איך לקבל זוהר מלכותי: 5 היתרונות של ג 'לי מלכותי

רובנו כבר יודעים מותק הוא מרכיב טיפוח טיפוח העור, הוא עוזר לחות, פריצות ברורות, ולהפוך את סימני ההזדקנות. אבל ידעת שהדבורים מייצרות מרכיב אחד יותר מדהים?

זה נקרא ג 'לי מלכותי -וכן, זה טוב כמו שזה נשמע. הירשם לי לכל דבר לעשות עם תמלוגים!

מהם היתרונות של ג 'לי מלכותי?

Bee harvesting nectar from lavender blossom

כמו מותק ג 'לי מלכותי נוצר על ידי דבורים. עם זאת, יש לו מטרה ספציפית לכוורת-זה מקור מזון בלעדי עבור המלכה הדבורה. לכן זה נקרא מלכותיים ג 'לי!

הוא עשיר להפליא בחומרים מזינים וויטמינים-למעשה, ג 'לי מלכותי ארוז עם מעל 185 תרכובות יחודיות. בין אלה כוללים נוגדי חמצון וויטמינים-כולל רוב משפחת ויטמין B, הכוללת פנתנול ו ניאצינאמיד .

ג 'לי רויאל הוא מרכיב טיפוח יוצא דופן, וקל לראות למה גרילן בחר אותו עבור קו המלוכה הסביל שלהם! בואו נסתכל מקרוב על היתרונות של ג 'לי המלכותי לעור.

1. מפחית דלקת

עכשיו שאנחנו יודעים שיש קשר בין הזדקנות ודלקת עור , הפחתת כמות הדלקת את העור שלך עוד יותר חשובה. ג 'לי רויאל הוא יעיל אנטי דלקתי, מרגיעה את העור ומפחית כל גירוי עבור מרגיעה, ובסופו של דבר נראה צעיר יותר!

Guerlain Abeille Royale Goldtech Eye Cream image on white background
סרום זהב דבורה מלכותיים זהב עין אייטק סרום | $149
סרום עיניים שנועד להאיר ולזין יבש, כהה מתחת לעיניים עם כוחו של ג 'לי המלכותי ודבש.

2. נלחם את הסימנים של הזדקנות

ג 'לי המלכותי יש למעשה שתי דרכים לסלילת כל שורות וקמטים. ראשית, זה עוזר להגדיל את רמות הקולגן בעור.

ככל שיש יותר עור קולגן, הקופץ וצעיר יותר הוא ייראה. הודות למולקולה הזו, ג 'לי המלכותית מסוגלת לעורר פיברובלסטים וייצור קולגן-משהו שתרצו להילחם בסימני הזדקנות.

זה הכל הודות למשהו שנקרא חומצה 10-hydroxy-trans-2-decenoic. אני יודע, זה ממש קשה! אבל יש דבר מיוחד אחד על המולקולה הזאת-היא מתפזרת ייצור קולגן בעור, בעוד באותו זמן להפחית את כמה תאי העור מתדרדרים.

טכנית, זה נקרא" סנסקנסן , ובאופן ספציפי מתייחס לירידה באיך התאים מתפקדים-מה שמוביל להזדקנות. על ידי האטת זאת, ג 'לי המלכותית גם מסוגל להאט כמה מהר את הסימנים של הזדקנות צורה עבור עור צעיר נראה!

Guerlain Abeille Royale Rich Day Cream image on white background

גלימה דבורת מרוליום עשיר קרם | $218
קרם לחות עשיר, עוטף את העור עם הטוב של דבש, ויטמין ג 'לי מלכותי לעור בהיר יותר, מבריק.

3. מגינים עור מתח.

כמו כל מוצרי דבורים נגזר (כגון דבש ופרופוליס), ג 'לי מלכותי עובד גם נוגדי חמצון . נוגדי חמצון הם מרכיבים טיפוח העור יקר ערך ויש להם מקום בשגרה העור של כולם, אם אתה שואל אותי. יש להם את הכוח הייחודי למנוע נזק חלקי לחץ סביבתי-כאשר הנפוצים ביותר בהם הם חשיפה לאור אולטרה סגול וזיהום.

לחצים אלה מאיצים את סימני ההזדקנות, כך שמונעים מהם להשפיע על העור מלכתחילה הוא קריטי להבטיח כי העור שלך נראה מדהים-לא משנה מה הגיל שלך.

Guerlain Abeille Royale Youth Watery oil 50ml bottle on white background

מלוכה דבורה מלכותיים נוער שמן | $206
שמן מאוד קל אשר מזין את העור בשילוב של דבש וג 'לי מלכותי.

4. עוזר העור להחזיק על לחות

עכשיו, כולנו יודעים ששמירה על העור לחות ומלח עובר דרך ארוכה כדי לשמור על בריאות העור. ג 'לי המלכותי מעולה בשיפור רמות הלחות בעור! ג 'לי המלכותי הוא מסוגל להגדיל את ייצור הספינגל בעור. עכשיו, אני יודע מה אתה חושב-מה לעזאזל זה ספינגוליפיד?

מולקולות אלה פועלות באופן דומה קרמידס , ואפילו יכול לעבוד כמו אבני הבניין של קרמידים. הם עוזרים לשמור על עור לחות ובריא על ידי מילוי פערים של העור (ברמה מיקרוסקופית) כדי לשמור על הלחות בעור ומגורות חיצוניות החוצה לעור מדהים ובריא.

Guerlain Abeille Royale Double R serum image on white background
הדבורה המלכותית דבורת חידוש ותיקון סרום | $304
נוסחת סרום ייחודית שמושלמת את העור עם תערובת מרקם דו-פאזי של ג 'לי מלכותי ודבש.

5. הופך את סימני נזקי שמש

מחקרים מצאו גם כי באדיבות חומצה 10-hydroxy-trans-2-decenoic, ג 'לי רויאל הוא מסוגל להפחית את המראה של עור ניזוק מקרני uv , פוטנציאל להפוך את סימני נזקי השמש לעור נראה בריא יותר.

Guerlain Abeille Royale Super Aqua Night Cream product image on white background

גרלן דבורים רויאל סופר אקווה לילה קרם | $129
סופר-לחות לילה קרם כי ומחדש עור עם את כוח של מזון מלכות.

אני לא אתן לשגרת העור שלי ללכת בלי ג 'לי המלכותי יותר-נכון?

אם אתה עדיין מנסה להבין איך להתאים את מרכיב העור המדהים הזה בשגרה שלך, נסה את חידון skincare שלנו!

Skin Care Quiz Call to Action Image

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום