היתרונות של שמן חוחובה, הסביר

שמן חוחובה זכה לפופולריות עצומה בעולם של טיפוח השיער והתספורת בשל הרבגוניות שלה יתרונות רבים! השימושים של שמן חוחובה כוללים עור לחות, שיער מזין, ועוד-זה מרכיב טיפוח טבעי רב-תכליתי.

אני מתערב אם בדקת כל מוצרי היופי שלך, שמן חוחובה או אסטרים שעווה חוחובה עשויים להופיע כמרכיב. שמן חוחובה הוא למעשה שעווה נוזלית המופק מזרעי צמח חוחובה, למרות שמו מעט מטעה. עם זאת, כדי לשמור על דברים פשוט, אנחנו קוראים לזה שמן.

שמן חוחובה יש פרופיל מזין התואמת את השמן הטבעי של העור. מסיבה זו, זוהי בחירה פופולרית ליצירת מוצרי עור בריאים. בפוסט הזה בבלוג, אנחנו נעמיק לתוך נפלאות של שמן חוחובה ב skincare ונחקור בדיוק איך זה מועיל לך מכף רגל ועד ראש.

Woman with jojoba oil cream on her hand

מהו שמן חוחובה?

שמן חוחובה, המופק מזרעי צמח חוחובה, הוא נוזל זהוב עם מבנה מולקולרי ייחודי. זה דומה מאוד את החלב מיוצר על ידי שלנו עור, ביצוע מעולה קרם לחות ועור מגן. זה גם אומר שזה מתאים לכל סוגי העור-אפילו שמנוני עור נוטה לאקנה !

הרכב שמן חוחובה כולל ויטמינים, מינרלים וחומצות שומן המספקים את היתרונות הייחודיים של שמן חוחובה לעור ושיער. מוצרי יופי רבים כוללים שמן חוחובה לתכונות העשיר, בתוצרי לחות-בכמה נוסחאות, זהו מרכיב הכוכב, באחרים, הוא ממלא תפקיד תומך.

דוגמה נהדרת אחת של חוחובה לשחק תפקיד מפתיע אך דל-מפתח במוצר הוא דרמאלוגיקה יומי גליקולית ($60) . זה ניקוי , שמן חוחובה מסייע לשמור על רמות הלחות בעור, מזעור גירוי. באותו זמן, חומצה גליקולית יעילה מזיעה את תאי עור מתים.

Dermalogica Daily Glycolic Cleanser

Dermalogica יומי גליקולי ניקוי
Dermalogica Daily Glycolic Cleanser עובד קשה כדי לטאטא תאי עור מתים הגורמים לקהות ולחשוף את הזוהר הטבעי של העור שלך.

לקנות את המטהר הזה

יתרונות שמן חוחובה לעור

כשמדובר עור פנים, שמן חוחובה הוא פנינה אמיתית. ניתן להשתמש בו כשמן טהור או לנסח במוצר טיפוח. אם להשתמש לבד או ניסח במוצר טיפוח, שמן חוחובה טהור הוא נהדר עבור הפנים והגוף! הנה סיבוב של יתרונות שמן חוחובה העליון לעור.

עור לחות

שמן צמחי זה בעל תערובת ייחודית של חומצות שומן שנותנות יכולות מיוחדות-כולל עור לחות עמוקה. שמן חוחובה עושה את זה על ידי איטום בלחות לעור, באופן נראה מחליק אותו ומשאירים אותו רך וממוזג. לכן מוצרי טיפוח שמן חוחובה נוטים להיות לחות -הם מושלמים עבור נעילת לחות לתוך עור יבש .

כאשר מוחל על העור, שמן חוחובה משמש כemollient, יוצר מחסום מגן על פני השטח של העור. מחסום זה עוזר לנעול לחות ולמנוע אובדן מים, שמירה על העור מיובש וגמיש.

לא פלא שזה המרכיב השני קרם חמצן ($199) . קרם לחות מטפח זה הוא הבית האולטימטיבי לחות אנטי-הזדקנות!

Dermalogica Phyto Nature Oxygen Cream

קרם פיטו דרמאלוג פיטו דרמאליים
קרם החמצן הפיטו של דרמאלוגיקה הוא קרם יוקרתי ומזין עם תוצאות שאין כמותו. קרם זה עוזר להפחית את המראה של קווים עדינים וקמטים.

לקנות זה קרם לחות קרם

באופן טבעי לא קומדוגני

אחד היתרונות של שמן חוחובה ייחודי לעור הוא שזה לא קומדוגני. זה אחד השמנים הנדירים באמת מתאים לכל סוגי העור! לא comedogenic אומר שיש לו כמעט אפס סבירות של חסימת נקבוביות-חדשות טובות לעור נוטה אקנה!

זה פותח דלתות רבות עבור אלה אשר בדרך כלל להתרחק משמנים בגלל סוג העור שלהם. לדוגמה-כתמים כהים הם דאגה לעור המשפיע על כל סוגי העור.

אחד המוצרים הטובים ביותר עבור זה הוא בינוני 8 טטרה-c ($86) . זה מבוסס נפט סרום מסתמך על בסיס שמן חוחובה כדי לספק מנה חזקה של ויטמין c כדי להבהיר כתמים כהים. זה אומר שזה לא comedogenic, מה שהופך אותו מושלם עבור אלה עם העור נוטה אקנה כדי לעזור לנקות את כל סימני שלאחר האקנה!

Medik8 C-Tetra

Medik8 C-טטרה
הודות לצורתו המסיסה בשומנים, C-Tetra יכול לחדור בקלות את מחסום השומנים של העור שלך, לספק רמה עמוקה של הגנה והזנה ולהגביר את היעילות של הנוסחה הגדושה בנוגדי חמצון זו.

לקנות זה סרום

אנטי דלקתי

מחקרים מצאו כי שמן חוחובה יש יכולות ייחודיות להפחתת גירוי ודלקת בעור. אלה שתי בעיות לעתים קרובות מופיע אדמומיות, במיוחד אם הקשורים אקנה או גירוי בעור.

השימוש המדעי של שמן חוחובה מרגיע את הסימפטומים של אקזמה פסוריאזיס נחקרים כיום כדי לעזור לאלה העוסקים בבעיות עור אלה.

מחקרים הראו יותר ויותר את הקשר בין דלקת להזדקנות-כך המקרה יכול להיות כי חוחובה היא יעילה אנטי הזדקנות גם מרכיב! תועלת שמן חוחובה על הפנים כולל יותר מרק לחות.

שילוב יעיל של אסטרים חוחובה עם מרכיבים אנטי אייג 'ינג אחרים, כגון פפטידים זו הסיבה שאנחנו חושבים סרום תגובה חכם דרמאלוג 'קה ($235) הוא בין הטובים ביותר להגיע! זה מתאים לכל סוגי העור-אפילו רגיש-לחדש לחות, להפחית את הדלקת, ולחזק את העור נגד סימני הזדקנות מוקדמת.

Dermalogica Smart Response Serum

סרום חכם של דרמלוג'יקה
סרום רב תכליתי זה מנוסח עם חומרי טיפוח, לצד שמן חוחובה, כדי לשפר את כל היבט של העור: לחות, עמידות, גוון העור, לחשוף זוהר קורן וצעיר.

לקנות את הסרום הזה

מתקן לחות מתקן לחות

מחסום לחות, או מעטפת חומצה, הוא מבנה עור חשוב המסייעת לעור שלך להחזיק על התייבשות ולהגן מפני גירויים חיצוניים, כגון זיהום חיידקים גורמי זיהום ואקנה. שמן חוחובה מחזק את מחסום הלחות, הנעילה בלחות והגנה על עור רגיש מהאלמנטים. זהו אחד היתרונות הקריטיים ביותר של שמן חוחובה על הפנים-במיוחד עור רגיש .

קרם לחות עשיר, מתחדש עם חוחובה התאוששות אולטימטיבית ($84) . קרם תיקון זה מושלם לשימוש מיד לאחר טיפולי ספא ולסייע לחזק את העור הרגיש.

Medik8 Ultimate Recovery

Medik8 Ultimate Recovery
ל-Medik8 יש נוסחה סופג מהירה מושלמת לכל סוגי העור. חלק מהמרכיבים הכוכבים ב-Medik8 Ultimate Recovery כוללים שמן זרעי חוחובה, שמן זהה לעור שעובד קשה כדי להחליק את היובש ולנעול לחות.

לקנות זה קרם התאוששות האולטימטיבי

היתרונות שמן חוחובה לשיער

העור שלך הוא לא החלק היחיד שלך שיכול לקצור את היתרונות של שמן חוחובה. זה שומנים מדהים שעוזר לך לקבל שיער ארוך, בריא גם! הנה בדיוק מה שמן חוחובה יכול לעשות עבור המנעולים שלך.

תיקון שיער

כולנו יודעים כי שמנים הם חלק הטוב ביותר לתיקון נזק לשיער הנגרמת על ידי אקונומיקה וחום. שמן חוחובה הוא לא יוצא מן הכלל-זה משפר איך השיער שלך נראה ומרגיש על ידי לחות לציפורן החיצוני של כל גדיל.

על ידי לחות מיקרוסקופית זה מבנה שיער מיקרוסקופי, שמן חוחובה גורם לשיער להרגיש חזק וחלק יותר-ועמיד יותר נגד שבירה!

לכן הוא מופיע באיקוני Olaplex לא. 3 בשמים לשיער ($54) . טיפול זה משלב את הכוח תיקון הכוח של חוחובה עם אולפלקס של נוסחה כדי לתקן את זה כדי לחשוף שיער חזק, בריא לאחר כל שימוש!

Olaplex No. 3 Hair Perfector

Olaplex Hair Perfector מס' 3
להחיות מנעולים פגומים עם טיפול שיער זה מבית Olaplex. עוצב לקישור מחדש של שיער שנחלש על ידי אקונומיקה וחום, Olaplex Hair Perfector מס' 3 הוא פריט חובה למוצר טיפוח יוקרתי לשיער במחסן היופי שלך.

לקנות olaplex שיער מושלם לא. 3

מטפח את הקרקפת

שמן חוחובה יש תערובת ייחודית של חומצות שומן המשפרים את הבריאות של השיער והקרקפת, הפחתת המראה של קשקשים ותומכת צמיחת שיער בריאה מן השורש. זה עושה הבדל מפתיע לבריאות הכללית של השיער שלך. זה גם לחות הקרקפת יבש, מזעור פתיתי גלוי וקשקשים!

אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות את זה מבלי לגרום לשיער שלך להיראות שמנוני הוא עם שמפו ניסח בשמן חוחובה. Ikou להחיות ralitising ragonia & שמפו קדרוד ($39.95) כולל שמן חוחובה לצד שמנים מטפחים אחרים כדי לעזור להזין את השיער שלך מן השורש לקצה!

iKOU Revitalising Australian Fragonia & Cedarwood Shampoo

Ikou להחיות ragonia אוסטרלי & שמפו cedarwood
השמפו הטבעי הזה מבית iKOU מוסיף נופך של יוקרה לשגרת טיפוח השיער שלך. Ikou להחיות ragonia & sedarwood שמפו מריח פנטסטי והוא מנוסח עם כל מה שהשיער שלך צריך!

לקנות את השמפו הזה

משפר את הברק של השיער

עוד יתרון מיידי של שמן חוחובה לשיער הוא איך זה מוסיף ברק גלוי ברגע זה מוחל. לכן זה כמעט תמיד נמצא בשמנים שיער וסמי שיער כדי לעזור לנעול בסגנון שלך. זה מושלם עבור החלקה מיידית שיער-וזו הסיבה שזה טלטן מלוטש שמן סטיילינג מלוטש ($60) .

שמן חוחובה זה טיפול לשיער הוא מושלם להוספת ברק משיי לשיער. פשוט ליישם כדי לח שיער לפני סטיילינג כדי להוסיף ברק מבריק & להגן על שיער מפני חום באותו זמן.

ghd Sleek Talker - Wet To Sleek Styling Oil

טלטן-רטוב כדי מלוטש שמן סטיילינג
ניתן להשתמש בשמן העיצוב הרב-תכליתי הזה במגוון דרכים – כטיפול משאיר, כסרום טרום עיצוב או כשמן גימור. הנוסחה הייחודית שלו מועשרת בשילוב עוצמתי של מרכיבים, כולל שמן חוחובה, שמן זרעי קמליה ושמן זית.

לקנות את השיער הזה סטיילינג שמן

שמן חוחובה ב skincare: נקודות מפתח

שמן חוחובה הוא מרכיב טיפוח העור יעיל, טבעי העור. שמן חוחובה טהור יכול לשמש לבד או לנסח ב skincare באיכות גבוהה כדי לחות עמוקה וללחדש. בטיפול בתספורת, הוא מחליק קצוות מפוצלים ומפחית שבירה תוך טיפוח טיפוח צמיחת שיער.

כשזה מגיע שמן חוחובה, מרכיב זה הוא אידיאלי עבור נעילת לחות לתוך העור, כמו גם הפחתת דלקת ואדמומיות-באמת מרכיב רב תכליתי! והטוב ביותר עבור אלה עם עור שמנוני ואקנה: זה לא לסתום נקבוביות ולהוביל פריצות!

אז יש לך את זה-היתרונות של שמן חוחובה לעור ולשיער הסביר, בתוספת הבחירות העליון שלנו. אנו מקווים שתוסיפו את כוכב העל הזה לשגרת היופי שלכם!

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום