המדריך שלנו לגליצרין בטיפוח העור

רכיב זה אינו בדרך כלל אחד שאנשים רבים חושבים עליו, אבל יש לו הרבה מאותם יתרונות כמו רבים מהמרכיבים האהובים עלינו - כלומר, חומצה היאלורונית[5_31] ] וחומצה פוליגלוטמית. גליצרין הוא מרכיב עיקרי לטיפוח העור שנמצא בהרבה מהמוצרים האהובים עלינו במשך עשרות שנים - הנה הסיבה.

מה זה גליצרין?

אולי אתה תוהה, מה זה גליצרין, בדיוק? גליצרין הוא סוג של אלכוהול סוכר - עכשיו, זה שונה מאלכוהול דנטורטי, שעלול לייבש את העור. אבל זה נושא ליום אחר! זה נקרא לפעמים גם 'גליצרין' או 'גליצרול' - אלה רק שמות שונים לאותה מולקולה בדיוק. 

גליצרין מופק לרוב ממקורות צמחיים כמו קני סוכר וסויה. זהו מרכיב קלאסי לטיפוח העור - רוב הסיכויים שכמעט כל מוצר בטיפוח העור שלך מכיל גליצרין!

אולי אתה תוהה, איך זה? מה עושה את המרכיב הזה כל כך טוב שהוא נמצא כמעט בכל מוצר טיפוח? ובכן, זה מתחיל בהבנה מהו סוג המרכיב גליצרין. גליצרין נכלל במשפחת מרכיבי טיפוח העור חומרי לחות של מרכיבי טיפוח העור - כלומר, הוא מסוגל לשאוב מים לתוך העור, להעניק לחות שמנמנה. 

מחקר משנת 2016 אפילו מצא שגליצרין הוא "חומר הלחות היעיל ביותרחומר הלחות היעיל ביותר[_0127_0_5_0]" - אפילו יותר יעיל מזה [_2] מ-[_2] ממנו [_2] חומצה היאלורונית, אוריאה ו-AHA למשיכת מים לתוך העור! אז אין זה פלא מדוע גליצרין הוא מרכיב לטיפוח העור שנמצא כמעט בכל דבר - הוא עובד נהדר עבור כל סוג עור בודד כדי להגביר את הלחות לעור בריא וזוהר.  

Dr Irena Eris Authority Beauty Flash Mask product image on white backgroundמסכת מבזק יופי של ד"ר אירנה אריס רשות | $299
מסכה זו מבית ד"ר אירנה אריס משפרת באופן מיידי את הלחות עם שילוב של גליצרין ומרכיבי טיפוח מזינים אחרים. 

יתרונות הגליצרין לעור

אז איך גליצרין מועיל לעור, בדיוק? כחומר לחות, יש לו תפקיד מכריע בבריאות העור. זה יכול להשפיע ישירות על תפקוד העור (ומעטפת החומצה) שלך - הנה כל היתרונות של גליצרין לעור. 

1. שיפור לחות העור

כחומר לחות, אין זה מפתיע שלגליצרין יש יתרון מוכח של שיפור הלחות העור. זה נשמע פשוט, אבל בעלות עור לחות הוא הבסיס לכל שגרת טיפוח טובה.

למה? ובכן, אתה מכיר את הזוהר והזוהר הטבעיים שרוב האנשים רודפים אחרי העור שלהם? היכולת להשיג זאת היא שילוב של פילינג טוב ולחות נכונה, מה שיוצר משטח עור חלק ויוצר מראה עור חלק ויוצר מראה אור זוהר, פשוטו כמשמעו. , עור קורן. 

גליצרין עובד היטב עם חומרי לחות ומרכיבים אחרים - מחקר מצא שתמיסה של 5% גליצרין בלבד בשילוב עם חומצה היאלורונית ו-Centella Asiatica[5_01_2][5_01_2] תמצית[5_01_2] מסוגל לשפר את הלחות ולמנוע איבוד מים טרנס-אפידרמי (המכונה TEWL), שזו הדרך המדעית שלנו להרחיק את העור מהעור המדעי. 

Lancome Absolue Yeux eye cream product image on white backgroundקרם עיניים של Lancôme Absolue Yeux Premium Bx | 215 דולר
הגבר את הלחות והזוהר מתחת לעיניים עם קרם העיניים החזק הזה מבית Lancôme.

2. פונקציית מחסום עור מוגברת

סיבה נוספת לכך שיש גליצרין בטיפוח העור היא היכולת שלו לשפר את תפקוד מחסום העור[_0127_5]. עד עכשיו, כולנו יודעים עד כמה המחסום הזה הוא קריטי לשמירה על בריאות העור שלנו - הוא שומר את מה שאנחנו צריכים בפנים (בעיקר מים) ומרחיק חומרים מגרים מבחוץ, כמו חלקיקי זיהום וחיידקים הגורמים לאקנה.  

על ידי הגברת הלחות, גליצרין מסוגל להבטיח שמחסום העור שלך מתפקד כפי שהוא צריך - שומר על מראה העור שלך ומרגיש מדהים! הדחיפה הזו למחסום העור עובדת גם יד ביד עם יכולתו של גליצרין לזרז את ריפוי העור, ומבטיחה שהעור שלך יתאושש בחזרה מכל גירוי מקרי או התפרצויות מהר יותר מאשר בלעדיו. 

Shiseido Ultimune Power Infusing Serum Concentrate product image on white backgroundShiseido Ultimune Power Infusing Serum Concentrate | 136 דולר
מושלם לכל סוגי העור, סרום זה מבית Shiseido תומך במחסום עור בריא עם שילוב של גליצרין ובטא גלוקן.

3. משפר את גמישות העור 

המוצר הזה מוקפץ הרבה (משחק מילים), אבל מה זה אומר בכלל גמישות העור? גמישות מתייחסת ליכולת של העור שלך למתוח ולקפוץ והיא נקבעת על ידי שני דברים: כמה קולגן יש לך בעור שלך, וכמה הוא לחות. מחקרים מצאו שגליצרין משפר את גמישות העור על ידי משיכת מים לעור לעור קפיץ ולחות. 

זה מה שהופך את חומרי הלחות ליעילים כל כך בשיפור זמני של המראה של קווים עדינים וקמטים - הלחות המשופרת ממלאת את הקמטים העדינים האלה לעור חלק וקופצני יותר.

Guerlain Orchidee Imperiale essence-in-lotion product image on white backgroundGuerlain Orchidée Impériale Essence-in-Lotion | 187 דולר
החל את העור לשאר שגרת הטיפוח שלך עם התמצית המועשרת בגליצרין מבית Guerlain. 

עכשיו כשאתה יודע את כל היתרונות של מרכיב טיפוח העור הקלאסי הזה, האם תבדוק שוב שבטיפוח העור שלך יש גליצרין? 

אם אתה עדיין מחפש את שגרת הטיפוח המושלמת לסוג העור שלך, נסה את חידון העור שלנו. 

Beauty Affairs Skin Quiz

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום