מדריך צעד אחר צעד האיפור הטוב ביותר לעור שמן

בעל עור שמנוני יכול להיות אתגר אמיתי כשמדובר איפור. לעתים קרובות זה נראה שלא משנה מה אתה עושה, התוצאות לא לגמרי בסדר, משאיר את העור מבריק ולא נוח עד אמצע היום. מתוך מראה לא אחיד או מקבל לייסי במהלך טמפרטורות חמות יותר, כולנו היינו שם לפני ואנחנו בטוחים שאתה לא רוצה שזה יקרה שוב-למרבה המזל, יש תקווה!

עם העזרה של כמה מוצרים מעולים שגובש במיוחד עבור שמנוני עור סוגים, השגת הרצוי איפור נראה לא צריך להיות מאבק. בפוסט הזה בבלוג, נדון בכל הטיפים והטריקים הטובים ביותר על מציאת הנוסחה של האיפור הנכון עבור הצרכים שלך, כך שתוכל להפוך כל יום יפה!

כיצד להחיל איפור על עור שמנוני

המפתח ליישום בהצלחה איפור כאשר יש לך עור שמנוני הוא להתחיל עם המוצרים הנכונים. לוודא שאתה מחפש איפור מיועד במיוחד עבור סוג עור שמנוני, רצוי קרנות ללא שמן ואבקות לחוץ.

אלה מנוסחים כדי ליצור גימור מט תוך כדי סופג שמנים עודפים על הפנים שלך ולספק יותר טבעי, אפילו מראה. כדי להשיג כיסוי חלק, ארוך טווח, להתחיל על ידי הכנת העור עם קרם לחות בהיר ופריימר לפני החלת שלך קרן או לחץ אבקה. ברגע שהבסיס שלך נמצא במקום, לנגב את הקצוות עם ספוג לח כדי למנוע סטריליות.

סוף סוף, לנעול את הכל עם קל משקל תרסיס הגדרת לעזור לשמור על הכל במקום ולספק הגנה מפני זיעה ושמנים לאורך כל היום!

איפור מומלץ לעור שמן

אם אתה נאבק עם עור שמנוני, שליטה שגרת האיפור שלך יכול להיות אתגר מרכזי. עם המוצרים הלא נכונים, אתה עלול למצוא את עצמך מתמודד עם פנים חלקלקים ומבריקים לאורך כל היום-לא בדיוק המראה שאתה הולך על!

למרבה המזל, יש כמה טיפים וטריקים ניסה לעזור ליצור מצב איפור אידיאלי זה עובד טוב עם עור שמנוני. להלן, אנחנו חולקים את ההמלצות המובילות שלנו לאיפור שתוכננו במיוחד כדי לטפל בבעיות הקשורות עור שמנוני.

בסיס לעור שמן

מציאת בסיס טוב לעור שמנוני יכול להיות אתגר אמיתי. לא כל היסודות נוצרו שווים, ולא כל הנוסחאות עובדות לכל סוג של עור. אבל אל תדאג, יש לנו אותך מכוסה! במאמר זה, אנחנו נעבור אותך בתהליך של מציאת הבסיס הנכון עבור סוג העור השמנוני שלך, ונמליץ על כמה יסודות בעלי דירוג גבוה שמושלמים לעור שמנוני.

לחפש נוסחאות ללא שמן ולא comedogenic שלא לסתום את הנקבוביות. הנוסחאות הלא-comedogenic נוסחאות נועדו לא לחסום נקבוביות, אז הם לא יתרום לפתח אקנה, ראשים, או לבנים.

שנית, גימור מט עוזר לשלוט בשמן ולברק לאורך כל היום. כך, בעת בחירת בסיס עבור עור שמנוני, אתה צריך לבחור עבור בסיס גימור מט לסיים כדי לסייע לשלוט oiliness. גימור מט יכול גם לעזור למזער את המראה של נקבוביות וליצור מראה חלק, ללא רבב.

זה חיוני כדי לבחור בסיס שהוא חסין העברה ויש לו כיסוי ארוך. אלה ניסוחים אחרון עוד לא להמס או כתם, מה שהופך אותם מושלמים עבור שמנוני עור סוגים.

למרבה המזל, עשינו את העבודה הקשה עבורכם והלכנו רשימה של כמה מן היסודות הטובים ביותר לעור שמנוני אתה יכול לנסות.

בד כוח ג 'ורג' יו ארמאני + כיסוי מלא נוזלי

ג 'ורג' יו ארמאני כוח + כיסוי מלא נוזלי ($105 ) יש נוסחה שמן לאבקה הנושאת על העור לגימור מתמשך, מה שהופך אותו מושלם לעור שמן. זה ניתן לבנות, המאפשר לך להתאים כיסוי לפי הצורך, ומגיע עם הגנה מפני השמש.

GA-DE מט מושלם בסיס spf18

[מט מושלם בסיס מושלם spf18 ($35) מספק כיסוי בינוני עד מלא ויש לו גימור מט טבעי, מה שהופך אותו אידיאלי עבור אלה שרוצים להיראות ללא רבב תוך שמירה על ייצור הנפט שלהם תחת שליטה.

MAC סטודיו לתקן נוזלים קרן spf15

M.a.c סטודיו לתקן נוזלי spf15 קרן ($57) הוא קרן ללא שמן, מט לסיים את העור ללא הוספת ברק. הוא ממזער את המראה של נקבוביות ומספק כיסוי לאורך זמן, מושלם עבור אנשים עם עור שמנוני.

ליטור לנצח נקי מט קרן 24 שעות ללבוש לא העברה

אגורה נקי מט קרן 24 שעות ללבוש לא העברה ($71) יש נוסחה הוכחה להעברה המספקת ללא רבב, רך-מט תוך זיקוק נקבוביות ושמירה על ייצור שמן בבדיקת. M.a.c

סטודיו לתקן אבקת פלוס בסיס 15 גרם ($57) נשאר מט כל היום בלי להסתכל שטוח, אז העור שלך נראה טרי וטבעי.

בתוספת, זה של זיעה ולחות עמיד כך זה לא עוגה, קמט, או לדעוך. הוא גם עובד כקרן אבק. חדש הגדרה מינרלים אבקת 8 גרם

איניקה מינלית אבקת 8 גרם ($59) עובד פלאים כדי לברוא עור שמנוני כל היום, מה שאומר שאתה לא צריך לטשטש את הפנים שלך כל הזמן. זה מגדיר את האיפור שלך במקום ואפילו מטשטש את המראה של נקבוביות. לה מר את האבקה הטהורה ($180) מיזוג פגמים עם כיסוי משקל.

הוא מספק אפקט מטושטשת רך שהוא מט אבל לעולם לא שטוח, נותן לכם מראה רב מימדי שהוא גם טבעי ויפה.

Dior Forever Skin Correct קונסילר

Clinique Pore Solutions Primer

פריימר GA-DE Essentials Matte Perfecting

GA-DE Essentials Matte Perfecting Primer



מק




La Mer The Sheer Pressed Powder

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום