5 הרגלים פשוטים לעור צלול יותר

כשזה מגיע לניקוי העור - ולשמירה על כך - זה יכול לעתים קרובות להרגיש כמו מאמץ ארוך ומלחיץ. יום אחד העור שלך נראה מדהים, אבל למחרת - איפה ש הפריצה באה מ?

גם אם אתה מקפיד על פילינג, טיפול נקודתי ומעניק לחות, יכול להיות שיש דברים שאתה עושה שאתה אפילו לא מבין שיכולים להיות קשורים להתפרצויות. הנה 5 ההרגלים הפשוטים שלנו לעור נקי יותר!

1) נקה את מברשות האיפור שלך & כלי יופי

אתם חושבים שזה יהיה ברור עבור רוב האנשים, אבל הרבה אנשים מזלזלים בכמה זה משפיע על העור שלהם. כלי איפור, במיוחד ספוגים, פגיעים להפוך למארחים לחיידקים מעצבנים שעלולים לגרום להתפרצויות בעור בכל פעם שמעבירים אותך לאיפור. 

כלל האצבע שלנו לניקוי מברשות איפור הוא כמו מברשת שמשמשת פעם בשבוע, מברשת רטובה ומברשת, במיוחד עבור מוצרים רטבים, ומברשת קונסילר. מברשות לאיפור פודרה כמו הנחת פודרה וצללית יכולות להתארך קצת יותר, אבל לא בהרבה - המאפר ומייסד המותג בובי בראון מציע שניתן לנקות מברשות איפור עיניים פעמיים בחודש , אבל לחטא אותם בין לבין זה תמיד רעיון טוב!

זה חל גם על כל כלי יופי שבהם אתה עשוי להשתמש - כלי גואשה, גלגלי עיסוי ורולים לעיניים, גלילים לניקוי עיניים. יש לנקות את כולם ביסודיות לאחר כל שימוש כדי להבטיח שאין חיידקים מתמשכים שעלולים לגרות ולגרום להתפרצויות בפעם הבאה שתשתמש בהם.

SK-II Facial Treatment Clearing Lotion product image on white backgroundSK-II טיפול פנים קרם ברור | 121 דולר
תמצית פילינג עדינה זו מ-SK-II יכולה לעזור למזער פצעונים עם תערובת של חומצה סליצילית ו-AHA.

2) החלף את הציפית שלך

מתי בפעם האחרונה החלפת את הציפית שלך? כשזה מגיע לגורמים ערמומיים להתפרצות, ציפיות הכריות הן כנראה החמקניות מכולן. אני יודע מה אתה חושב - למה אני צריך להחליף את הציפית שלי לעתים קרובות? 

ובכן, בוא נחשוב על זה - ציפיות יכולות די מהר לצבור עודפי חלב מהשיער והעור שלך. המקור מספר 1 של חלקיקים חיצוניים, שעלולים לגרום להתפרצות, מגיע מהשיער שלך - תחשוב על זה שהוא מתחכך על הכרית, ואז אתה מתהפך ומשפשף את הפנים שלך בדיוק איפה שהשיער שלך היה. 

כל חלקיקי הזיהום, חלקיקי האבקה, שמני השיער וכל מוצרי עיצוב השיער נמצאים כעת על העור שלך, ועלולים לגרום להתפרצויות - דבר שאנו רוצים להימנע ממנו! 

Eve lom rescue mask product image on white backgroundמסכת הצלה חוה לום | 114 דולר
מסכת חימר כמו זו מבית חוה לום היא הכרחית בכל הנוגע להרגעה והפחתת אקנה.

3) אל תיגע בפנים שלך!

זה מאוד קשה מכיוון שרובנו עושים זאת מספר פעמים ביום מבלי שנשים לב, אבל נגיעה בפנים שלך עלולה להעביר חיידקים הגורמים לפריצה ממשטחים חיצוניים אל העור שלנו. גם הלחץ שבו אתה משתמש כדי לגעת בפנים שלך חשוב - עודף שפשוף וסחיטה עלולים לגרום לדלקת ולהאיץ את היווצרות האקנה הקיימת [1_2]. ]

או, אם אתה נוגע בפנים שלך מיד לאחר השימוש בקרם ידיים לחות במיוחד, ייתכן שיש בו מרכיב שפשוט לא מתאים לפנים שלך. זה קורה בדרך כלל כאשר קרמי ידיים וחמאות גוף עשירים מאוד מוכנסים בטעות לפנים שלך - הם מנוסחים עם מרכיבים הרבה יותר כבדים ממה שהפנים שלנו יכולים לסבול, מה שמוביל להתפרצויות בשוגג. 

Foreo Espada Magenta product image on white backgroundחרב FOREO | $199
טיפול נקודתי היי-טק זה מבית Foreo מזרז פריצות בעוצמה של טיפול באור כחול - אין צורך בטיפולים נקודתיים מסורתיים. 

4) נקה את הטלפון שלך

זה מזעזע עבור רוב האנשים, אבל האם אי פעם חיטאת את הטלפון שלך? לרוב האנשים אין מושג עד כמה הטלפונים שלהם נדבקים - אבל אם הם היו מבינים, כנראה שהם לעולם לא ישתמשו שוב בטלפונים שלהם. 

אוקיי, טוב אולי זה קל הגזמה - אבל תחשוב על זה. אם אתה נוגע במשהו קצת חיידקי כמו ידית לדלת, אז הטלפון שלך, נקה את הידיים שלך ואז תגע שוב בטלפון שלך - החיידקים האלה עדיין מסתובבים בטלפון שלך!

ואם תחשבו באיזו תדירות אנחנו מרימים את הטלפונים שלנו בכל שעה ביום (ולאחר מכן נוגעים בפנים שלנו!) אנו עלולים לחשוף את העור שלנו למגוון עצום של חיידקים הגורמים להתפרצות. 

סימנים שאולי תצטרך לנקות את הטלפון שלך הם אם יש לך פצעונים רק בצד אחד של הפנים שלך - במיוחד אם הם באותו צד אתה נוטה להחזיק את הטלפון שלך! 

Sisley Grapefruit Toning Lotion product image on white backgroundתחליב גוון אשכוליות סיסלי | 130 דולר
טונר זה עוזר להבהיר ולנקות את העור עם הכוחות הטבעיים של תמצית אשכולית.

5) האם מזרן היוגה שלך ללא רבב?

משטח נוסף שגורם להתפרצות יכול להיות מזרן יוגה או אימון משלך. מחצלות יוגה נוטות לצבור את הזיעה והשמנים שלנו וחשופים גם לכל חיידק ששוהה על הרצפה - אז חיטוי אותם לאחר השימוש הוא הכרחי ב-100%, גם אם אינך מנסה להיפטר מפצעונים! 

סימן אחד שמזרן היוגה שלך יכול להיות הגורם להתפרצויות שלך הוא אם יש לך כתמים שמופיעים על המצח שלך. הפוזה שאולי היא האשמה? Balasana, המכונה תנוחת ילדים. הטיפ שלנו? ודא שאתה מרסס את מזרן היוגה שלך אחרי כל אימון כדי להבטיח שהעור שלך יישאר נקי מפריצות.

L'occitane radiance scrub product image on white backgroundL'Occitane Radiance Scrub | 55 דולר
המסכה והקרצוף של שניים באחד מנקים את העור בעדינות עם הכוח של פילינג פיזי.

לצמיתות ניקוי פצעונים זה לא רק לגבי חלק מהדברים הקטנים לטיפוח העור שאנחנו יכולים לעשות בכל יום. אנו בטוחים שחמשת ההרגלים האלה יעזרו לך במסע שלך אל עור צלול וזוהר באופן טבעי - סדר את ענייני היופי שלך עם ענייני יופי!

אם אתה צריך עזרה נוספת בשגרת הטיפוח המתאימה לך, נסה את חידון הטיפוח שלנו.

Beauty Affaire Skin Quiz

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום