הבדל היוקרה: דיור יוקרה

כשזה מגיע ליוקרה, כריסטיאן דיור הוא אחד המותגים הגדולים שעולים לראש. מיצירת פריטי יוקרה איקוניים כמו תיק ליידי דיור ועד בשמים המוכרים בעולם, דיור הוא מותג עם מעמד יוקרתי - ובצדק. היוקרה הזו מתפרסמת גם כשמדובר ב-קוסמטיקה של Dior - הנה מה שנותן לדיור יוקרה את ההבדל היוקרתי. 

יצירת הרוז דה גרנוויל

Dior's Normandy house with roses in the foreground

קרדיט: DiorSkincare/Instagram

קו Dior Prestige מתהדר במרכיב שאין לאף מותג אחר של מרכיבי טיפוח - Rose de Granville. אני יודע מה אתה חושב - מה עושה את זה שונה מכל תמצית ורדים אחרת בחוץ? ובכן, הנה בדיוק מה שגורם למרכיב טיפוח העור הזה שמקורו בורד להתעלות מעל השאר. 

הכל מתחיל בשנת 1999 כאשר כריסטיאן דיור עצמו הבחין בסוג ייחודי של ורד בר שגדל בביתו בנורמנדי, צרפת. מזן הוורדים הזה בדיוק יפותח ה-Rose de Granville.

רק בשנה שלאחר מכן, 2000, מדעני טיפוח העור של דיור קיבלו רמז ל"דלקת['_0127_5_0]הרעיון הקבוע של העור a_7_5_7,1 דלקת הייתה אחד המאיצים העיקריים של הזדקנות העור. בחיפוש אחר מרכיב שיכול להפחית את הדלקת (ובכך להפחית את סימני ההזדקנות), פנו מדענים לשושנת הבר שדיור הבחין בו בגינתו. 

זה לקח שנים של פיתוח, אבל המאמצים המשולבים של המדענים המובילים והגננות המומחים של דיור הביאו לרוז דה גרנוויל - שנוצר רשמית בשנת 2005, זהו זן ייחודי של ורדים רק[5_7_5_0][5_01_0] ] מופיע בשורה של Dior Prestige. 

Dior Prestige Le Concentré Yeux Eye Cream product image on white background

Dior Prestige The Eye Concentrate | $258
קרם עיניים שנוסח כדי לספק את המיקרו-נוטריינטים המדויקים לחיזוק וחידוש אזור מתחת לעיניים.

הקשר בין רוז דה גרנוויל כמרכיב רב עוצמה נגד דלקות הלך וגדל רק בשנת 2010, מחקרים שבוצעו על ידי מדענים של דיור אישרו שתמציות מחלקים שונים של הצמח היו יעילות נגד דלקות בעור. 

רוז דה גרנוויל עמוס במולקולות ומיקרו-נוטריינטים שבדרך כלל לא נמצאים כולם בסוג אחד של ורדים - מחקרים שלאחר מכן מאשרים ש"יותר מ-127 זיהויים[127_5_0 " נמצאים ב-Rose de Granville, מה שמאשר את העוצמה הטבעית שלו נגד דלקות. מכיוון שדיור מנצל את כל חלקי הצמח - פרח, ניצן, עלה וגבעול - כל אחד מאלה נבדק.

למרות שאנו רואים בעיקר מי ורדים (מופקים מעלי כותרת) ושושנים (פרי צמח הוורדים) בשימוש בטיפוח העור, רק השימוש בשני החלקים הללו משאיר הרבה מאוד טוב. ב-Dior, מדענים יצרו טיפוח עור המשתמש בכל חלקי ה-Rose de Granville - מה שהופך את טיפוח העור באופן כללי לחזק יותר ממה שהוא בדרך כלל. 

"שילוב של תמציות מכל חלקי הצמח השונים (במקרה זה, הפרח והשושנה), שלכל אחד מהם יש ביו-אקטיביות שונה מאוד אך משלימה, יכול אם כן ליצור טיפול מתקדם בטיפוח העור", לפי [_0127_5_1 ]ג'וסלין פרנצ'י, רכזת מדעית למדעי Dior.

Dior Prestige Le Nectar Serum product image on white background

סרום Dior Prestige Le Nectar | $520
סרום עשיר המספק את כל היתרונות המייפים של רוז דה גרנוויל לעור לזוהר שופע.

בנוסף לכל מרכיבי ההזנה של העור שזוהו מחלקים שונים של הצמח, בשנת 2020 התגלתה עוד תגלית על רוז דה גרנוויל. ללהל שלו זוהה יתרונות ייחודיים ומחייה לעור - כך שאין ספק שנראה גם את המרכיב הזה מתווסף לקו Dior Prestige. 

נמצאים כרגע 4,000 שיחי רוז דה גרנוויל שמהם נוצרים חומרי טיפוח יוקרתיים של ורדים וצמחים יוקרתיים עד 15 טונות של צמח ועד שנה. קַו. כדי להבטיח את שלמות מרכיבי הטיפוח, מגדלים את הוורדים בשיטות אורגניות; בהימנעות מחומרי הדברה מסורתיים, פרת משה רבנו משמשת להורדת אוכלוסיית המזיקים ולהבטיח שהורדים בריאים ונקיים ממזהמים. 

מיצוי מרכיבים בפטנט

A Pink Rose de Granville blooming in sunlight

קרדיט: DiorSkincare/Instagram

וזה לא הכל - דיור גם פיתחה שיטות מיצוי ייחודיות כדי לשמר את השלמות הביו-אקטיבית של תמציות הוורדים שלהם, מה שמבטיח שכל טיפה שנוספה לטיפוח העור תהיה חזקה כמו שהיא צריכה להיות. שיטות המיצוי הללו מושמות כעת כפטנט בשל יכולתן לחלץ 22 מיקרו-נוטריינטים המזינים לעור[_0127_5_0 ], כולל ויטמין 6, 3 ו-B, כולל ויטמין 6, 3 ו-B סידן, ברזל ואבץ - וזה אפילו לא כולם!

האם אתה יכול להגיד את אותו הדבר לגבי כל מותג אחר? אני לא חושב כך. 

השיטה הראשונה נקראת קריו-חילוץ; או במילים אחרות, שימוש בטמפרטורות נמוכות מאוד כדי לשדל להוציא מולקולות מועילות לעור, על בסיס מים, מתוך חלקי הוורדים. טמפרטורות נמוכות יותר מבטיחות שאף מרכיבים לא ייפגעו מהחום!

Dior Prestige La Crème Texture Essentielle product image on white background
Dior Prestige Essential Texture Cream | $495
לחות קלת משקל, אך עמידה לאורך זמן, הכל ארוז במרקם קרם חלק ומשיי, מחוזק עם תמציות רוז דה גרנוויל.

שיטה נוספת, המתמקדת בהפקת מולקולות על בסיס שמן מהצמח, נקראת אנפלוראז' דינמית. אני יודע, זה מלא פה! שיטה זו כוללת טבילה של פיסות הוורד בשמן וזריקתו באמצעות אולטרסאונד ומיקרוגל, תוך הוצאת כל הטוב לצורה שניתן להשתמש בה במוצרי טיפוח. 

ההתמסרות של דיור לא רק למצוא מרכיב חזק וייחודי לטיפוח העור, אלא להרחיק לכת וליצור אחד מראה את המסירות של המותג ליופי - עכשיו כשאתה יודע מה עושה את ההבדל היוקרתי של דיור, האם אתה קונה את Prestige בקרוב? 

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום