6 עצות היופי הטובות ביותר לנסיעות

נסיעות בינלאומיות אולי עדיין באופק הרחוק, אבל זה לא אומר שהפסקנו לנסוע, נקודה. עם הקיץ בפתח, נראה שאנחנו יכולים לנסוע לחג המולד ולראש השנה - וואוו!

עכשיו, אני לא יודע מה איתכם אבל העדיפות שלי כשאני נוסע היא נסיעה קלה ו הימנעות מהפתעות מבולגנות כשאני פורקת. אם זה נשמע כמוך, הנה 6 עצות היופי האהובות עלי לנסיעות למקסום מקום בתיקים שלך ולהפוך את שגרת היופי שלך לעמידה בפני שפיכות!

1. ארוז מסיר איפור מוצק

במקרה זה, אנו מתכוונים פשוטו כמשמעו ל-מוצק מסיר איפור. תכשיר ניקוי בלזם או תכשיר ניקוי קרם מתאים לחשבון - אלה נהדרים לנסיעות מכיוון שאינך צריך לדאוג שהתוכן שלהם יתפוצץ בכל שאר הבגדים שלך.

השימוש באחד הוא גם קל - קח מעט מזור ועסה על העור שלך, כדי להבטיח שהשמנים שבו מפרקים כל איפור מהיום. אם אתה חייב, אתה יכול השתמש במגבון איפור לאחר - אבל לרוב, לא תצטרך. תכשירי ניקוי באלם מיועדים לשטיפה במים בלבד.

GA-DE French Rose Cleansing Cream image
קרם ניקוי זה מושלם לנסיעות.

2. השתמש באבקת ניקוי

דרך נוספת להגן על תיק היופי שלך היא להביא חומר ניקוי אבקה. כל מה שאתה צריך לעשות זה להוסיף מים והם יוצרים קצף טוב באותה מידה (לפעמים טוב יותר) מניקוי הג'ל הישן הרגיל שלך.

הם עובדים כפולים גם בתור פילינגים - פשוט הוסף מעט מים כדי ליצור משחת פילינג, או השתמש בעוד מים כדי לדלל את הגרגירים לניקוי הרבה יותר עדין, אך לא פחות יסודי.

Declare Soft Cleansing Powder image

אבקת ניקוי רכה של Declaré | 45 דולר
אבקת ניקוי היא אחת הדרכים הקלות ביותר להגן על השגרה שלך בנסיעות.

3. השתמש בפריצה זו לכיסוי עדשות מגע

אתה עדיין יכול להביא את קרמי הלילה והיום האהובים עליך עם הפריצה הסופר קלה הזו שאני משתמשת בו כבר שנים. ברצינות, אני אוהב את זה כדי לוודא שאין לי יותר מדי משקל במטען שלי - אני משתמש בכמה מארזי עדשות מגע ריקים עבור קרם הלחות שלי. תתפלאו כמה מוצר באמת אפשר להכניס לכמה מארזי עדשות מגע - יצא לי מהם שימוש של שבוע, ועוד כמה.

L'Occitane Immortelle Divine Cream image

L'Occitane Immortelle Divine Cream | $152
אתה לא צריך להשאיר את כל המוצרים האהובים עליך בבית, כמו קרם הלילה היוקרתי הזה מבית L'Occitane.

4. בחר ב-Tinted Lip Balm

שטיפה טהורה של צבע היא אחד מסודות היופי האהובים עליי בנסיעות, וזה שהרבה אנשים מזלזלים בו. זה העניין - כשאתה מטייל, במה אתה רוצה להיות מרוכז - איך אתה נראה, או מה אתה חווה עכשיו, בכל מקום בעולם שאתה יכול להיות? משחות שפתיים כהות אומר שאתה יכול לקבל את הטוב ביותר משניהם - אני מבטיחה. 

שפתון כהה עוזר להפגיש מראה שלם, ללא התחזוקה הגבוהה שתזדקק לשפתון עם פיגמנט מלא - הם מביאים שטיפה של צבע לשפתיים שלך שהוא מגע יותר אלגנטי משפתיים חשופות, אך אתה סופר חסר רעש ואתה אל תעשה צריך מראה עבור מגע. 

Dior Addict Lip Glow image

Dior Addict Lip Glow Lip Balm | $52
שפתון כהה נוצר כדי להעניק לחות ו להוסיף מעט צבע לשפתיים שלך, להשלים את מראה האיפור שלך.

5. הביאו איפור רב-תכליתי

מוצרים רב-תכליתיים יהיו המושיע שלך בנסיעות - ותתפלאו איך, למשל, רק פלטת פנים אחת גורמת לזה להיראות כאילו הבאת את כל מחסן האיפור שלך. פלטת פנים עם ברונזר, סומק והיילייטר תעזור מאוד ליצור מראות איפור די ורסטיליים - את יכולה פשוט להפתיע את עצמך במה שאת יכולה לעשות. 

מוצר איפור רב תכליתי נוסף יכול להיות סומק קרם - ניתן להשתמש בסומק קרם כצללית, סומק וצבע שפתיים למראה מונוכרום. זה הולך לשני הכיוונים, אתה יכול להשתמש בשפתיים השקוף שלך (מלמעלה!) כסומק למגע קטן של צבע. 

GA-DE Selfie Trio Face palette image

שלישיית סומק והדגשי סלפי של GA-DE | $62
זוהי פלטת פנים סופר תכליתית, מושלמת לנסיעות.

Inika Organic Lip and Cheek Cream image

Inika Organic Lip & קרם לחיים | $39
מוצר קומפקטי של שניים באחד לשפתיים וללחיים שירגיש כמו בבית בתיק הנסיעות שלך.

עד כמה אתה מכיר את הפנים שלך? גלה וצור שגרת יופי מותאמת עם חידון טיפוח העור שלנו!

Beauty Affairs Skincare Quiz Call To Action Image

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום