המרכיבים הטובים ביותר נגד אקנה OTC להוספה לשגרת טיפוח העור שלך

בחיפוש אחר עור צלול וזוהר, הופעת אקנה יכולה לגרום לרגע של פאניקה (הידוע גם בחיפוש אחר מוצרי הטיפוח הטובים ביותר לאקנה הזמינים במחסן שלך). לחלקם, שליטה באקנה עוסקת בהעלמת בן לילה. לאחרים, זה חשוב לוודא שבעיית האקנה לא יחמיר.

שמירה על אספקת מוצרים המכילים את המרכיבים הטובים ביותר נגד אקנה יכולה לתת לך יתרון לכל התפרצות פוטנציאלית. המשך לקרוא כדי להכיר את מרכיבי טיפוח העור הטובים ביותר לאקנה.

best anti acne products

 

מרכיבי טיפוח מובילים לאקנה

חומצה סליצילית

מומלץ מאוד על ידי מומחים, המרכיב נגד אקנה חומצה סליצילית היא אחד המרכיבים הטובים ביותר לאקנה. למה? מכיוון שהחבר החזק הזה ממשפחת הבטא-הידרוקסי נכנס עמוק לתוך הנקבוביות שלך כדי לפתור את הבעיה.

עשוי להיות מסיס בשמן, הוא יכול לחדור אל מעבר לפני השטח של העור כדי לנקות נקבוביות סתומות שעלולות לגרום להתפרצויות, או לגרום לבעיות עור קיימות להתקלקל. חומצה סליצילית יכולה לפתור אקנה מגורה, ראשים לבנים ונקודות שחורות.

 

best salicylic acid products
עור צלול ובריא יותר נמצא במרחק של כמה טיפות בלבד. טונר לחות זה מסיר זיהומים ומקלף את העור עם הנוסחה המשיי הקלילה שלו. זה עוזר להסיר זיהומים נוספים ולמצק את הנקבוביות לאחר הניקוי, תוך שהוא מעניק לעור שלך את הלחות הדרושה לו.

בגלל העוצמה של חומצה סליצילית, מומלץ לבחור בתכשיר ניקוי שיש לו .5-5% פורמולציה, ותמיסה שיש בה .5-2% חומצה סליצילית.

אם אתה מתחיל עם מוצר עם חומצה סליצילית, עדיף לפזר את השימוש שלך שלוש פעמים בשבוע כדי למנוע ייבוש וגירוי בעור.

 

ניאצינמיד

היתרונות היתרונות של ניאצינמיד  למניעת אקנה ועד ריפוי ניאצינמיד הוא רכיב יעיל המסייע בהורדת ייצור החלב (גורם אקנה גדול) של העור.

 

best niaciamide skin products
סמוך על תחליב החיטוב המטהר של GA-DE לעבודה המפחידה בשבילך. הטונר בנוסח מיוחד זה מנקה ביסודיות את פני העור מהדברים הרעים כדי לחשוף פנים נקיות יותר, בהירות יותר וללא פריצות. מכיל ניאצינמיד ושמני פרחים כדי לספק ניקוי והן לחות לעור.

התכונות האנטי דלקתיות של מרכיב זה גם מונעות מאקנה להחמיר, להחלים לאט יותר ולגרום לצלקות על פני העור. Niacinamide יכול גם למזער את תגובת הדלקת הכוללת של העור שגורמת ליותר פצעונים.

 

חומצת אלפא הידרוקסי

אה! מרכיב האנטי אייג'ינג האהוב עליך הוא למעשה נהדר גם לאקנה.

כדי להבין כיצד חומצות אלפא הידרוקסיות  חומצות אלפא הידרוקסיות  עם סבום וזקיקי שיער. כוח הפילינג היעיל של AHA משחרר את השילוב הבעייתי הזה כדי למנוע ממנו לגרום להתפרצויות גדולות. בשימוש מתמשך, AHA יכול למנוע אפילו היווצרות סתימות עתידיות.

 

best AHA skin products
מועשר בטימין אורגני, ואבץ מפחית פגמים, מסכה מטהרת זו סופחת עודפי שמן תוך מתן פילינג יסודי לפנים. גורם לפגמים בעור להיראות קלים וחלקים יותר.

 

רטינול

מופתע לראות רטינול ברשימה? זה נכון - השפעות הפילינג והבהירות של רטינול חורגות מעבר לאנטי אייג'ינג.

רטינול מפעיל את הקסם שלו על השכבה החיצונית של העור (המכונה גם אפידרמיס) כדי להסיר תאי עור מתים, עודפי חלב ולכלוך מצטבר מהתבשלות סערת האקנה הבאה.

 retinol skincae

קרם עשיר זה עם חמאת שיאה יקרת ערך מגן על העור שלך מפני השפעות סביבתיות אגרסיביות כמו קרני UV, זיהום, לכלוך, קור וגורמים הגורמים לאקנה. עוזר לחדש את מחסום הלחות הטבעי שלו, ומקל על הידוק הגוון עקב התייבשות.

ההצטברות הייחודית של רטינול גם עוזרת להתמודד עם צלקות וסימני אקנה. המולקולות הזעירות שלו יכולות לחלחל עמוק לתוך שכבות העור כדי לעורר אלסטין וקולגן. התוצאה? צלקות וסימנים קלים יותר תוך מספר ימים בלבד!

 

גופרית

תרופה מדהימה לפגמים קלים ואקנה מתון, גופרית יכולה לעזור עם בעיות האקנה שלך בדרכים רבות.

best sulphur skincare products

ג'ל טיפול ספוט מכיל תערובת ייחודית של רכיבים אנטי ספטי, פילינג, עפיצות ולחות הפועלים יחד כדי להילחם באקנה ולמנוע התפרצויות נוספות, תוך האצת תהליך התחדשות התאים וריפוי העור. מכיל תכונות אנטי-מיקרוביאליות להרוג את החיידקים הגורמים לאקנה.

ראשית, גופרית נותנת מענה לייצור עודף של שמן וסבום על ידי ספיגתם ושליחת אותות לוויסות כמות שמן הפנים המופקת.

שנית, גופרית מייבשת תאים מתים שעלולים להתיישב על הנקבוביות שלך ולגרום להתפרצויות בלתי צפויות.

שלישית, גופרית פועלת כחומר חיטוי טבעי המוודא שחיידקים הגורמים לאקנה, Propionibacterium acnes, אינם גורמים ליותר התפרצויות.

 

פחם פעיל

נוצר כדי לספק ספיגה טובה יותר, פחם פעיל הוא מרכיב רב עוצמה שיכול למשוך רעלים, לכלוך, חיידקים ומזהמים ביעילות מהעור. ברגע שאתה מורחת פחם פעיל על הפנים שלך - או משתמשת בתכשיר ניקוי המושרה בפחם פעיל - הוא יורד כדי לשאוב החוצה חלב מעופש, להפחית דלקת ולמנוע מזיהום אקנה להחמיר את הפריצה שלך.

 

 charcoal skincare products
מסכה זו נקראת גם סופרפוד היא מסכת טיפוח קרמית-עדינה עם ניחוח שקוף וטהור המצביע על ניקיון ורעננות טהורים. היא מעניקה לך את המסכה מסיימת הרעלים עם אפקט ספיגה תוך דקות עור צלול עם נקבוביות עדינות.

 

עם מוצרי הטיפוח והמרכיבים הנכונים, אפשר להרחיק פצעונים. אל תתנו להתפרצויות לתפוס אתכם לא מוכנים - שמור את המרכיבים האלה במלאי שלך כדי למנוע מבעיות אקנה לצאת משליטה.

עד כמה אתה מכיר את העור שלך? גלה בעזרת חידון טיפוח העור שלנו!

Beauty Affairs Skincare Quiz Call To Action Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום