השיטות הטובות ביותר להסרת איפור לעור נקי וזוהר

עור נקי מניח את הבסיס לכל שגרת טיפוח, וזו הסיבה שחשוב להסיר את האיפור בסוף היום.

הסרה יסודית של כל האיפור מסתכמת במערכת ניקוי מצוינת - בין אם אתה מנקה כפול או מעדיף שיטה חד פעמית, אתה צריך את חומר הניקוי הנכון כדי להוריד את האיפור ביעילות ולהכין את העור להמשך השגרה שלך.

להלן, אנו מכסים את השיטות הנפוצות ביותר להסרת איפור וכיצד הן עוזרות להסיר איפור כראוי.

מסיר איפור יעיל זה עוצב במיוחד להסרת איפור עיניים עיקש ושפתון פיגמנט לעור נקי וזוהר.

שמני ניקוי

שיטת שמן הניקוי צברה פופולריות בשנים האחרונות והפכה לשלב קבוע באינספור שגרות טיפוח. אם אתה חדש ב-ניקוי שמן, הנה הרעיון הבסיסי. תכשירי ניקוי פנים על בסיס שמן משמשים על עור יבש להמסת שמן, פירוק איפור והסרת קרם הגנה. 

לאחר מכן הם נשטפים ואחריו תכשיר ניקוי על בסיס מים המבטיח שלא יישארו שאריות על העור. תכשירי ניקוי אלה עשויים בעיקר עם שמנים צמחיים, ומסייעים להזין את העור בויטמינים, נוגדי חמצון, וחומצות שומן אומגה[5_0]2.

סט טיפוח העור הזה מ-Dermalogica כולל את כל מה שאתה צריך כדי לנקות ביעילות את העור שלך. Dermalogica PreCleanse הוא תכשיר ניקוי שמן הממיס איפור, בעוד ג'ל ניקוי מיוחד מטאטא את כל החלקיקים המשהים. 

משחות ניקוי

בדומה לשמני ניקוי, תזמורת ניקוי הם חומרי ניקוי עשירים, מלוכלכים ואלגנטיים, שמשתמשים ברובם חומרי ניקוי אלגנטיים על בסיס שמן. , וזוהמה. בהשוואה לשמני ניקוי נוזליים, יש להם מרקם מזור סמיך ומוצק שנמס כשמחממים אותו בין הידיים. 

בדומה לשמני ניקוי, מזור לניקוי הוא לחות ועדין לעור אך פחות מבולגן מאשר מקבילם הנוזלי. מזור הניקוי Clinique Take the Day Off הוא פורמולת מזור ניקוי קלאסית שתהפוך במהרה למועדפת הבאה שלך.[5_0_1]27.

ה-PreCleanse Balm של Dermalogica לוקח את כל היתרונות של PreCleanse המקורי בצורת מזור. קל יותר לנסוע איתם תכשירי ניקוי מזור (ללא לשפוך!), ובנוסף השפשוף העדין המצורף עוזר להבטיח שלא יישארו כתמים של פסולת או איפור.

 

מים מיסלריים

אם אתה לא חובב מסירי איפור על בסיס שמן, מים מיסלריים הוא הבחירה המושלמת. נוסחה קלת משקל זו נראית כמו מים אך בעלת עקביות צמיגה יותר המסייעת לנקות ביעילות רבה יותר מאשר H20 רגיל. מים מיסלריים מורכבים ממיסלים זעירים אשר לוכדים וממיסים זיהומים (המכונה לכלוך, שמן ואיפור) כך שתוכל לנגב אותם בקלות. 

במקום מגבוני איפור, השרו כרית או שניים של צמר גפן במים מיסלריים כדי לשבור את האיפור לפני שתיכנסו לניקוי השני. מַעֲנָק? זה עדין להפליא ונהדר לסוגי עור יבשים ורגישים. הושט יד אל Mega-Mushroom Skin Relief Cleanser Micellar בימים שבהם אתה זקוק לניקוי מהיר ועוצמתי.[5_01]27_[5_01]

La Mer the Cleansing Micellar Water La Mer The Cleansing Micellar Water
המים המיסלריים היוקרתיים במיוחד האלה סוחפים את האיפור ללא מאמץ תוך החדרת העור שלך עם היתרונות של מרק הנס האייקוני של לה מר. הפורמולה עמוסה במרכיבים מטפחים לעור זוהר, גם לאחר הסרת איפור. 

מסיר איפור עיניים

מסיר איפור עיניים הוא אפשרות הסרה פופולרית להסרת איפור עיניים כבד, מסקרה עמידה למים או שפתון מט. 

רוב הפורמולות הן דו-פאזיות, כלומר הן תערובת קלת משקל של מים ושמנים, שכאשר מנערים אותם, פועלים יחד כדי לפרק גם את האיפור הקשה ביותר להסרה. נסה את מסיר איפור עיניים מיידי של קלרינס כדי להסיר בעדינות עין מעושנת שחורה.[_0127_5_5

הסרת איפור מאזור העיניים הרגיש יכולה להיות עסק מסובך - אבל לא עבור טיפוח העור של Declaré. מסיר איפור עיניים זה מפרק את האיפור ללא מאמץ מבלי לגרום לגירוי בעיניים או באזור העיניים לעור רענן ומנוקה.

הימנע ממגבוני איפור

הידועה כשיטת הסרת האיפור האולטימטיבית "ילדה עצלנית", מגבונים להסרת איפור נתפסים לעתים קרובות כדרך המהירה ביותר, נטולת הטרחה, להסיר הכל מהיום. אבל אל תתנו לסנטימנט הארוך הזה להטעות אתכם. 

המציאות היא שמגבוני איפור לא מנקים את העור שלך ביעילות. למרות שאתה עשוי לחשוב שאתה מנגב את כל הלכלוך, האיפור והשמן מהיום, אתה למעשה פשוט מורחת את זה על הפנים שלך (כן, זה גס כמו שזה נשמע). העקבות האלה של איפור, לכלוך, שמן ועור מת ואז יושבים על הפנים שלך למשך הלילה - מתכון לנקבוביות סתומות ועמומות.

אלטרנטיבה אידיאלית למגבוני איפור, תכשיר ניקוי מזור יעיל זה נמס לשמן מרגיע לאחר שנמרח על העור, וממיס איפור מתמשך וזוהמה מהיום. זה אפילו מסיר איפור עיקש עמיד למים לעור נקי וזוהר לחלוטין.

 

השפשוף והמשיכה כדי להסיר את כל האיפור שלך מחוספסים גם על העור - במיוחד אזור העיניים העדין - מה שמוביל לאדמומיות, דלקת והזדקנות מוקדמת.

לא רק המגבות החד-פעמיות המורטבות הללו איומות לעור שלך, אלא שהן גם איומות לסביבה. מקרה לגופו? 

עזוב את מגבוני האיפור ועבור עם אפשרות ניקוי עדינה ויעילה יותר. אנו מבטיחים למים מיסלריים, מסיר איפור, שמני ניקוי ובאלמים הם גם מאושרים לילדות עצלות.

נוסח כדי להסיר את כל עקבות האיפור מהעור מבלי לגרות, באלם הניקוי הזה מבית Declaré ממיס במומחיות איפור מתמשך וזיהומים כדי לחשוף עור רענן ונטול איפור.
Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום