101 יופי: מה סדר העור הנכון?

האם ידעת שהסדר שאתה מיישם את העור שלך עושה את ההבדל בדיוק כמו שאתה משתמש? אתה יכול להיות (לא יודע!) חבלה עצמית בעור שלך רק על ידי שימוש בסקאלה שלך בסדר הלא נכון. לא לדאוג, אנחנו כאן כדי לעזור.

ואין צורך להתפצל אם אתם חושבים שאתם עשויים להשתמש בגולכם שלכם בסדר הלא נכון-לפעמים, אפילו מותגים לא בהכרח אומרים לכם את הדבר הנכון כשזה מגיע לטיפוח העור. הנה המדריך שלנו לסדר הנכון של עור-בואו נתחיל!

SK-II Facial Treatment Cleansing Oil product image on white backgroundSK-II טיפול פנים שמן לניקוי | $105
הצעד הראשון בכל ערב שגרת טיפוח צריך להיות איפור הסרת-משהו זה ניקוי שמן עושה מאמץ.

מה הסדר הנכון של טיפוח?

אחד הסודות הגדולים ביותר לדעת איך לשכבת העור כמו מקצוען הוא קו מנחה של הדקים ביותר לעבות. יש כמה יוצאים מן הכלל (למשל, תרופות צריכה להיות מיושמות על ידי ניקוי עור יבש-לפי הוראות gp או derm שלך).

בהתחלה, הרשימה הולכת להיראות ענקית-אבל אנחנו לא אומרים שאלה הכל הצעדים שאתה צריך לשגרת טיפוח! זה רק כאן כדי להדגים איזה סדר הכל נכנס. חשבו על זה כקו מנחה עבור הזמנת המוצר הנכון!

Order of Skincare Cheat Sheet

לדוגמה, בהתבסס על הסדר הזה, למשל, שגרה בוקר יהיה נקי, צליל, סרום, קרם לחות איך כל אלה נמצאים באותו סדר ברשימה שלעיל?

או, בואו נסתכל על שגרת זמן הלילה. זה היה ללכת הסרת איפור, לנקות, הטון, סרום, טיפול עיניים , קרם לחות. גיליון לרמות זה מנקה כל בלבול לגבי מה צריך לבוא קודם בשגרה שלך!

הדרך הטובה ביותר להשתמש גיליון לרמות זה היא לקבל את כל skincare יחד ולהסתכל על מה שיש לך-לשים את כולם כדי לקחת תמונה אז יש לך את המוצר skincare הנכון על מנת להתייחס.

Sisley grapefruit toning lotion product image on white backgroundתחליב גוון אשכוליות סיסלי | 130 דולר
טונר מסייע לאזן מחדש את ה-ph של העור, לטאטא את כל העקבות האחרונות של זיהומים לפני המעבר לשלב העור הבא.

למה הכי רזה לעבה את הזמנת המוצר?

קו ההנחיה הדקה הדק ביותר לוודא כי אתה לא מונע בטעות העור שלך לעבוד כראוי-זה חשוב ביותר כאשר אתה מחשיב את ההבדל בנוסחאות, קרם לחות בהשוואה לסרום. הנה למה!

רוב מי קרם לחות, במיוחד אלה שניסחו בשמנים, יוצרים מחסום המסייע לנעול לחות לעור בעת שימוש. בעוד זה מה שנותן לחות רוב היתרונות הפנטסטיים שלהם, זה גם אומר כי לא הרבה שאתה להחיל על החלק העליון הולך להגיע העור שלך!

לדוגמה, אם אתה מנסה ליישם תמצית -מוצר דק, המבוסס על מים-על קרם לחות, כי הוא הולך למנוע את המהות של להגיע לעור שלך בקלות.

קו ההנחיה הדק ביותר כדי להיות בטוח שאתה מקבל את כל טונרים על בסיס מים, תמציות וסרום על העור שלך לפני לנעול אותם עם קרם לחות האהוב עליך-וכי אתה לא נועל אותם החוצה במקום זאת עם סדר השגרתיות שגויות.

Lancome Hydra Zen moisturising cream gel product image on white backgroundLancôme hra זן אנטי לחץ לחות קרם לחות | $92
ג 'ל קרם לחות זה ג' ל לחות, כל הטוב של skincare כי אתה מיושם לפני זה על עור מדהים, ללא רבב.

החלת לטיפוח העור באופן שגוי הוא בדרך כלל את מספר אחד סיבה שאנשים חושבים לטיפוח העור לא עבודה-כך כפול לבדוק שלך שגרה סדר אם אתה מרגיש כמו כי סרום חדש שקיבלת הוא לא עושה את הבדל!

חריגים להנחיות

עם זאת, יש פחית למעט הקו המנחה-וזה יוצא מן הכלל הוא רטינול . מדהים כמו זה, retinol יש אפקט לוואי ידוע של גירוי ועור יבש, במיוחד שבועות ראשונים שימוש. אחת הדרכים למזער את הגירוי הזה ככל האפשר הוא ליישם אותו לאחר עובש-טכניקה שנקראת חציצה .

עכשיו כשביססנו את מה הסדר הנכון לשכבת העור שלך, מה לגבי כמה פעמים להשתמש בו?

Eve Lom rescue mask product image on white backgroundמסכת הצלה חוה לום | 114 דולר
שילוב זה מסיכת חימר ומלווה מ-evlom מושלם עבור פעם בשבוע לאסוף אותי.

באיזו תדירות להשתמש בהם מוצרי טיפוח העור

זה יכול להיות מסובך לדעת כמה פעמים להשתמש במוצרי טיפוח-הוראות שמגיעים עם עור לא תמיד לקחת בחשבון את הצרכים של העור האישי שלך. לדוגמה, מסכת פלסטלינה עבור העור שמנוני עשוי להציע כי זה צריך לשמש שלוש פעמים בשבוע-אבל אם יש לך שמנוני ו עור רגיש, זה יהיה אי-go.

לדעת מתי להשתמש skincare לכל יום, ולדעת כאשר פעם בשבוע השימוש הוא טוב יותר. ניתן לחלק את העור לשתי קטגוריות: skincare לשימוש יומיומי, וכאלה שניתן להשתמש סביב פעם בשבוע-כך שלא עושים שגרה ארבע עשרה צעדים כל יום!

איזה עור אני יכול להשתמש בכל יום?

כאשר אתה לפרק אותו מיד, מטרות טיפוח העור היומי הן בעיקר כדי לטהר, לחות ולהגן על העור מפני השמש. אלה הם שלושת הדברים שיעזרו לכם להגיע למטרות העור שלכם מהר יותר (אנחנו בטוחים בזה!) ואלה לטיפוח העור צעדים לספק דרכים שונות כדי להגיע לשם.

צעדי skincare אידיאליים לכל יום הם:

  1. הסרת איפור (ערב בלבד)
  2. ניקוי
  3. טונר
  4. תמצית
  5. ערפל פנים
  6. טיפול עיניים
  7. סרום
  8. קרם לחות
  9. שמן פנים
  10. Spf (בבוקר בלבד)

ושוב-זה לא שאתה צריך הכל של צעדים אלה לשגרה שלך. הרשימה הזו רק מוודא שגם אם אתה משתמש רק בשלושה מוצרים (עדיף להיות ניקוי , קרם לחות, דרך אגב) אתה יודע באיזה סדר להשתמש בהם.

Declare probiotic skin solution firming anti-wrinkle serum product image on white backgroundתמיסת עור פרו-ביוטי מיצוק נגד קמטים | $159
סרום פרוביוטי זה מושלם לשימוש יומיומי, ובכך מגביר את מחסום הלחות הטבעית של העור ונלחמת סימני הזדקנות.

מה עם השאר?

פעם בשבוע הוא הימור בטוח-בהתאם לעור שלך, אתה עלול למצוא את עצמך באמצעות אלה לעתים קרובות יותר מפעם בשבוע או אפילו פחות. העור של כולם מעט שונה! עם זאת, פעם בשבוע היא נקודת התחלה מצוינת עבור כל סוגי העור-במיוחד עם מוצרים כגון קלופים כימיים ביתיים , מסכות חימר, או exfolants.

מוצרי טיפוח העור כי הם נהדרים כמו פינוק שבועי הם:

  1. לשטוף מסכה
  2. אקליטור
  3. מסיכת גיליון
  4. מסכת שינה

la prairie cellular mineral exfoliator product image on white background פילינג פנים מינרלי של La Prairie Cellular | 215 דולר
אפילו בשימוש רק פעם בשבוע, זה crub פנים עדין יכול לעזור להגביר את הזוהר ואת החלקות של העור שלך.

דבר נוסף שחשוב כמה פעמים להשתמש במוצרי טיפוח הם החומרים הפעילים, המכונה "actives". כשאנשים אומרים שפעילים, הם בדרך כלל מתייחסים למרכיבים כמו רטינול, ויטמין C, bahas, ו-pחס. מרכיבים פעילים באים עם סט חוקים משלהם לכמה פעמים ומתי ניתן להשתמש בהם-וזה יהיה הנושא של הפוסט הבא בבלוג שלנו!

מחפש דרך מהירה ליצור שגרת טיפוח (בסדר הנכון) זה פשוט מושלם לעור שלך? נסו את בחידון העור-זה תיצור שגרה המותאמת לסוג העור שלכם ותעזור לכם להכיר את העור שלכם קצת יותר טוב.

Beauty Affairs Skin Quiz

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום