5 המרכיבים שהקוסמטיקאי של קים קרדשיאן נשבע עליהם

קים קרדשיאן מפורסמת בזכות המראה הבלתי פגום שלה כמו שהיא מפורסמת בזכות צוות המומחים שעוזר לה לשמור על המראה שלה. בין הסטייליסטים, המאמנים ואמני האיפור שמרכיבים את צוות הגלאם שלה, יש בולט בולט בצוות שלה בג'ואנה צ'כית.

וקים היא לא המפנקת הצ'כית המפורסמת היחידה. בין רשימת הלקוחות המרשימה של צ'כיה ניתן למצוא שמות ברשימה A כמו בלה חדיד, כריסי טייגן, קייט בלאנשט וג'ניפר אניסטון. והרשימה עוד ארוכה.

אבל ג'ואנה צ'צ'ית היא לא רק שרלטנית מונעת אופנתיות שצוברת שעות לחיוב על ידי שולל את כספם בחברות א'. למעשה, מטפלת הפנים המבוקשת דוחה לחלוטין את אופנות היופי: "אני לא מאמין בטרנדים ביופי", חשף האסתטיקאי יליד פולין בראיון. "חלק מהמוצרים והטכנולוגיות היעילים ביותר הם כאלה שאני משתמש בהם במשך שנים... אני חושב שמגמות רבות בתחום היופי מביאות יותר נזק מתועלת."

וזה נכון. באתר משלה, צ'כית חשפה את מה שהיא מחשיבה כ"מרכיבי הגיבור" שלה - מרכיבי טיפוח מעצימים שעמדו במבחן הזמן. להלן חמשת המרכיבים שבהם האסתטיקאית של קים קרדשיאן נשבע לעור זוהר וצעיר להתחרות בעור של קים.

חמשת מרכיבי הגיבור

1. ויטמין C

Kim Kardashian Vitamin C

קרדיט: KIMKARDASHIAN/INSTAGRAM

לפי הצ'כית, ויטמין C הוא אחד מ"מרכיבי הגיבור" המובילים שלה מכיוון שהוא "עוזר למלא את העור ולמלא קמטים עדינים, מאט את סימני ההזדקנות". ויטמין C הוא גם נוגד חמצון ידוע, ויכול "לעזור לחזק את העור ולהדוף דברים (כמו רדיקלים חופשיים) שעלולים לפגוע בו". לאחר מכן היא ממשיכה לתאר חומצה אסקורבית כצורה החזקה ביותר של ויטמין C, מכיוון שהיא "סופגת את המהירה ביותר ובעלת העוצמה הגבוהה ביותר כאשר היא מיושמת באופן מקומי". קנה את ה-Iinstituting Solutions של ד"ר אירנה אריס מיידי לחות נגד קמטים & Regenerating Cream L-Ascorbic Power Treatment כדי להפיק את כוח האנטי-אייג'ינג וההבהרה היעיל ביותר מהוויטמין C שלך.

 

פתרונות INSTITUTE DR IRENA ERIS L-ASCORBIC POWER TREATMENT מיידי נגד קמטים | $169

 

2. רטינול

Kim Kardashian Retinol

קרדיט: KIMKARDASHIAN/INSTAGRAM

צ'כית תומכת ב רטינול בגלל "השפעתו החיובית החזקה על חילוף החומרים של קולגן" שעוזר "להאיץ את התחלופה של תאי העור, להעלים כתמי שמש ולשפר את מרקם העור". היא גם מתארת את הטיפול כמסייע "להפחית את פירוק הקולגן, שעוזר לעור לשמור על מוצקותו וגמישותו, ולמזער את הופעת הקמטים. " הוסף ד"ר. הקפסולות הנאומטריות נגד קמטים של אירנה אריס לעיניים & Lips Area טיפול לילה למשטר שלך כדי לקבל מנה חזקה של רטינול בכל לילה.

DR IRENA ERIS NEOMETRIC קפסולות נגד קמטים לעיניים & שפתיים | $149

 

3. ויטמין די

Kim Kardashian Vitamin D

קרדיט: KIMKARDASHIAN/INSTAGRAM

צ'כית רואה בויטמין D מרכיב רב עוצמה בגלל "התכונות האנטי-מיקרוביאליות, נוגדות החמצון והאנטי-דלקתיות שלו". לפי גורו העור של הסלבריטאים, מרכיב זה יכול לעזור להעלים "אקנה, קמטים וסימני הזדקנות אחרים על ידי מאבק ברדיקלים חופשיים, שגורמים נזק לעור לאורך זמן". קרם המיצוק הזהב פרימיום של GA-DE הוא התוספת המושלמת לשגרת הטיפוח שלך, מאחר שהנוסחה שלו מועשרת ב"פעיל דמוי ויטמין D למבנה מחדש עשיר באוליגופרוקטוסנים המופקים משורש עולש". זה אומר שהעור שלך יכול לקבל את היתרונות של ויטמין D מבלי שתצטרך לאפות תחת קרני UV מזיקות.

GA-DE GOLD PREMIUM FIRMING CREAM SPF 10 | $124

 

4. חומצה היאלורונית 

קרדיט: KIMKARDASHIAN/INSTAGRAM

לפי הצ'כית, חומצה היאלורונית היא תרופה לכל כי היא "מולקולה המופיעה באופן טבעי" ולכן אינה "מפשיטה את העור מכל חומרי הזנה הדרושים". מרכיב פלא זה יכול להחזיק עד פי אלף ממשקלו במים ו"מפחית את הופעת הקמטים, משפר את הלחות העור ומשפר את המוצקות והגמישות". דר. Irena Eris's Clinic Way 1° Hyaluronic Smoothing Anti-Wurkle Dermo Cream Day Care מלא בחומצה היאלורונית יעילה במיוחד ויכול לעזור לעור שלך להחזיר לעור שלך את הקפיצה הצעירה ואת המוצקות שלו.

DR IRENA ERIS CLINIC WAY 1° HYALURONIC SOOTHING אנטי קמטים DERMO CREAM טיפול יום | $110

 

5. ויטמין E

 

Kim Kardashian Vitamin E

קרדיט: KIMKARDASHIAN/INSTAGRAM

צ'כית מתארת ויטמין E כמעין מערכת הגנה מפני קרני UV שעלולות להזיק לעור שלך. "בשילוב עם SPF שלך, ויטמין E עוזר לספוג אור UVB", היא מסבירה בבלוג שלה. כבונוס נוסף, נוגד חמצון רב עוצמה זה גם עוזר "להפחית קמטים וקמטוטים על ידי גירוי ייצור הקולגן". הוסף את L'Occitane's Divine Foaming Cleansing Cream לשגרה שלך. קרם הניקוי הזה מלא בויטמין E, אשר "מגן על העור שלך מפני תוקפנות סביבתית".

 
L'OCCITANE DIVINE DIVINE CLEANSING FOAM 125ML | $59

האם יש לך סלבריטי אהוב שאתה מקנא בעור שלו? נשמע כבוי בתגובות למטה!

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום