המוצרים הטובים ביותר Medik8 כדי לנסות

אם אתם מחפשים מוצרי טיפוח טיפוח העור באיכות גבוהה כדי לשפר את שגרת היופי שלך, לשקול לנסות אחד מהמותגים הטובים ביותר של השוק: medik8.

ניסח עם חומרים פעילים טבעיים ומוכחים מדעית, לא צריך לפספס טיפולים!

בין אם אתם מחפשים משהו עדין מספיק לעור רגיש או משהו חזק מספיק כדי להתמודד עם בעיות מתמשכות, בטוח שיהיה מוצר אידיאלי בהרכב שמתאים לצרכים הספציפיים שלכם. לקרוא על כפי שאנו חולקים את הבחירות הטובות ביותר בינוני 8 מוצרים שווה לשקול!

הטוב ביותר Medik8 מוצרים: עליון בחירות

Medik8 Hydr8 Intense Serum

Medik8 הוא מותג מבוסס על שוק המציע קוסמטיקלס. הם משלבים ויטמינים A ו-c עם הגנה גבוהה על קרם הגנה (וכמה ניסויים נהדרים מגבים את היעילות הזו) כדי ליצור מוצרים אנטי קמטים המסייעים לך להתמודד עם קווים עדינים, קמטים ובעיות פיגמנטציה.

החל מ ניקוי פנים (ועוד כל צעד ביניהם) קרם פנים , Medik8 מוצרים תמיד מספקים את ההבטחות שלהם. אנחנו כבר עוגלנו את חובה שאנחנו חושבים שגם אתה תאהב!

בינוני 8 לחץ & זוהר

Medik8 Press and Glow

מחיר: $60
מה זה: טונר פילינג
סוג העור: כל סוגי העור
דאגה לעור: נקבוביות נראות, דלות & גוון עור לא אחיד, מרקם עור מחוספס

בינוני 8 לחץ & זוהר הוא אליקסיר יוקרתי יוקרתי מMedik8, בעל מבנה ייחודי של חומרים נוגדי חמצון רבי עוצמה ואוהב עור כדי לתת לעור זוהר זוהר כמו שמעולם לא לפני כן. הצוות שלנו חושב שזה המוצר הטוב ביותר של Medik8 לאקנה, בזכות אפקט פילינג עדין מנקה נקבוביות.

לקנות Medik8 העיתונות & זוהר

שמן ניקוי Medik8 Lipid-Balance

Medik8 Lipid-Balance Cleansing Oil

מחיר: $62
מה זה: ניקוי שמן
סוג עור מומלץ: כל סוגי העור
דאגה לעור: איפור מסיר, נקבוביות גלוי, רגישות

מוצר Medik8 זה הוא אידיאלי להסרת איפור בזמן הלילה-זה מפרק את כל האיפור (אפילו סוג עמיד למים עקשן) ומכבד את מחסום הלחות הטבעי של העור. הוא מכיל תערובת שומן מיטבי עם מרכיבים מזינים כמו שמן זית ושמן זרעי חמניות שעובדים יחד כדי להמיס את האיפור ביעילות.

שמן ניקוי איזון בינוני לאחר מכן הופך אמולסיה חלבית כאשר מעורבב עם מים שניתן לשטוף בקלות מבלי להשאיר שאריות על העור. מושלם עבור אלה שרוצים לשמור על המורכבות שלהם מאוזנת, זה ניקוי שמן יהפוך אהוב תוך זמן קצר.

לקנות שמן ניקוי איזון בינוני

פפטידים נוזליים בינוניים

Medik8 Liquid Peptides

מחיר: $108
מה זה: סרום
סוג עור מומלץ: כל סוגי העור
דאגה לעור: אנטי הזדקנות, הרמה & מיצוק

פפטידים נוזליים בינוניים הוא אנטי-הזדקנות מקיפה סרום פנים כי כתובות מספר גורמים של קמטים. זה מגביר את לחות קולגן רמות עם יעיל, מרכיבים מוכחים, קליטה במהירות כדי להרגיע וללחלח את העור. הסרום הזה מושלם עבור אלה המחפשים להפחית קמטים, יובש, ערמומיות, תוך הגנה על העור מפני נזק נוסף

לקנות פפטידים נוזליים בינוניים

בינוני 8 ברשתית 6

Medik8 Crystal Retinal 6

מחיר: $121
מה זה: סרום
סוג עור מומלץ: כל סוגי העור
דאגה לעור: אנטי אייג 'ינג, קמטים וקמטים, דהות וגוון עור לא אחיד

בינוני 8 ברשתית 6 הוא טיפול אנטי אייג 'ינג חזק עם נוסחה עדינה במיוחד שנועד להפחית את המראה של קווים עדינים וקמטים. הוא מכיל 0.06% רטינאלדהיד כדי לחדור ביעילות העור ולספק תוצאות מרביות עם גירוי מינימלי, יחד עם חומצה היאלורונית וויטמין e כדי להזין את העור.

את Medik8 קריסטל ברשתית סדרת נחשבות הכי Medik8 מוצרים להזדקנות עור הודות יעיל retinaldehyde נוסחה!

לקנות בינוני קריסטל 8

רימטיק8 קריסטל

Medik8 Crystal Retinal 10

מחיר: $176
מה זה: סרום
סוג עור מומלץ: כל סוגי העור
דאגות עור: אנטי אייג 'ינג, קמטים וקמטים, דהות וגוון עור לא אחיד

בינוני קריסטל 8 הוא סרום בעל עוצמה גבוהה שמכוון את הסימנים העקשניים ביותר של הזדקנות. עם 1% של טכנולוגיית אנקפסולציה רשתית וייחודיות על מנת להבטיח עוצמה מקסימלית, סרום זה עוזר לשפר את המראה של קווים עדינים, קמטים וגוון לא אחיד.

הוא מכיל גם חומצה היאלורונית כדי לספק דחיפה מיידית בלחות העור. יתר על כן, הוא מגרה את רמות הקולגן עבור עור יותר צעיר ונראית. מושלם עבור אלה אשר בנו סובלנות כדי retinol, מוצר זה הוא אידיאלי עבור שילוב, עור בוגר ויבש, העוסקים אנטי אייג 'ינג ושיפור גוון העור שלהם.

לקנות Medik8 קריסטל ברשתית 10

Medik8 Hydr8 B5

Medik8 Hydr8 B5

מחיר: $90
מה זה: סרום
סוג עור מומלץ: כל סוגי העור
דאגות עור: הידרציה, אנטי-הזדקנות, והגנה מפני גורמי סביבה כמו זיהום וקרני אבר.

בינוני 8 b5 הוא סרום יוקרתי, המסדיר את העור ביעילות תוך הגנה מפני נזקי הסביבה. מוצר זה מכיל שני hydrators-חומצה היאלורונית וויטמין B5. חומצה היאלורונית נועלת לחות לעור, בעוד ויטמין b5 מסייע להרגיע ולתקן את המחסום הטבעי של העור, מניעת אובדן לחות. הקפד לעקוב אחר הסרום לחות עם האהוב עליך קרם יום לנעול תוצאות לחות!

לקנות בינוני 8 b5

בינוני 8 c-טטרה

Medik8 C-Tetra

מחיר: $86
מה זה: שמן עור
סוג עור מומלץ: עור רגיל, עור יבש, עור משולב
דאגות עור: הידרציה, אנטי-הזדקנות, והגנה מפני גורמי סביבה כמו זיהום וקרני אבר.

למי שמחפש סרום חזק ויטמין c, בינוני 8 c-טטרה הוא הפתרון המושלם. סרום מרוכז מאוד זה מספק תוצאות מידיות וארוכות טווח, ומכילה מרכיבים מרכזיים כגון טטרהאקסילדסיל ascorbate (סוג יציב של ויטמין c) כדי להאיר ביעילות ואפילו את גוון העור.

בנוסף, זה סרום אנטי אייג 'ינג נוסחה עם ויטמין e כדי להחיות את העור ולהגן עליו מפני מזהמים סביבתיים. במילים פשוטות, בקבוק 30 מ 'זה חבילות אגרוף מדהים במונחים של עוזרים למשתמשים להשיג עור בהיר ובריא יותר.

לקנות בינוני 8 c-טטרה

פפטידים בבקוצ 'יול 8

Medik8 Bakuchiol Peptides

מחיר: $96
מה זה: סרום
סוג עור מומלץ: כל סוגי העור
דאגה לעור: אנטי הזדקנות, הרמה & מיצוק

פפטידים בבקוצ 'יול 8 הבחירה מספר 1 שלך עבור אלטרנטיבה טבעית, רטינול. סרום bakuchiol זה מכיל שילוב ייחודי של מרכיבים טבעיים כדי לתת לך את כל היתרונות של רטינול ללא שימוש בחומרים קשים או סינתטיים.

יש לו bakuchiol כמרכיב העיקרי שלו, הידוע בשל היותו עדין על העור אך עדיין זורע השפעות אנטי-אייג 'ינג ואנטי-דלקתיות. בנוסף, זה לגמרי בטוח הריון-אז אתה יכול להשתמש בו בזמן מצפה ללא דאגות! לחזק ולהזין את העור עם הסרום הטבעי הזה ולחוות תוצאות יפות.

לקנות Medik8 העיתונות & זוהר

פטדים ריאמדיק8

Medik8 Clarity Peptides

מחיר: $101
מה זה: סרום
סוג עור מומלץ: כל סוגי העור
דאגה לעור: פרידה, אדמומיות, סימני פוסט אקנה

אם אתם מחפשים דרך מצוינת להשיג עור בהיר יותר, אז קחו בחשבון פפטידים בהירות בינונית . מוצר מדהים זה משלב מרכיבים מרכזיים רבי עוצמה כגון ניאצינאמיד ופפטיד מורכבים כדי להפחית את הדלקת, כתמים כהים, ולשפר את הטון של העור ובהירות זוהר זוהר זוהר!

לקנות פפטידים בהירות בינוני

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום