כלי טיפוח 101: שפר את שגרת טיפוח העור שלך עם מוצרים אלה

האם דיברנו על החשיבות של כלי טיפוח? כן אולי נראים כמו הרבה כסף, אבל בהשוואה לטיפולי ספא אתה מקבל תמורה נהדרת לכסף ותוצאות מרשימות.

התכוננו להיפרד מזמני המתנה ארוכים כשאתם מנסים להיכנס ליום ספא ושלום לכלי טיפוח מקצועיים שתוכלו להשתמש בהם בכל עת בבית.

הנה הרשימה שלנו של כלי הטיפוח הטובים ביותר בבית, היתרונות שלהם ומדוע כדאי שתכניס אותם לשגרת היופי שלך בהקדם האפשרי.

 skincare tools

 

האם אני באמת צריך כלים לטיפוח העור?

תשובה מהירה: כלי טיפוח מחזקים את משחק הטיפוח.

אבל אני יודע שאתה תוהה "האם אני באמת צריך להוציא $300 על מברשת לניקוי פנים?"

אנחנו שומעים אותך - הוצאת מאות דולרים עבור מוצר יופי שמבטיח עור זוהר לא נראית כבחירה מעשית. עם זאת, כלי טיפוח הופכים עור מוכן ל-IG לקל להשגה אפילו מהבית. מברשת ניקוי יכולה לשפר את שגרת הניקוי המסורתית שלך על ידי העמקה כדי להסיר לכלוך וזוהמה עקשניים, בעוד כלי פילינג יכול לחדש את העור באופן שבו פילינג רגיל לא יכול.

כלי טיפוח הם השקעה שתשנה את העור שלך בדרכים מהירות ויעילות. אורך החיים שלהם גם הופך אותם להשקעה נבונה במיוחד אם אתה רוצה לחסוך בכסף טיפולי ספא בטווח הארוך!

הנה כמה כלי טיפוח שמוכיחים שהם שווים את זה.

 

כלי טיפוח לניקוי

לא כל הלכלוך והלכלוך נראים בעין. כלי טיפוח אלה עושים את העבודה המלוכלכת כדי שתוכלו לטלטל פנים נקיות חורקות! מברשות הפנים הללו מנערות את הלכלוך, השמן והלכלוך שעלולים לסתום את הנקבוביות.

fore-luna-3 
מברשת הניקוי הזו עוסקת בניקוי עמוק של העור שלך כדי להיפטר מלכלוך, שמן ושאריות איפור שהתיישבו על הנקבוביות. המאפיינים המפעימים של FOREO Luna 3 לא רק מסירים את הדברים הנוראים מהפנים שלך - הם עוזרים לשמור על מראה עור מוצק ורענן.
FOREO Luna 3 מגיע ב-3 סוגים - אחד לכל סוג עור (רגיל, שילוב, ו-רגיש).

 

כלים לטיפוח העור לחידוש העור

הסוד לעור זוהר וצעיר הוא פילינג. ככל שתניעו את העור להתחדש, כך תצטרכו להתמודד עם עור יבש ומשעמם פחות. עם זאת, קרצוף טיפוסי לטיפוח העור לא תמיד יכול לעשות את העבודה. להלן מספר כלי טיפוח לפילינג שיכולים להכפיל את ההשפעות של התחדשות העור. 

 

פועל לשיפור יכולת העור לספוג מוצרי טיפוח ומבוסס על טכניקות דיקור קוסמטיות המסייעות למחזור הדם, פעילות שרירי הפנים ותהליך התחדשות התאים הטבעי של העור.
 derma roller
זהו גלגלת הדרמה המועדפת על הקהל מבית Lonvitalite שמגיעה עם תכונה ניתנת להחלפה המאפשרת לך להשתמש בראשי מחטים או ברולר קרח. רולר דרמה יעיל המצויד לשימוש מתמשך כדי להגביר את ייצור הקולגן אלסטין ולהעניק לעור שלך את הזוהר האולטימטיבי הזה. 
למידע נוסף על היתרונות של דרמה רולר כאן. 

 

כלים לטיפוח לעיניים

העור העדין על הפנים שלנו צריך TLC כמו כל אזור אחר. עם זאת, בניגוד לכתמים אחרים בפנים, העור העדין סביב העיניים דורש טיפול מיוחד. כאשר אינו מטופל, אזור העיניים יכול להפגין חששות בעור כמו הזדקנות וקמטוטים. כלי עור לעור רגיש מיועדים להעניק לעור רגיש את הטיפול המיוחד לו הוא זקוק.

 

eye massager 
משתמש בטכנולוגיית T-Sonic™ לסירוגין כדי להפחית את הסימנים הנראים של רגלי עורב, עיגולים שחורים ושקיות מתחת לעיניים. מציע עיסויים עדינים סביב אזור העיניים להחלקת קווים וקמטוטים. עוזר לגרום לעיניים להיראות צעירות ומוארות יותר.

 

כלים לטיפוח עור לאקנה

אם אתה מרגיש ששגרת האקנה שלך זקוקה לשדרוג קטן, שקול להשקיע בכלי טיפוח לאקנה. שרביטים לאקנה הם מעבר לניקוי העור - הם מכוונים ללא הפוגה לאקנה ממקורו כדי למנוע זיהום והצטלקות באמצעות טיפול באור כחול.

 

acne tool for skincare
טיפול מהיר ויעיל המעניק טיפול בספא עד הבית. הורג חיידקים הגורמים לאקנה מהמקור.  כולל עוצמה כפולה של אור LED כחול ממוקד לייזר ופעימות T-Sonic™ כדי לפוצץ פגמים.

 

כלים לטיפול עצמי

בריאות העור שלך תלויה מאוד בהזנה שאתה נותן לו. טעינה של קרמי לחות ומסכות היא טובה, אבל עם הכלים הנכונים לטיפוח העור, אתה יכול לפנק את העור שלך בסשן מזין במיוחד בכל עת ביום ללא תג המחיר. הנה הפייבוריט שלנו.

 

face relaxing tool
מעניק לך את היתרונות של מסכת פנים למשך 90 שניות בלבד. מרענן את העור ללא מאמץ על ידי חיזוק המרכיבים של מסכות וחומרי לחות. בטוח ויעיל לכל סוגי העור.

 

מגלילים שיכולים להפוך את הקווים לפחות נראים לעין, ועד מברשות שיכולות לשחרר נקבוביות של לכלוך, אתה יכול בקלות לסמן עור זוהר לרשימת החובה שלך. עם כלי טיפוח אלה, אתה יכול להשיג עור זוהר צעיר מהבית בכל עת!

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום