7 הבחירות הטובות ביותר מ-Dr Jart+

רוצה לשדרג את שגרת טיפוח העור שלך בצורה הכי כיפית אך יעילה? טיפוח עור קוריאני הוא הדרך ללכת. טיפוח העור הקוריאני, הידוע בסרום העור הזכוכית שלהם, האהבה למסנני קרינה ומרכיבים יצירתיים, מוביל את הדרך בחדשנות מודרנית לטיפוח העור.

בעוד שיש מאות מותגי K-beauty בשוק, אחד בולט ללא הרף בין השאר - Dr Jart+.

נוסדה בשנת 2005, Dr Jart+ משלב את מיטב המרכיבים המשובחים וההשפעה של העור, עם מרכיבים אפקטיביים וטכנולוגיים אפקטיביים. בית.

לא רק שאתה רואה תוצאות מדהימות עם מרכיבים יעילים מבחינה מדעית, אלא שגרת הטיפוח שלך אף פעם לא משעממת.

המוצרים הטובים ביותר של Dr Jart+

מוכנים לצלול לעולם הקסום של טיפוח העור הקוריאני? התחל עם הטוב שבטוב. ריכזנו להלן 7 מהבחירות האהובות עלינו מ-Dr Jart+, ממסכות פנים שזכות לבזז ועד למוצרים מפורסמים של TikTok - אתה בטוח תתאהב במשהו מהרשימה הזו.

Dr Jart+ Pore Remedy Purifying Mud Mask

אוהבים את תוצאות הידוק הנקבוביות וההבהרות של מסכת בוץ אבל שונאים את הבלגן? זה המוצר בשבילך. מסכת הסדין הנמכרת ביותר הזו ספוגה בבוץ ירוק ללא בלגן כדי לכווץ נקבוביות באופן גלוי, להסיר תאי עור מתים, למקד נקודות שחורות ולהפחית עודפי שמן ב-60%. מרכיבים מרכזיים נוספים כוללים PHAs ומלח ים, שעוזרים להתחדש בעדינות ולהחליק. זה חובה לנסות לבעלי עור שמן.

Dr Jart Pore Purifying Mud Mask close up of green clay mask on lower quarter of girl's faceDr Jart+ Pore Remedy Purifying Mud Mask
מסיכת מסיכה-סדין חימר ההיברידית הזו היא הבחירה המיידית המושלמת לעור מעורב ושמן. Dr Jart+ Pore Remedy™ Purifying Mud Mask נוסחה עם שני סוגי חימר כדי לספוג בקלות עודפי שמנים ולמחוך מיידי של העור.

 

Dr Jart+ Pore Remedy PHA פילינג סרום

סרום פילינג PHA קל משקל וגדוש במרכיבים מזיקוק נקבוביות מחליק ללא מאמץ מרקם מחוספס, שולט בעודפי שמן ומפחית את מראה הנקבוביות. זה עושה זאת עם חומצות פילינג עדינות המעניקות לעור שלך זוהר מוארק וזגוגי. כדי לשמור על הזנה של העור, יש גם שמן זרעי מקדמיה עשיר בחומצות שומן, פרופנדיול מעניק לחות ולחות פנטנול[5_02] .

Two bottles of Dr Jart+ Pore Remedy PHA Serum against spotted white and mint coloured wallDr Jart+ Pore Remedy PHA פילינג סרום
הקטין את הנקבוביות עם חומצות פילינג עדינות. Dr Jart+ Pore Remedy™ PHA פילינג סרום משתמש ב-PHA כדי לנקות עודפי שמן פנים מהנקבוביות, להפחית את הגודש ולהפוך את העור לסופר חלק וזוהר.

Dr Jart+ Cryo Rubber עם חומצה היאלורונית לחות

לחוויה ייחודית של מסכת פנים, אינך יכול להשתבש עם אף אחת ממסכות גומי Dr Jart+ Cryo. המסכה הדו-שלבית משתמשת בטכנולוגיית קריותרפיה לקירור מיידי של העור ולשמור על נפיחות. גומי ה-Cryo עם חומצה היאלורונית מעניקה לחות טוב במיוחד בשיפוח העור ובטיפול ביובש עם פגע לחות של חומצה היאלורונית[_0127_5_7, 0,1,0, 0,0, 0,0, 0,0, 0,0,0 _0127_5_1]ניאצינמיד

Flatlay of Dr Jart+ Cryo Rubber with Moisturizing Hyaluronic Acid 4g ampoule on blue backgroundDr Jart+ Cryo Rubber עם חומצה היאלורונית לחות
מסכה זו חדורת תערובת של חומצה היאלורונית המושכת לחות לתוך העור כדי לעזור לשפר את שימור הלחות ולמנוע איבוד מים.

Dr Jart+ Cicapair Tiger Grass מרגיע ערפל

 שפריץ או שניים של ערפל פנים[_0127_0_1][7_0127_0_2] כל כך רגיש לעור [_0127_0_2] כל כך אדום הערפל הדק במיוחד מופעל על ידי Centella Asiatica (הידוע גם כ-Tiger Grass) קומפלקס עור יבש, מלחיץ גירוי, שעוזר לגירוי בלחץ. . חביב המעריצים הזה הוא חובה לנסות לבעלי רגישות לעור. 

Dr Jart Cicapair Grass Mist spraying on a green backgroundDr Jart+ Cicapair Tiger Grass Calming Mist
ערפל מרגיע במיוחד זה מחזק את העור הודות לתערובת לחות הכוללת Cica, הלא היא Centella Asiatica.

Dr Jart+ קרם קרמידין

מאחת הקולקציות האהובות ביותר של המותג, הקרם Ceramidin נכנס עמוק לתוך העור כדי לטפל ביובש במקורו. הוא כולל 5 סרמידים שעוזרים לנעול לחות, לחזק את מחסום העור ולמנוע אובדן מים, כך שהעור נשאר עמוק לחות[_0127_5. השתמש בפורמולה המזינה במיוחד כשלב האחרון בשגרת טיפוח העור שלך בבוקר ובערב לקבלת גוון זוהר ועור טל.

Swatches of Dr Jart Ceramidin Cream on a yellow backgroundDr Jart+ קרם קרמידין
טפח את הקרם שלך עם העוצמה של סרמידים. Dr Jart+ Ceramidin Cream עוזר להפחית גירוי והתקלפות עור גלוי לעור רך וגמיש.

Dr Jart+ Dermask Water Jet Vital Hydra מסכת שינה

חבר את מסכת השינה המעניקה לחות עמוקה ללילה של שנת יופי והתעוררי עם עור גמיש ואחיד שזוהר מבפנים. טיפול מזין זה ללילה תומך במחסום לחות בריא עם נוגדי חמצון, שמנים צמחיים ותמציות צמחים חזקות המשחזרות את העור שלך בזמן השינה.

  Dr Jart+ Dermask Water Jet Vital Hydra Sleeping Maskמסכת שינה Dr Jart+ Dermask Water Jet Vital Hydra
מסכת שינה של Dr Jart+ Dermask Water Jet Vital Hydra היא טיפול לילה חובה לעור, שנוסחה כדי להרגיע ולהעניק לחות לעור בזמן השינה. הנוסחה המטפחת הזו תומכת במחסום הלחות החשוב של העור שלך, ומוודאת שהעור שלך נאחז ללחות שהוא צריך ומגן על העור מפני גירוי.

Dr Jart+ בכל יום ראשון.

קרם הגנה הוא מוצר סימן היכר של טיפוח העור הקוריאני וצריך להיות בכל שגרת טיפוח. נוזל ה-Tone-Up Sun כולל הגנה בספקטרום רחב של SPF 50 PA++++, המהווה הגנה חזקה מפני קרני UVA ו-UVB. מרקם הנוזל הקל משקל ממשיך בצורה חלקה ומתלבש יפה מתחת לאיפור, בעוד שהגוון הוורוד הטבעי שלו מעניק לעור שלך זוהר בריא וצעיר.

Dr Jart+ Every Sun Day Tone Up Sun Fluid SPF50+ on a pink backgroundDr Jart+ Every Day Sun Day Tone Up Sun Fluid SPF50+
קרם הגנה קל משקל זה מבית Dr Jart+ מושלם לשימוש יומיומי. דירוג SPF הגבוה מגן ביעילות על העור שלך מההשפעות המזיקות של השמש, ומונע סימני הזדקנות מוקדמים.

 

 

 



Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום