ההבדל היוקרתי: תיקון לילה מתקדם של אסתי לאודר

אחד ממותגי היוקרה היחידים שמבינים לעומק את הקשר בין שינה וטיפוח העור הוא אסתי לאודר עם קו טיפוח העור האייקוני Advanced Night Repair. לקו הטיפוח הזה של אסתי לאודר יש קהל קהל נאמן ברחבי העולם - ולא בכדי. הנה איך אסתי לאודר יוצרת את ההבדל היוקרתי עבור העור שלך בזמן שאתה ישן!

Estee lauder advanced night repair serum product image on white backgroundאסתי לאודר Advanced Night Repair Eye Serum | $105
סרום חודר מהיר הנלחם בסימני ההזדקנות המרכזיים באזור העיניים.

תיקון לילה מתקדם: קלאסיקה של קאלט

תיקון לילה מתקדם (או ANR למעריצים) יש היסטוריה ארוכה יותר ממה שאתה חושב - הגרסה הראשונה שלו שוחררה למעשה ב-1982! אז, זה נקרא רק Night Repair - וזה היה המוצר הראשון שפותח כדי לעבוד לצד תהליך החלמה של העור בן לילה למען תהליך טיפוח העור יעיל עוד יותר. 

מדוע זה היה כל כך פורץ דרך?

ובכן, לעתים קרובות מזלזלים בחשיבות השינה והמחזור הצירקדי כשמדובר בטיפוח העור, אבל הם קשורים זה בזה. בלילה, העור שלך עובר תהליכי חידוש מכריעים; הוא מתקן את עצמו מהלחצים של הימים כמו חשיפה לזיהום, חשיפה לאור UV ועוד. 

הוא גם נוטה להיות יבש יותר בן לילה וזקוק ליותר לחות כדי לוודא שאתה מתעורר עם עור זוהר למחרת בבוקר! שימוש במרכיבי טיפוח התומכים בכך עשוי לסייע במניעת סימני הזדקנות מוקדמים על ידי חיזוק תהליך ההתחדשות הטבעי של העור.

בזמנו, לא היה טיפוח עור שהתייחס לצרכים השונים של העור שלך בלילה. כשהושק לראשונה, ליין ה-Night Repair המקורי היה סרום שהכיל רק חומצה היאלורונית[_0127_0_1]2_3][s_0_0_5_3][5_5_7; עם זאת, לא מותג לנוח על זרי הדפנה, ל-ANR היו מספר ניסוחים מחדש מאז השחרור הראשון.

חידוש וניסוח מתמיד זה מבטיחים שקו טיפוח העור הזה נוצר תמיד עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר לטיפוח העור, ומוודא שהעור שלך הוא תמיד מקבל את המיטב מהטוב ביותר. 

אחרי הכל, יש סיבה טובה מדוע בקבוק אחד של Estée Lauder Advanced Night Repair נמכר כל עשר דקות - נוסחת ההייטק שלו מדברת בעד עצמה! אחרי הכל, הוא זכה ב-100 פרסים ברחבי העולם.

estee lauder advanced night repair eye concentrate matrix product image on white backgroundאסתי לאודר מתקדם לילה תיקון עיניים מטריקס | $120
 מחליק, מרפד ומחזק את אזור העיניים העדין עם טכנולוגיית 360° Matrix.

מה כולל תיקון לילה מתקדם?

סרום ה-ANR של היום עבר כברת דרך מהגרסה המקורית לחידוש הלחות חומצה היאלורונית[5_012] גירסת serum. למרות שזה עדיין מרכיב מכריע בפורמולה ומשמש להגברת הלחות, זה לא המרכיב הפנטסטי היחיד בסרום הזה. 

העדכון הראשון לנוסחת ה-Advanced Night Repair היה בשנת 1991, כאשר נוספו נוגדי חמצון לנוגדי חמצון לפורמולה מגינה. נוגדי החמצון הללו הצליחו להגן על העור לא רק בן לילה, אלא בשעות היום כדי להגן על העור מפני מתח חמצוני הגורם לקמטים. 

כן, למרות שמו והדגש על האופן שבו הסרום הזה מחזק את העור בלילה, ניתן להשתמש בו גם בשעות היום כדי להבטיח שהעור שלך מקבל את היתרונות של טיפוח העור המדהים הזה מסביב לשעון!

לאחר שנוסחה מחדש ב-2009, 2013, ולאחרונה ב-2020, הנוסחה הנוכחית מתגאה ביכולת לטפל בבעיות העור האלה:

  • סימני הזדקנות מרובים
  • מניעת גיל גלויה
  • אובדן מוצקות, טון
  • קווים וקמטים
  • יובש, התייבשות
  • קהות, אובדן זוהר
  • גוון עור לא אחיד

ולסתכל על הנוסחה של ANR, כולל סרום העיניים כגון Estée Lauder Advanced Night Repair Eye Concentrate Matrix ו- Estée Lauder Advanced Night Repair Eye Serum, זה נשמע נכון.

מרכיב כוכב אחד בקו ANR הוא Bifida Ferment Lysate - כוכב על טיפוח עור מותסס. מרכיבי טיפוח מותססים הם בעלי היכולת הייחודית להועיל כמעט לכל היבטי העור, החל משיפור סימני הלחות והדחה של ההזדקנות. 

מרכיב נוסף של כוכבי על בלעדי לקו ה-ANR של אסתי לאודר הוא Chronolux™ Power Signal Technology, קומפלקס פפטיד[_0127_0]12_5][משפר את יכולתו ומתקן את העור שלו חידוש העור וייצור קולגן. 

אין ספק שקו אסתי לאודר Advanced Night Repair הוא קו טיפוח עור בעל ביצועים גבוהים שיעשה את ההבדל היוקרתי לעור שלך - אז למה את מחכה? עשה סדר בענייני היופי שלך עם אסתי לאודר היום.

אם אתה צריך קצת עזרה בסדר קצת את ענייני היופי שלך, חידון טיפוח העור שלנו עשוי לעזור! תקבלו ניתוח מפורט של סוג העור, בתוספת שגרת טיפוח מותאמת עם רק מיטב טיפוח העור היוקרתי הטוב ביותר.

Beauty Affairs Skin Quiz

מוצרים מומלצים:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום