בשורש - לא בפירות ובעלים.

והנה העניין - גם ג'ינסנג הוא לא סתם שורש רגיל. יש לו היסטוריה ארוכה של שימוש ברפואה העממית של מזרח אסיה, וניתן לצרוך אותו בכמה דרכים שונות כדי לקצור את היתרונות הבריאותיים. יתרונות אלה לכאורה של צריכת ג'ינסנג כוללים שיפור הזיכרון, הגברת אנרגיה והורדת רמת הסוכר בדם - רק כדי להזכיר כמה. יש לו מוניטין רב כטוניק בריאותי כללי, שאחראי לפופולריות המתמשכת שלו כיום. 

זהו צמח שגדל לאט - בהתאם לזן, הזמן הטוב ביותר לקטיף הוא לאחר 4-6 שנים. זה הרבה זמן לחכות לטיפוח העור, אבל זה לגמרי שווה את זה. זה גם אומר שפחות סביר שתמצא אותו בטיפוח העור הרגיל בבית המרקחת - זה מרכיב שקשה יותר להשיג אותו, והוא מופיע בולט במותגי היוקרה הקוריאניים והאירופיים.  

La Prairie White Caviar Eye Extraordinaire Eye Cream product image on white background

La Prairie White Caviar Eye Extraordinaire | 805 דולר
טיפוח העור La Prairie משתמש בתמצית Panax Ginseng כחלק מתערובת הפטנט של Cellular Complex שלהם - וקרם עיניים זה אינו יוצא מן הכלל.

יתרונות טיפוח העור של ג'ינסנג

עכשיו, הסיבה שהוא תופס כמרכיב לטיפוח העור היא כי זה רק כל כך טוב לעור שלך. ג'ינסנג הוא מרכיב לטיפוח העור שאמור להיות בשגרת הטיפוח של כולם מכיוון שהוא פשוט כל כך נהדר ומועיל לכל סוג עור ולכל עניין עור. 

למולקולות הייחודיות לג'ינסנג יש אפילו סיווג משלהן - ג'ינסנוזידים. הם נמצאים אך ורק בצמחי ג'ינסנג והם אחראים לכל היתרונות שיש לצמח הזה. 

אם אתה עדיין על הגדר לגבי ג'ינסנג, לא תרצה אחרי זה!

יכולת נוגדת חמצון חזקה

כידוע מאוד ובכן, נכון לעכשיו, נוגדי חמצון הם שמגנים על העור מפני גורמי לחץ סביבתיים כגון אור אולטרה סגול, זיהום ועשן סיגריות. נוגדי חמצון הם המפתח לעזור לעור שלך להישאר מלחיץ וללא קמטים למשך זמן רב יותר - כדי להיכנס באמת למגרה, הם יעילים להפליא בהפחתת מתח חמצוני[5_01_0][5_01_0] ] מרדיקלים חופשיים על העור שלך, שבדרך כלל יובילו לקמטים מוקדמים ולסימני הזדקנות. 

מפחית את המראה של נזקי שמש

למרות שמניעת נזקי שמש מלכתחילה היא דרך הפעולה האידיאלית, זה לא אומר שמאוחר מדי לעשות משהו בנידון - במיוחד עם ג'ינסנג. מחקר קוריאני משנת 2007 בדק את ההשפעות של ג'ינסנג על היפוך נזקי קרני UVB, ומצא שג'ינסנג קוריאני (הידוע גם בשם Panax Ginseng) היה יעיל להפליא היפוך נזקי שמש גלויים[0_7_5][1_0127_0] ]. 

משפר את הקולגן & עור חברות

כוח על נוסף שיש לג'ינסנג הוא היכולת שלו לעודד ייצור קולגן. לגרום לעור שלנו לייצר יותר קולגן יכול להיות מאתגר, מכיוון שהוא יורד באופן טבעי עם הזמן. עם זאת, ג'ינסנג הוא אחד מאותם מרכיבים פנטסטיים המתמקדים בפיברובלסטים לרמות קולגן גבוהות יותר ופחות קמטים.

היתרון העיקרי הנוסף לייצור קולגן מוגבר הוא עור מוצק יותר - יותר קולגן פירושו שלעור יש יותר מבנה, והוא לא ייפול מהר כמו שהוא היה בדרך כלל!

La Prairie Skin Caviar Luxe Cream product image on white background

La Prairie Skin Caviar Luxe Cream | 690 דולר
קרם עשיר ומזין עמוס בטוב של קוויאר וג'ינסנג לחידוש העור. 

דוהה היפרפיגמנטציה

אחת היכולות המוערכות ביותר של ג'ינסנג היא ההשפעה שלו על המלנין - הוא מחולל פלאים בכל הנוגע להחלמת גוון העור. מרכיבים כמו זה נוטים להיות מוזכרים למעכבי מלנין - זה אומר שהם מכוונים ספציפית למלנוציטים שלנו בתאים, שאחראים על יצירת המלנין שלנו. 

משמעות הדבר היא שזה נהדר עבור הסדרת עודף ייצור מלנין בעור. זכרו, המלנין הוא הפיגמנט שנותן לעור, לעיניים ולשיער שלנו את הצבע שלו. לפעמים, העור שלנו מייצר יותר מדי ממנו בצורה לא אחידה מדי, וכתוצאה מכך כתמי עור לא אחידים וכתמים כהים בולטים, כמו אלה שהיית מקבל לאחר התפרצות.

על ידי עיכוב ייצור עודף של מלנין, ג'ינסנג יכול לעזור לעור להישאר בגוון אחיד וללא רבב.

מפחית דלקת

אלה חדשות טובות לכל מי שיש לו עור נוטה לגירוי ואדמומיות - בדיוק כמו centella, ג'ינסנג הוא נוגד דלקת טבעי יוצא דופן ומפחית את יכולת העור. אוֹדֶם. 

עם זאת, יתרונות אנטי דלקתיים עושים הרבה יותר מסתם הרגעת עור עצבני - אותן יכולות אנטי דלקתיות עשויות לעזור להרגיע עור אדום ומודלק מפצעונים, להקל על כל אי נוחות שפצעונים יכולים לגרום על העור ועלול להפחית את הסבירות של סימנים פוסט דלקתיים.

הנה השורה התחתונה - ג'ינסנג הוא מרכיב מדהים לטיפוח העור, ויש לו יתרונות לכל סוג עור ודאגה. אם אתה עדיין עובד על יצירת שגרת טיפוח, נסה את חידון הטיפוח שלנו! זה יעניק לך שגרה מותאמת לחלוטין המבוססת על סוג העור שלך ומטרות העור שלך. נסה את זה ותחבר את ענייני היופי שלך!

Beauty Affairs Skincare Quiz call to action image

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום