5 טיפים להכנסת רטינול לשגרה שלך

רטינול הוא מדהים מרכיב לטיפוח העור אבל יש לו מלכוד - רטינול יכול להיות תחזוקה גבוהה לכלול בשגרת הטיפוח שלך. זה לא מסוג הדברים שאתה משתמש בו פעם או פעמיים וזה עובד - אתה חייב להציג אותו לשגרה שלך בדרך הנכונה כדי להבטיח שהעור שלך יפיק את המרב מהמרכיב הפנטסטי הזה. הנה 5 הטיפים שלנו להוספת רטינול לשגרת הטיפוח שלך!

1) קח את זה לאט בהתחלה

בגלל איך רטינול עובד, זה סוג המרכיבים לטיפוח העור שאתה צריך כדי להקל על עצמך בעדינות - לא לקפוץ עם הראש! אם כי, אנחנו לא מאשימים אותך בהתחשב בכך שרטינול הוא לחלוטיןפנטסטי רכיב אנטי אייג'ינג מוכח, משפר זוהר ומגן עתיד. 

רטינול והעור שלך זקוקים ליותר זמן ממרכיבי טיפוח אחרים כדי להכיר אחד את השני. מפתה להתחיל להשתמש בו כל לילה בודד אבל זה מתכון לעור יבש ומגורה.

הטיפים שלנו? התחל עם מריחת מוצר הרטינול שלך פעמיים בשבוע במשך כ-3-4 שבועות מלכתחילה, ולאחר מכן העלה ל-3x בשבוע למשך 3-4 שבועות, עד לתדירות המתאימה לשגרה שלך ולשאר הפעילים שאולי תשתמש בהם. 

elizabeth arden retinol ceramide capsules line erasing night serum product image on white backgroundאליזבת ארדן קפסולות רטינול סרמיד | 190 דולר
הקפסולות הללו משלבות את הכוח של רטינול עם סרמידים לסרום רטינול חזק ומזין.

בעוד שהעור שלך מסתגל לרטינול, העור שלך עשוי להרגיש יבש יותר ממה שהוא בדרך כלל, או רגיש יותר. זה אמור להפסיק בסופו של דבר כשהעור שלך מסתגל למרכיב הכוחני הזה לטיפוח העור. עם זאת, חשוב לזכור שתופעות הלוואי הללו אינן סימן לכך שהרטינול עובד או לא - אם אתה לא מקבל אותן, זה לא אומר שהרטינול שלך לא חזק או לא עובד! אתה רק אחד מבני המזל!

אם העור שלך מרגיש יבש במיוחד, מתקלף ואדום, ייתכן שהגזמת - במקרה זה, עדיף לך לתת לעור שלך ולמחסום הלחות שלך להחלים עם כמה מרכיבי טיפוח מרגיעים במיוחד כמו פנטנול וניאצינמיד, לפני מתן הזדמנות נוספת לרטינול (ולוקח אותו לאט יותר הפעם)!

2) היה מוכן להתחייב!

רטינול לוקח מחויבות - שימוש ברטינול בשגרת הטיפוח שלך אינו עניין של שימוש בו כשאתה זוכר! רטינול משפיע באופן מהותי על איך העור שלך מתנהג, ואתה לא הולך להשיג את התוצאות שאתה רוצה על ידי חוסר עקביות עם היישום והשימוש. זה לא מרכיב לטיפוח העור עבור אלה עם בעיות מחויבות ליופי - אתה חייב להיות כל הדרך עם רטינול!

התחייבות לשימוש ברטינול פירושה גם היצמדות לסוג מסוים של מוצר רטינול - לא כל מוצרי הרטינול עשויים להיות שווים, ועשויים להיות להם ריכוזים וחוזקים שונים שבסופו של דבר משפיעים על התוצאות שלך. הטיפ שלנו? היצמד למוצר רטינול אחד (רצוי סרום) בכל פעם כדי לוודא שאתה נותן לעור שלך את ההזדמנות הטובה ביותר בכל הקשור לרטינול. 

dr irena eris neometric capsules product image on white backgroundד"ר אירנה אריס קפסולות נאומטריות נגד קמטים | $149
שלב רטינול עם פפטידים לטיפול אנטי אייג'ינג טעון במיוחד!

3) התחייבות לרטינול = התחייבות ל-SPF

חשוב על רטינול ו-SPF כעסקה של שניים תמורת אחד. אתה צריך להשתמש ב-SPF בזמן שאתה משתמש ברטינול (ו-AHA) בשגרת היופי שלך. למה? ובכן, רטינול עובד קשה כדי להפוך את סימני הפוטו-דאג' - כלומר, סימני הנזק מקרני ה-UVA של השמש.

זה יכול לכלול קמטים מוקדמים, אובדן נפח וגוון עור לא אחיד. כשזה מגיע לזה, מזעור הגורמים להזדקנות הצילום חשובה באותה מידה כמו טיפול בסימנים קיימים עם מרכיב רב עוצמה כמו רטינול. 

אם אתה משתמש ברטינול ללא קרם הגנה, אתה בעצם מסתובב במעגלים - עלול לגרום לנזק רב יותר בצילום תוך כדי ניסיון לתקן את הסימנים הקיימים. לא תראה תוצאות אמיתיות, במיוחד אם אתה מדלג על קרם ההגנה!

Sisley all day all year product image on white backgroundסיסלי כל היום כל השנה | 495 דולר
סיסלי משלבת את הכוח של נוגדי חמצון ומסנני UV עם ההיברידית הקלה והחזקה הזו של קרם הגנה סרום.

4) תן לעור שלך דחיפה לחות

זה חיוני - במיוחד בשלבים הראשונים של השימוש ברטינול. אנשים רבים מוצאים שקרם הלחות הרגיל שלהם פשוט לא מספיק לעור שלהם. כדי לעזור לעור שלך להתקדם בתהליך הרטינול, באמת הגבר את הלחות והלחות שלך - גם אם יש לך עור שמן.

דרכים מצוינות לעשות זאת כוללות הוספת סרום לחות (או שניים) לשגרה שלך, שימוש בתרסיס פנים, מיסוך סדינים באופן קבוע, שימוש בשמן פנים ושימוש בחומר אטום כמו וזלין או פפאו על משחה על נקודות יבשות מאוד. לעזור להפחית כל חתיכות מתקלפות ויובש. 

שימוש במרכיבים כמו Panthenol, Niacinamide ו-Ceramides יכול לעזור לעור שלך להסתגל טוב יותר לרטינול - הם עוזרים לתמוך במחסום לחות בריא, לשמור על הלחות החיונית בעור שלך ולשמור על יובש!

lancome rose milk mist product image on white backgroundלנקום ורד חלב ערפל | 54 דולר
תן לעור שלך דחיפה רצינית של לחות עם ערפל הפנים המטפח הזה מבית Lancôme.

5) השהה את כל הפעילויות האחרות

אם TikTok וטוויטר הם מה שצריך לעשות, זה מה שרוב האנשים נאבקים בו הכי הרבה - ויתור על הפעילים האחרים שלהם (זמני) כדי לתת לעור שלהם להסתגל לרטינול. זה מאוד, מאודהטיפ הציע שהולך יד ביד עם התחלת רטינול לאט. 

אחת הסיבות לכך שזה חיוני היא ששימוש ביותר מדי חומרים פעילים אחרים, במיוחד כאלה כמו AHAs, BHAs ו-ויטמין C בו זמנית יכול להאריך את מידת המגורה והיבש של העור שלך, במיוחד במהלך השבועות הראשונים של השימוש ברטינול חיוניים. 

לאחר שהעור שלך מותאם במלואו, אתה יכול להתחיל להוסיף את כל המועדפים הפעילים שלך בחזרה לשגרת הטיפוח שלך - אחד בכל פעם כדי למנוע קילוף יתר וגירוי!

עכשיו כשאתה מכיר את חמשת הטיפים המובילים שלנו להוספת מעצמת אנטי-אייג'ינג זו לשגרת הטיפוח שלך, האם תתחיל רטינול בקרוב?

עדיין מנסה לסדר את שגרת הטיפוח המושלמת שלך? תן לנו לעשות את זה בשבילך עם חידון טיפוח העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום