כיצד לנקות מברשות איפור: הטיפים הטובים ביותר & טריקים

דואג שלך מברשות איפור חיוני לשמירה על עור בריא ולהשיג מראה איפור מושלם. אין סיבה טובה ליישם איפור עם כלי יופי מלוכלך!

במאמר זה, אני להדריך אותך דרך הטיפים הטובים ביותר לנקות את מברשות איפור ביעילות. בין אם אתה חובב איפור או אמן איפור, טכניקות ניקוי מברשת מתאימות. בואו לצלול לתוך העולם של ניקוי המברשת ולגלות איך זה יכול לשפר את שגרת האיפור שלך.

תוכן העניינים

Line of makeup brushes after cleaning drying on paper towel

למה נקי איפור מברשות איפור

כדי להשיג ללא רבב איפור יישום ולשמור על עור בריא, נקי מברשות הם חובה. מברשות איפור מלוכלכות יכולות לספק חיידקים, שמנים, שאריות איפור ישנות, מה שמוביל לפייבות וגירוי בעור. על ידי ניקוי קבוע המברשות שלך, אתה תבטיח ביצועים אופטימליים ולשמור על העור שלך.

שלא לדבר על כל בניית מוצר יכולה לגרום להתערבב שלך להיראות בוצי וערמומי. זה במיוחד נכון עבור צלליות נראה-עמוס מברשת יכול להיות ההבדל בין איפור מחפש במומחיות מיושם בהשוואה חצי מעורבב!

אין טעם להשתמש במברשת איפור מפואר כמו סט מברשת איפור VANI-T ($80.95) ולא לטפל בהם כראוי! הנה איך לשמור אותם נקיים.

ערכת מברשת איפור 15 חלקים יש כל מה שאתה צריך כדי ליצור מראה איפור ללא רבב. נרתיק עור הוא אידיאלי עבור בדרכים או שמירה על המברשות שלך מאורגנים בבית.

שני סוגים של מברשת נקי Ng

לא הרבה אנשים יודעים את זה, אבל יש למעשה שתי דרכים לנקות את מברשות האיפור שלך: ניקוי מקום וניקוי עמוק.

ניקוי מקום

ניקוי ספוט לא כולל מים-זה בעצם טבילת המברשת שלך לתוך פתרון מבוסס אלכוהול ולאחר מכן מנגב על מטלית או נייר עד שהמברשת נקייה. זה כמו יבש שמפו שווה ערך עבור מברשות איפור; טוב מספיק לזמן מה!

שיטת ניקוי מברשת איפור זו מושלמת עבור ב-בין השימושים, במיוחד עבור מברשות צלליות שבו אתה יכול להשתמש בצבעים שונים בהתאם ליום. עם זאת, חשוב לציין כי שיטה זו אינה נקייה לחלוטין מברשות. בשביל זה, אתה צריך לעשות נקי עמוק!

ניקוי עמוק

ניקוי עמוק מברשות איפור כרוך באמצעות שמפו מברשת-או אפילו סבון ידיים עדין-כדי לקבל כל מפרט של איפור, שמנים פנים, ואפילו חיידקים ממברשות האיפור שלך!

זה לוקח יותר זמן, אבל נותן נקי יותר אינטנסיבי. באופן אידיאלי, אתה רוצה לשטוף את המברשות באמצעות שיטה זו כל 14 ימים כדי להבטיח שהם תמיד מבצעים במיטבם!

Woman cleaning makeup brushes

כלים חיוניים לניקוי מברשת

איסוף הכלים הנכונים הוא הצעד הראשון בניקוי מברשת יעילה. הנה מה שאני מוודא שיש לי ביד כדי לטהר את המברשות שלי:

  • מברשת ניקוי לבחירה
  • מגבונים איפור
  • מגבות נייר
  • קערה קטנה

אם יש לך אחד, מברשת סיליקון לניקוי מחצלת הוא גם כלי מצוין עבור מקבל מברשות נקיים בחצי הזמן. מחצלת כזה הוא טוב במיוחד עבור מברשת זיפים סינתטיים כמו Anastasia beaverly גבעות a30 מברשת ($41) .

Anastasia beaverly גבעות a30 מברשת pro
מברשת סיבים סינתטיים זה מושלם עבור מוצרים ללא מאמץ, קרם עור עבור גימור ללא רבב.

מהו מברשת איפור טוב יותר?

אתה יכול להשתמש בכל סבון ישן כדי לשטוף את מברשות האיפור שלך? לשטוף את המברשות שלך כמו מקצוען, יש לך כמות מפתיעה של בחירה. קודם כל, אתה תמיד יכול ללכת על מוצר מברשת ייעודי. אם אתה משתמש הרבה מברשות טבעיות, אני ממליץ על איפור ספציפי מברשת ניקוי כי זה לא לייבש אותם בניגוד לאחרים.

עם זאת, אפשרויות נהדרות אחרות עבור איפור מברשת מנקה כוללות:

  • שמפו לתינוק
  • לשטוף פנים
  • סבון מאכל
  • סבון סארד/כביסה בר

כל עוד אתה לשטוף כראוי, מוצרים אלה יהיה עמוק לנקות את מברשות האיפור שלך ולהשאיר אותם מוכנים עבור sesh הגלאם הבאה שלך!

Explainer of the different parts of a makeup brush, including bristles, ferrule, and handle

הכנת המברשות שלך לניקוי

אז, אני יודע מה אתה חושב-למה יש כל כך הרבה צעדים לדבר כזה פשוט? האמת היא, על ידי ניקוי המברשות שלך כראוי ולעתים קרובות, אתה להאריך את חיי המברשות שלך. זה עושה הבדל עצום אם אתה משתמש מברשות איפור באיכות גבוהה עשוי סיבים טבעיים. כאן

הצעד הראשון להכין את מברשות האיפור שלך לניקוי עמוק הוא לנקות את הידית ואת הפרטה, באמצעות נגב איפור. הפרפר הוא חלק המתכת של מברשת איפור שמחזיק את הזיפים לידית. חשוב לא להתמזג את זה לחלוטין מתחת למים, או להשתמש במים חמים מדי כפי שהוא יכול לשחרר את הדבק שמחזיק את הזיפים במכסן.

צעד אחר צעד הוראות לשטיפת איפור

הנה מדריך היופי המאושר שלנו איך לשטוף את מברשות איפור בדרך הנכונה.

  1. להרטיב את זיפי המברשת עם מים קרים מהקערה שלך.
  2. להחיל כמות קטנה של שמפו עדין או מברשת ניקוי על כף היד שלך.
  3. בעדינות לסובב את המברשת בכף שלך כדי ליצור תסוף.
  4. לשטוף את הזיפים ביסודיות באמצעות מים קרים, להבטיח את כל המוצר ואת שאריות ניקוי יוסרו.
  5. עבור מברשות מלוכלכות מאוד, שלבים 1-4 ניתן לחזור לפי הצורך.
  6. לסחוט בעדינות כל מים עודפים ולעצב מחדש את הזיפים.
  7. להניח את המברשות על מגבת לאוויר יבש.

כתמים מתמשכים, זיפים, ואתגרים מחדש הם נפוצים עם מברשות איפור.

כדי להבהיר כתמים, להשתמש מברשת עדינה או לשקול ניקוי במקום. אל תתפתו להשתמש בכל דבר חם יותר מאשר במים חמים כדי להרים כתמים! מים חמים מדי יכולים לשחרר את הדבק ולהרוס את המברשות שלך.

אם המברשות שלך לשפוך זיפים, להבטיח שהם מיובשים כראוי לפני האחסון. עיצוב מחדש יכול להיות מושגת על ידי דפוס בעדינות את הזיפים הלח בחזרה לצורה המקורית שלהם.

How to Clean Makeup Brushes Step by Step

טיפים נוספים לטיפול במברשת

אחסון נכון וארגון של מברשות הוא חיוני כדי לשמור על הצורה והנקיון שלהם. לשקול להשקיע מחזיקי מברשת או במקרים כדי לשמור אותם מוגנים. תדירות ניקוי תלויה בשימוש מברשת, הצטברות המוצר, כך להתאים אישית את שגרת ניקוי בהתאם.

מברשות איפור נקי: נקודות מפתח

ניקוי מברשות האיפור שלך הוא צעד חיוני בשגרת היופי שלך. על ידי מעקב אחר הטיפים והטריקים הטובים ביותר שלנו, תוכלו להשיג ביצועים אופטימליים מהמברשות שלכם תוך שמירה על עור בריא. לאמץ את הטקס של מברשת ניקוי וליהנות היתרונות של יישום איפור ללא רבב!

שאלות נפוצות

כמה פעמים אני צריך לנקות את מברשות האיפור שלי?

ניקוי תדר תלוי מברשת שימוש מוצר הצטברות. מומלץ לנקות את מברשות לפחות פעם בשבועיים לשימוש קבוע.

אני יכול להשתמש בסבון רגיל כדי לנקות את המברשות שלי?

מברשות סינתטיות יכולות להחזיק עד שימוש ניקוי חזקים כגון סבון ואפילו סבון סבון, כמו אור שמש או סבון פלא. עם זאת, שיער טבעי מברשות איפור הם עדינים יותר ויש לנקות באמצעות משהו כמו שמפו התינוק.

האם אני יכול להשתמש במייבש שיער כדי להאיץ את תהליך הייבוש?

בדרך כלל מומלץ לייבש את המברשות שלך כדי למנוע נזק חום. באמצעות מייבש שיער על הגדרה נמוכה וקריר, אך בזהירות להימנע מחמם יתר הזיפים.

איך אני מאחסן את מברשות האיפור הנקי שלי?

לאחסן את המברשות הנקיות שלך במצב זקוף או במברשת כדי לשמור על צורתן. לוודא שהם יבשים לחלוטין לפני אחסון שלך תיק איפור כדי למנוע עובש או טחב.

אני יכול לשתף את מברשות האיפור שלי עם אחרים?

עדיף להימנע ממברשות שיתוף, מכיוון שהוא יכול להוביל לזיהום של חיידקים. לשמור על המברשות לשימוש אישי כדי לשמור על היגיינה אופטימלית.

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום