המדריך לענייני יופי ל-7 טיפולי יופי נפוצים

הדבר היחיד המרגש כמו רכישת מוצר טיפוח יוקרתי חדש צריך להיות קביעת תור לטיפול יופי משפר את העור! יש אז רבים לבחירה - הנה המדריך שלנו לכמה טיפולי יופי נפוצים, ללא מסתורין. 

מה זה טיפול פנים?

טיפול פנים הוא מונח די רחב - אבל ברמה הבסיסית ביותר, טיפול פנים כרוך בניקוי עמוק של העור שלך, פילינג[_0127_0_5_4][5_5_1] , ומסכה מסוג כלשהו. בהתאם לסוג העור שלך, עשויות להיות מעורבות גם עקירות (עוד על כך בהמשך). מטפל היופי שלך בדרך כלל יתאים את טיפול הפנים לצרכים המדויקים שלך, ויכול לכלול שלבים אחרים כמו פילינג כימי או דרמפלנינג - הכל תלוי בסופו של דבר במטרות העור שלך!

טיפולי פנים עקביים לצד טיפולי עור יוקרתיים יכולים להיות המפתח לפתיחת העור הטוב ביותר שלך אי פעם בידי איש מקצוע. 

kiehl's calendula and aloe soothing hydration mask product image on white backgroundKiehl's Calendula & מסכת הידרציה מרגיעה אלוורה | $71
מסכה מרגיעה כמו זו מושלמת לפגישת טיפול עצמי בבית 'פנים'!

מהו פילינג כימי?

למרות שמם, פילינג כימי אינו כרוך בקילוף כלשהו - לפחות במהלך תהליך הפילינג. הסיבה שהם נקראים פילינג היא שהם נוטים לגרום לקילוף די משמעותי של עור מת בימים שלאחר ההליך!

תמיסות פילינג כימיות עשויות מחומצות אלפא הידרוקסיאלפא הידרוקסי, וחומצות אחרות לטיפוח העור, כמו חומצות Hydroxy A. הם בדרך כלל הטובים ביותר להבהרת היפרפיגמנטציה, הפחתת הופעת צלקות אקנה, הגברת ייצור הקולגן והפחתת מראה הקמטים והקמטוטים. 

SK-II Facial treatment clear lotion product image on white backgroundSK-II טיפול פנים קרם ברור | 121 דולר
טונר פילינג זה מכיל ריכוזים קטנים יותר של אותם מרכיבים מועילים כמו פילינג כימי.

מה זה גלגול עורי?

לפעמים נקרא microneedling או dermarolling, זה כרוך בהפיכת העור הזעירים והזעירים שלך ליצירת קולגן זעיר של העור שלך. הגברת ייצור הקולגן מבהירה כתמים כהים ומוציאה קמטים, כמו גם מפחיתה את המראה של נקבוביות מוגדלות. 

אפשר לעשות גרסה מתונה יותר של הליך זה בבית, אבל מיקרונידלינג בעל חוזק מקצועי מניב תוצאות מהירות יותר. זה לא אומר שהגרסה בבית לא שווה את זה - כנראה שהכל לטובה שהיא לא חזקה כמו מה שתמצא אצל מטפל היופי!

lonvitalite dermal roller product image on white backgroundLongvitality דרמל רולר | 59.95 דולר
רולר עורי זה הוא מהסוג שאתה יכול להשתמש בו בבית כדי להגביר את שגרת היופי שלך.

מה זה דרמאפלינג?

Dermaplaning הוא תהליך הגילוח של השכבה העליונה ביותר של העור המת, לקיחת שערות כלשהן וסתימת נקבוביות תאי עור מתים איתה. מקצועני היופי משתמשים בלהבים חדים במיוחד - חדים בהרבה מסכיני גילוח לגבות - כדי לבצע את טיפול היופי הזה. התוצאה? 

עור זוהר, מריחת איפור טובה יותר וזוהר כללי שלא היה לך קודם! Dermaplaning יכול גם לעזור לטיפוח העור שלך להיספג מהר יותר בעור, מכיוון שיש פחות תאי עור מתים בדרך. 

Guerlain orchidée impériale rich cream product image on white backgroundGuerlain Orchidée Impériale Rich Cream | 610 דולר
קרם לחות עשיר כמו זה אידיאלי לטיפוח העור לאחר תכנון עור.

מהן חילוץ?

אתם מכירים את הסרטונים המעוררים פצעונים? ובכן, כולם בעצם סרטונים של עקירות - מטפלי יופי המשתמשים בכלים וטכניקות מומחים כדי להקל על נקודות שחורות ואקנה על העור שלך לניקוי סופר עמוק. אלה מומלצים בדרך כלל לבעלי עור נוטה לאקנה שזקוקים למעט עזרה בניקוי הגודש. 

עקירות יכולות להרגיש קצת לא נוחות, אבל הן חיוניות כדי לעזור לשמור על עור נקי יותר. עקירות שנעשו כהלכה גם ממזערות את הסיכונים של צלקות אקנה ו-PIH - וזו הסיבה שכדאי לך תמיד השאירו כל פצעון שצץ למקצוענים.

Foreo Luna 3 Combination Skin Product image on white backgroundForeo Luna 3 לעור משולב | $299
מברשת ניקוי קולי זו עוזרת לשמור על עור נקי וצלול, ומונעת סתימת נקבוביות.

מה זה מיקרו-דרמה?

חשוב על microdermabrasion בתור פילינג מיקרוסקופי, פילינג מיקרוסקופי לעור שלך, משתמש באבקת עור מקצועית לעור שלך. עשוי בדרך כלל מקריסטלים, אך חלק ממערכות המיקרו-דרמבריה אפילו משתמשות באבקת יהלומים למפגש מיקרו-דרמבריזיה סופר יעיל.

Microdermabrasion עוזר לחדש את העור, תומך בייצור קולגן ודהיית המראה של צלקות אקנה. זה טיפול שעוזר כמעט בכל עניין עורי שם בחוץ!

La Prairie cellular mineral face exfoliator product image on white backgroundפילינג פנים מינרלי של La Prairie Cellular | 215 דולר
למרות שהוא לא חזק כמו מיקרו-דרמה, פילינג פיזי רגיל כמו הסקראב הזה מ-La Prairie שומר על העור שלך זוהר במיוחד בין הפגישות!

מהו טיפול LED?

טיפול ב-LED הוא אפשרות המדע הבדיוני ביותר ברשימה הזו - וזה נכון במיוחד כשחושבים על כמה גרסאות של טיפול באור שנוצרו לראשונה כדי לסייע בתמיכה בחלל הצמחים. טיפול באור LED משפיע על עור עם אורכי גל שונים של אור, כל אחד עם היתרונות שלו עבור העור שלך. 

אורכי הגל השונים מסוגלים לחדור לרמות עמוקות יותר של העור, לעורר את סיבי הקולגן, להפחית דלקת, ואפילו לנטרל חיידקים הגורמים לאקנה. 

foreo ufo fuschia product image on white backgroundForeo UFO | $299
רתמו את העוצמה של טיפול באור LED עם כלי היופי הזה מבית Foreo!

עדיין מנסה ליצור את שגרת היופי שלך? נסה את חידון טיפוח העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום