מה זה מים מיסלריים?

מים מיסלריים הם מסיר איפור הבחירה עבור אז רבים ברחבי העולם - ומסיבה טובה. זה נראה כמעט בלתי אפשרי שמשהו שממש נראה כמו מים יכול להיות מסיר איפור יעיל, אבל זה נכון! אם אי פעם תהיתם איך מים מיסלריים עובדים (ואם הם מתאימים לכם) הפוסט הזה הוא בשבילכם.

מהם מים מיסלריים?

מים מיסלריים במקור מגיעים מצרפת - זה קיים מאז שנות ה-90 הקלאסי של העור, וטיפוח העור הקלאסי של היום במקור, הוא נוצר כך שלנשים צרפתיות הייתה דרך להסיר את האיפור שלהן ולנקות את פניהן מבלי להשתמש במי העיר הקשים. 

כפי ששמו מרמז, הוא הוא בעיקר מים - אבל זה בהחלט יותר מסתם מים בבקבוק מפואר. מים מיסלריים מנוסחים גם עם מרכיבים לטיפוח העור כמו גליצרין, חומצה היאלורונית וניאצינמיד כדי להועיל לעור שלך ולהסיר איפור בו זמנית. 

מה שמייחד את המים המיסלריים הם ה'מיסלים' התלויים בהם - אבל איך זה בעצם עובד, בכל מקרה?

Dr Irena Eris Cleaning Micellar solution image

ד"ר אירנה אריס פתרון מיסלרי קלינולוגיה | 59 דולר
מסיר איפור ביעילות אך מעניק לחות לעור בו-זמנית לעור רענן ונקי יותר.

כיצד פועלים מים מיסלריים?

מים מיסלריים פועלים בכך שהם מכילים כמויות קטנות מאוד של חומרים פעילי שטח. חומרים פעילי שטח הם מרכיבי הטיפוח שיוצרים קצף עשיר וסמיך - הם נמצאים בשמפו, בשטיפת פנים, בתרחיץ גוף ואפילו במשחת שיניים. היכולת העיקרית שלהם היא ממש להרים כל לכלוך מהעור או השיער, ולאפשר לשטוף אותו במים. 

רמות נמוכות של חומרים פעילי שטח הם מה שנותנים למים מיסלריים שהם סופר יעילים, אך עם זאת ניקוי עדין להפליא[_0127_2_7_3][5_0] לחומרים פעילים יש למעשה שני קצוות - קצה אחד מושך מים (הידרופילי), וקצה אחד מושך שמן (אולאופילי). פעילי שטח אלו מסדרים את עצמם במבנים הנקראים מיצלות - ומכאן השם, מים מיסלריים. 

Illustration of micelle

המיצל עצמו מעוצב לכדור, כאשר כל הקצוות האולאופיליים מבפנים והקצוות ההידרופיליים מבחוץ. יש מיליוני כאלה במים המיסלריים שלך, רק מחכים שתשתמשי בהם ותסירי את האיפור שלך! 

עם זאת, ברגע שאתה שופך את המים המיסלריים שלך על כרית צמר גפן, המיצללים מתפצלים ומתחברים לכל מה שהם נמשכים אליו תחילה, בסופו של דבר מרימים כל דבר שהם תופסים מהעור ואל הכותנה - מנקה היטב את עור. 

Declare Micelle Gentle Cleanser Image
Declaré Micelle מי ניקוי | 40 דולר
מי הניקוי הזה, שנוסח במיוחד עבור עור רגיש, מסירים את האיפור בעדינות אך ביסודיות.

כיצד להשתמש במים מיסלריים

אחת הדרכים הטובות ביותר להשתמש במים מיסלריים היא כשלב ראשון של ניקוי כפול בעוד שניקוי כפול מיועד בעיקר למי שמתאפרת, עדיין מומלץ לבצע ניקוי כפול גם אם אינך מתאפרת. זה באמת עוזר להבטיח שהעור שלך נקי לחלוטין מכל קרם הגנה, זיהום או לכלוך אחר מהיום לפני שתמשיך עם שאר שגרת הטיפוח שלך. 

השתמשו בכריות הכותנה האהובות עליכם, השרו אחת או שתיים במים מיסלריים לפני שתעבירו אותה (בעדינות) סביב הפנים שלכם. הטיפ שלי - עבודה מהצוואר כלפי מעלה. זה אז קל א) לשכוח שיש איפור על הצוואר וב) לשכוח מהצוואר, נקודה. 

כדאי תמיד הורד את טיפוח העור שלך עד הצוואר. חזור על פי הצורך עד שעגולי הכותנה שלך יגיעו נקיים - כעת, אתה מוכן לשאר שגרת טיפוח העור שלך. 

L'Occitane 3-in-1 Micellar cleanser image

L'Occitane 3-ב-1 מים מיסלריים | $34
מים מיסלריים אלה, שנוסחו עם תמצית טימין מזינה, מסירים איפור, מנקים ומגוונים את העור הכל באחד.

למי מתאימים מים מיסלריים? 

מים מיסלריים מעולים לכל סוגי העור, אך מסיבות שונות. 

מכיוון שמים מיסלריים כוללים רמות נמוכות במיוחד של חומרים מקציפים, הם עובדים ממש טוב עבור עור יבש, עור רגיש ועור שמתייבש בקלות. הם בעיקר מים, בנוסף הם מחוזקים במרכיבים המעניקים לחות לעור כדי למנוע איבוד מים בעור. 

אם העור שלך נמצא בצד שמנוני עד משולב של הדברים, מים מיסלריים עשויים להתאים גם לך. מים מיסלריים הם מסיר איפור נהדר ללא שמן אם אתה נמנע מטיפוח עור על בסיס שמן.

טיפ מקצועי - זוהי אפשרות מצוינת לשימוש אם יש לך הרחבת ריסים. כל דבר המבוסס על שמן יפסיס את הדבק שמחזיק את התוספות, אז היצמד למים מיסלריים! 

GA-DE Micellar Cleansing Water image

GA-DE מיסלרי ניקוי | $29
המים המיסלריים האלה מ-GA-DE מכילים מרכיבי ניקוי עדינים ומשאירים את העור נקי לחלוטין, רך ורענן.

מים מיסלריים הם מוצר טיפוח עור קלאסי פולחן, ומסיבה טובה. זה נהדר עבור כל סוגי העור - אם אתה עדיין לא בטוח איזה סוג עור יש לך או אילו מוצרי טיפוח יתאימו לעור שלך, נסה את חידון טיפוח העור שלנו!

https://www.beautyaffairs.com.au/pages/skin-care-quiz

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום