סקירה של ג 'ל מים טעונה מים-ג' ל סקירה

זה לא סוד מלדת יוצר כמה ממוצרי טיפוח העור הטובים ביותר! פילוסופיית המורדות היא ששגרת טיפוח העור שלך צריכה להיראות כמו קשת, תוך שימוש במוצרים מכל אחד טווחי הצבעים כדי ליצור שגרת טיפוח זה ייחודי שלך.

לכן skincare skincare הוא בין הפופולריים ביותר ברחבי העולם-ומדוע אנו מחזיקים מותג יעיל ומוכח קליני.

ג 'ל מים טעון-ג' ל היה תוצר הבחירה שלי כדי לנסות את ציור הקיר, אתה יכול לראות כי זה מן הקו הסגול הידרציה סגולה של מוצרים. זה היחיד ג 'ל קרם לחות בטווח הזה, וכמו מישהו עם עור שמנוני, זה היה בראש הרשימה שלי לנסות!

הנה שלי התמוטטות של זה הנמכר ביותר מוראד מוצר, מה זה תביעות לעשות, ומה אני מחשבה של זה.

Images showing the packaging of Murad Nutrient-Charged Water Gel and the pink, gel moisturizer texture

מהו ג 'ל מים טעונים המזינים?

זה קרם לחות ללא שמן זה אידיאלי עבור כל סוגי העור, אבל אני יכול לראות את אלה עם שילוב או עור שמנוני נהנה זה מרקם ג 'ל ביותר. על פי ציור, שלוש חששות כי זה מים ג 'ל מים כתובות הם:

  • משעמם, יבש עור
  • קמטים והקמטוטים
  • מרקם מחוספס

באופן ספציפי, צוות החצנית ניסח את ג 'ל המים המזינים כדי לעבוד כתמיכה מדהימה במחסום לחות. מחסום הלחות, הידוע גם בשם מעטפת, הוא מבנה חיוני בעור המסייע לשמור על הידרציה בתוך מגרים חיצוניים החוצה.

זה משהו שכל סוגי העור צריכים להיות מודעים לכך שכן מחסום לחות פגום יכול להוביל לבעיות עור עקשניות כגון אדמומיות, גירוי, עור מתקלף. קרם לחות זה מחזק את מחסום העור עם תערובת אופטימלית של מרכיבים.

מה הם המרכיבים בג 'ל מים?

הנוסחה הייחודית היא ארוזה עם דברים טובים לעור שלך. הוא נוצר עם 5 פפטידים, 5 ויטמינים ו-5 מינרלים כדי לנעול לחות לעור שלך, מניעת יובש ותומך במחסום לחות בריא. הנה הסבר על כל הדברים הטובים שניסחו לתוך קרם לחות, מטפחת.

פפטידים

ייתכן זכור כי מה סטי פפטידים בנפרד אחרים מרכיבים לטיפוח העור הוא כי הם הדרך את תאי עור איך להתנהג. פפטידים אלה נבחרו בגלל הדרך בה הם משפיעים על העור. כלומר, הם סוג של מולקולה שנקראת גורמי גדילה.

אני יודע מה אתם חושבים-מה לכל הרוחות האלה? מה לעזאזל זה גורם גדילה?

במילים פשוטות, גורמי גדילה של ג 'ל זה הם שם כדי לתמוך תאי עור בריאים. במונחים מדעיים, זה נקרא הגדלת התפשטות התאים. למעשה, זה דחיפה גדולה במספר תאי העור, מה שמוביל לתפקוד מחסום העור, בין כמה יתרונות עור אחרים כגון שיפור רמות קולגן ושיפור ריפוי העור.

ויטמינים

חלק הויטמינים של ג 'ל מים, כגון ניאסינמיד וויטמין ב 5, כבר ידועים בזכות היתרונות שלהם לעור. ניאסינמיד הוא סיפור פנטסטי-הוא תומך במחסום הלחות, דועך כתמים כהים ואפילו מזעור נקבוביות.

חומצה panthenol (צורה של panthenol) הוא חומר יעיל, למשוך מים לעור שלך. זה מרגיע גירוי ומשפר את שימור הלחות לעור בריא.

ויטמין b6, המכונה גם פירידוקסין, הוא אחד הויטמינים הידועים פחות. זה כוח על זה להפחית דלקת וגירוי בעור, להבטיח שהוא נשאר בריא וזוהר.

Folate, aka ויטמין b9, ידוע יותר בשם חומצה פולית. ויטמין זה לא טוב כמו תוספת לשיער וציפורניים! כאשר מוחל על העור, הוא כוכב על שמירה על מחסום לחות בריא ומגרש עור יבש.

ויטמין e הוא מרכיב מדהים של כל-rounder. נוגד חמצון זה מסייע להגן על העור מפני רדיקלים חופשיים, מולקולות מזיקות שמפעיל לחץ חמצוני על העור, מה שמוביל לקמטים פגים.

מינרלים

קבוצה לא מדורגת של חומרי טיפוח, מינרלים יכולים לספק יתרונות חיוניים לעור-ולכן הם מנוסחים כאן.

מחקרים מצאו כי סיליקון עשוי להיות קריטי ביכולתו של העור ליצור קולגן, הגדלת גמישות ומוצקות. ברזל תומך ריפוי פצע, חיזוק העור שלך מפני גירויים וגורמי לחץ חיצוניים.

אבץ עוזר ליצור מחסום מגן על העור שלך, עוזר לו להחזיק על הידרציה חיונית. נחושת ומגנזיום פועלים כדי להפחית את הדלקת, תוך הקפדה על כך שהעור נשאר בריא ומיותר.

Images showing Murad Nutrient-Charged Water Gel jar close up and full ingredients list on packaging

האם חומר מזין טעונים ג 'ל לחות טוב?

כן. זה נטול אלכוהול, אז זה לא מעצבן את העור. היא מנוסחת בתערובת של חומרי טיפוח כמו פנתנל וחומצה היאלורונית כדי לעזור לשמור על מחסום עור בריא, לנעול לחות.

האם לג 'ל מים יש חומצה היאלורונית?

כן! זה שמן-משלוח קרם לחות כוללת חומצה היאלורונית . זהו מרכיב hydrating hydrating hydrating hydrating hydrating hydrating hydrating hydrating hydrating hydrating hydrating הוא מרכיב hydrating אולטרה-לחות שמושך 1000x את משקלו במים לעור, באופן מיידי

כי הוא מנוסח עם חומצה היאלורונית, קרם לחות זה אידיאלי לכל סוגי העור-אפילו יבש.

Murad nutrient charged water gel box

סקירה של ג 'ל מים מזין

אז בסך הכל, אהבתי את זה?

כן!

יש לי עור שמנוני, ובחודשים החמים, אני מעדיף להשתמש קרם לחות ללא שמן כמו זה. הוא שוקע לתוך העור שלי במהירות ומריח מדהים-זה היה כמו ללכת לספא בכל פעם שהשתמשתי בו. חשבתי שלג 'ל מים יש מרקם עבה יותר מאשר לחות ג' ל אחרים שהשתמשתי בעבר, אשר נהניתי את הירידה האחרונה.

בשבילי, זה באמת עונה על טענותיו של עור לחות עמוקה והגנה על מחסום הלחות שלי. בנוסף לקבוצות הכוכבים של מרכיבים מעל, ג 'ל חומר מזין טעון גם מכיל camides, קבוצה של מרכיבים המחזקים את מחסום הלחות ועור חלק.

יכולתי להרגיש כמה מרגיע וללחות זה היה בכל פעם שאני השתמשתי בו. ועוד, מכיוון שזה היה נטול שמן, הוא לבש כל כך יפה תחת קרם הגנה ואיפור! קרם לחות זה הוא עורך יופי-אושר!

כיצד להשתמש murad מזין-מים טעון

זה הכי טוב בשימוש לאחר השימוש בסרום שלך ולפני קרם הגנה. אתה עלול למצוא את זה מתאים יותר טוב בשגרת העור שלך כמו קרם לילה בלבד ולהשתמש קרם לילה נפרד. להסוות את החומוס או כמות כל כך ועיסוי בעור עד לספיגה מלאה.

מלדת מים-ג 'ל סקירה: נקודות מפתח

ג 'ל מים טעונים מזוהמים הינו ג' ל חדשני ללא שמן, אשר מזין את העור עם עירוי מאוזן של כמה מרכיבים מועילים לעור. המרקם הקל שלו נמס במהירות וסופג בקלות, מנחמת את העור וחידוש את מחסום הלחות.

ההבטחה של נוסחה עוצמתית זו טמון בשילוב יעיל של מחקר מעולה, חומרים מוכחים והגנה תזונתית-כל אלה עובדים יחד כדי לחזק את העור לבריאות טובה יותר. כך, אם אתה מחפש חדש ללכת יוקרה קרם לחות, אתה צריך לנסות מוראד תזונתי-מחויב מים ג 'ל-חנות עכשיו באופן יופי עניינים!

Murad Nutrient-Charged Water Gel
לתת עור שלך את מתנה של קל משקל, לחות לאורך זמן הודות זה ג 'ל קרם לחות מפני מוראד. הוא מנוסח עם התערובת המושלמת של מרכיבים כדי לטפל ללחות, לשפר את מרקם העור ולחזק את מחסום הלחות שלך לזוהר ללא רבב.

הפניות:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום