רקע מותג: ההיסטוריה של לה מר

La Mer חייב להיות את המלכה של קווינס כאשר מדובר יוקרה מותגים-כאשר אתה שואל אנשים מה הם יודעים על יקר טיפוח עור, הם כנראה ללכת “הו, יש שחסר סופר יקר פנים קרם, נכון?”

כן, יש כי אחד סופר יקר פנים קרם וזה נקרא Crème de la Mer -Aka, קרם של הים. את אוקיינוס שיחק קריטי תפקיד פיתוח של זה אייקוני מוצר, כך זה היה רק טבעי עבור את מותג כדי להיות שמו את ים על ידי היוצר שלה.

La Mer Moisturising Cream Jar
את מפוארת דגל קרם של La Mer מותג, עשיר אצות-נגזר נס מרק

דיבור של אשר, האם אתה יודע כי Crème de la Mer לא היה אפילו המציא על ידי רופא עור או כימאי? La Mer יש מקור יוצא דופן סיפור שרוב אנשים לא יודע; הנה איך הכל התחיל.

את ההיסטוריה של קרם של ים

Model Holding Creme de la Mer

אשראי: LaMer/Instagram

אל תדאגו, זה היה הומצא על ידי מישהו עם מדעי רקע-שמו היה מקס Huber והוא היה הפיזיקאי הגרמני מבוסס בסן דייגו, קליפורניה. אני יודע מה אתה חושב-איך פיזיקאי בסופו יצירת העולם היוקרתי ביותר פנים קרם? גם, Huber של עניין במוצר היה אישי. הוא שרוף שלו הפנים מעבדה תאונה ומצא כי לא היה שום דבר שהוא יכול לקבל בזמן כדי לרפא ומזינים שלו עור.

מאז הוא גר קרוב לחוף, Huber לב משובי היכולות של אצות-במיוחד, ענק אצות. הובר רצה לרתום אלה בצמיחה מהירה יכולות כדי לעזור את עור על פניו לרפא עם פחות צלקות, כך הוא עבר עבודה על זה מלא-זמן. כל מאמציו הלך לתוך יצירת קרם שיכול לעזור שלו עור להתחדש, בדיוק כמו את אצות עשה.

היצירה של נס מרק

La Mer Skincare Close Up

אשראי: LaMer/Instagram

היה הוא מוצלח? גם, מעל 12 שנים ו 6,000 ניסויים מאוחר יותר, נס מרק נולד-ים אצות תסיסה כי ניכר עזר עור כדי לרפא ותיקון מהר יותר מאשר כל דבר אחר יכול בזמן.

למרות La Mer מעולם לא שוחרר שלהם מחקרים מדעיים, הנוסחה כל כך יעילה את Estée לאודר חברת (ELC) ניסה במשך שנים כדי לקנות La Mer (והנוסחא) ממנו. היה כדי להיות משהו כדי זה אם ELC היה כך נחוש לקבל שלהם ידיים על זה!

בזמן Huber דרו בכבדות שלו רקע, הוא השתמש לערבב של קונבנציונלי ולא שגרתית שיטות כדי ליצור שלו במיוחד חזק סוף תוצאה-מיזוג מדע וקצת לא ידוע.

שני של אלה כלול חושף את תסיסת מרק ספציפי אור מקורות, כמו גם השמעת צלילים אליו. יוצא דופן לא מדעי כמו זה נשמע, אלה צעדים עשה הבדל עצום את יעילות של נס מרק-משהו כי קוסמטי כימאים הייתי ללמוד בדרך הקשה.

Huber בעצב נפטרה ב 1991 (לפני Estée לאודר רכש La Mer ב 1995 ), להשאיר מאחורי מוקפד הערות מתאר כל צעד של נס מרק תהליך כך זה יכול להמשיך להתבצע לאחר מותו.

כי Huber של הערות הכיל כל כך הרבה פרטים כי לא נראה רלוונטי (כגון תרשימים כל אצווה של נס מרק של אסטרולוגי יישור או השמעת צלילים כדי התסיסה מרק), Estée לאודר מדענים ניסה כדי לייעל את תהליך. הם לא לשחק Huber של הקלטות כדי התסיסה נוזל, וגם לא הם expose אור.

את תוצאות? לא כל כך נס מרק כי לא היה חזק כמו את אלה נוצר על ידי מקס Huber עצמו. כך, את מדענים חזר כדי Huber של הערות ואחריו זה צעד אחר צעד (למרות, אני לא חושב הם הקליטו את כוכב יישור של כל אצווה) כדי ליצור Huber של ייחודי נס מרק, קול הקלטות וכל.

הוא לא לשחק מוסיקה כדי את מרק-במקום, שהוא הקליט את צליל של מרק מבעבע ושיחק הצלילים האלה חזרה אליו. איך זה למעשה השפעות התסיסה תהליך לא ברור, אבל מה הוא ברור הוא כי זה עושה הבדל עצום!

עוד צעד מפתח לביצוע כל אצווה של נס מרק הוא כולל כמה של את קודמת made-בפועל שהוקם על עם Huber ו (לשמחתי) אחד כי את Estée לאודר מדענים כל הזמן. זה אומר מבחינה טכנית כל אצווה של La Mer נס מרק יש כמה של הראשון אצווה בזה!

למה הוא La Mer כך יקר?

La Mer Serum Flatlay

אשראי: LaMer/Instagram

Nevermind כל של מחקר זה הלך פיתוח כזה חזק העידו מרכיב-La Mer הוא יקר בגלל להפליא תהליך ממושך של תסיסה וזיקוק את מרק. זכור, זה לא רק אצות extract'-זה כל תסיסה תארו ניסוח תהליך.

זה מתחיל קציר ברי קיימא , שלוקח שלושה חודשים להתסס לתוך מרק נס. לפני זה, מרכיב עשיר נוגד חמצון שנקרא תה ליים צריך להתבשל לפני הוספת התערובת-ולאחר מכן, ברגע מרק נס מתווסף לבסיס שמנת, הצנצנות מלאות ביד בטמפרטורה מסוימת.

זה מאוד אינטנסיבי עבודה-אבל גם לגמרי שווה את זה! בהתחשב כל שורה של לה מר הוא מרק נס מזין עור, אין פלא למה זה סלבריטאים, מדי. צ 'רסי טייגן, קים kim kardashian, ו-blake תוסס הם כל האוהדים של המותג היוקרתי הזה.

זו הסיבה שהוספנו לה מר לגלישת מותרות בקפידה-לא שוכחים לבדוק את האוסף שלנו של לה מר skincare וקבלו את ענייני היופי שלך!

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום