4 מועדפים מלה מר

קרם לה מר - אחד ממוצרי הטיפוח הידועים ביותר ברחבי העולם. עם זאת, שימוש ב-Creme de la mer המקורי אינו הדרך היחידה לקבל את היתרונות של מרק הנס האיקוני של המותג הזה.

טיפוח העור של La Mer כולל מוצרי יופי משפתיים מטפחים, קרמי עיניים יעילים וקרמי לחות המותאמים לכל סוגי העור. לקו טיפוח העור היוקרתי הזה יש מוצר לכולם, לא משנה סוג העור או החששות שלהם. 

זה מה שהופך את La Mer למותג טיפוח יוקרתי ששווה את זה ב-100%; כל מוצר מקרם עיניים של La Mer ועד קרם גוף מועיל באופן אינטנסיבי לעור ויוצר חוויה מפוארת שפשוט לא מקבלים ממותגי טיפוח אחרים. ריכזנו את המועדפים האחרונים שלנו מ-La Mer כאן ב- Beauty Affairs.

טיפוח העור הטוב ביותר של לה מר

Crème de a mer אולי המוצרים הידועים ביותר של מותג היוקרה הזה, אבל זה לא היחיד שאתה צריך להשתמש בו. לכל אחד ממוצרי היופי הללו יש את אותם מרכיבים פעילים ייחודיים שהופכים את לה מר למפורסם.

La Mer The Body Cream

שאר הגוף שלך ראוי להתפנק באותם מרכיבים מרעננים כמו הפנים והצוואר שלך! זה המקום שבו קרם הגוף La Mer נכנס לתמונה. קרם הלחות העבה והמחדש הזה נועד לטפח את העור מכף רגל ועד ראש. 

La Mer קרם הגוף מנחם וממצק את העור עם העוצמה של Miracle Broth. מרכיב מותסס זה, עשיר בנוגדי חמצון, עוזר לעור שלך להתחדש להגברת לחות ותחושה גמישה מכף רגל ועד ראש.

טפח את העור שלך מכף רגל ועד ראש עם קרם הלחות המפואר הזה המועשר ברכיבי טיפוח העור המוגנים בפטנט של La Mer.

La Mer Genaissance de la Mer The Infused Lotion

מוצר טיפוח עור היברידי זה מעניק לעור לחות קלת משקל ויתרונות אנטי אייג'ינג לעור זוהר וצעיר למראה. La Mer Genaissance de la Mer ה-Infused Lotion יכול לשמש על ידי עור שמן כקרם לחות קל משקל, הודות לגימור הקטיפתי, הרך-מט שהוא מותיר על העור.

לחלופין, ניתן לשכב את התחליב הקל הזה מתחת לאחד מקרמי ה-La Mer לקבלת אפקט אנטי-אייג'ינג מוגדש נגד קמטים. קו הטיפוח של Genaissance מקבל עילוי חזק מהתוספת של זהב 24 קראט, אצות אדומות ומרק נס קריסטל להשפעות אנטי-אייג'ינג אפקטיביות אף יותר.

הוסף את התחליב המימי החזק הזה לשגרת הטיפוח שלך כדי להגביר את הלחות, לרכך את סימני הקמטים ולהצעיר את העור מבפנים.

La Mer The Radiant SkinTint SPF30

אינך צריך להשתמש בטיפוח העור כדי לקבל את היתרונות של Miracle Broth - גם איפור La Mer משופע בו! קרם הלחות הכהה הזה מושלם להשגת כיסוי טהור ו עור זוהר בו זמנית. זמין בשלושה גוונים המטשטשים פגמים קלים ועדיין נותנים לעור הטבעי שלך לזרוח, La Mer The Radiant SkinTint SPF30 הוא פריט חובה למראה איפור נקי של ילדה.

הוא גם חדור במסנני קרם הגנה SPF30 כדי להגן ביעילות על העור שלך מההשפעות המזיקות של קרני השמש, מה שמבטיח שעם או בלי קרם הלחות הכהה המהמם הזה, לעור שלך יש זוהר בגוון אחיד. 

La Mer The Radiant Skin TintLa Mer The Radiant SkinTint SPF30
La Mer The Radiant SkinTint SPF30 מכסה את העור שלך בצעיף בלתי ניתן לזיהוי של צבע שקוף, ומטשטש את המראה של פגמים תוך החדרת לחות לעור. 

La Mer The Lip Balm

אל תזלזל בחשיבות השימוש בשפתון! קמטים עמוקים בשפתיים יכולים לעתים קרובות לחשוף את הגיל שלנו, ולכן זה קריטי להשתמש במזור טיפוח המועשר במרכיבים למלחמה בקמטים.

ל-La Mer Lip Balm יש נוסחה מטפחת עמוסה בתערובת המושלמת של נוגדי חמצון ושמנים צמחיים טבעיים לנחם שפתיים יבשות ולרכך את מראה הקמטים.

 

La Mer The Lip BalmLa Mer The Lip Balm
מרענן במגע ראשון, La Mer The Lip Balm הוא משחה בניחוח מנטה, רך קטיפה המעניק לשפתיים לחות אינטנסיבית, ומותיר אותן גמישות, חלקות ושמנמנות.

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום